Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gashi drømmer om Brasil

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gashi drømmer om Brasil

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article695849.ece

Får håpe han blir tatt ut da. Han har vært i storform den siste tiden, får håpe det fortsetter. Glad for at vi ikke solgte han!

Go Gashi!

Re: Gashi drømmer om Brasil

Og han kan fortsette å drømme......

Comment

http://www.fxt.no/norge/article703032.ece

Ble ikke noe Gashi på Norge, derimot ble både Grindheim og Wæhler funnet gode nok for en plass.

Grindheim forran Gashi? javel, formspilleren er vel ikke akkurat Grindheim, men Hareide er jo ikke kjent for å akkurat være rakettforsker heller da.

Comment

Igjen ble Erik Nevland vraket, til fordel for krøplingen Solskjær denne gangen. Helvetes Hareide!
        You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

At Nevland ikke får sjansen er utrolig ja.

Rune Lange blir nok en viktig mann for Norge etterhvert.

Samtidig mener jeg det er helt riktig å ta ut både Wæhler og spesiellt Grindheim. Det er ikke lenge siden Grindheim og Hæstad ble utropt til norges nye midtbane, og noen dager på landslagssamling med bestis Hæstad er kanskje det som får spillegleden og humøret tilbake hos godgutten våres. Grindheim er fremdeles svært ung og jeg håper i beholder ham i mange år. Når han kommer i form igjen tror jeg vi vil se en enda bedre spiller enn i fjor. Innimellom kan det være godt for en spiller å få en på kjeften. Unntatt for oss supportere selvsagt.

Gashi har vært svært god i det siste, men ta en titt på våre resultater og vår tabellsituasjon så skjønner vi kanskje hvorfor det ikke er flere Enga-spillere der.

Man må delta for å vinne

Comment

Ikke skjønner jeg hvorfor Marius Johnsen er med. Han har ikke vært noe spesielt god i år.

Gashi burde nok vært der.

Og Nevland selfølgelig. Han er jo blitt koblet til Feyenoord.

Comment

Sitat: Den man, 07 august 2006 12:15 skrev thorstein:

> At Nevland ikke får sjansen er utrolig ja.

> Rune Lange blir nok en viktig mann for Norge etterhvert.

> Samtidig mener jeg det er helt riktig å ta ut både Wæhler og spesiellt Grindheim. Det er ikke lenge siden Grindheim og Hæstad ble utropt til norges nye midtbane, og noen dager på landslagssamling med bestis Hæstad er kanskje det som får spillegleden og humøret tilbake hos godgutten våres. Grindheim er fremdeles svært ung og jeg håper i beholder ham i mange år. Når han kommer i form igjen tror jeg vi vil se en enda bedre spiller enn i fjor. Innimellom kan det være godt for en spiller å få en på kjeften. Unntatt for oss supportere selvsagt.

> Gashi har vært svært god i det siste, men ta en titt på våre resultater og vår tabellsituasjon så skjønner vi kanskje hvorfor det ikke er flere Enga-spillere der.

>

> Enga er vel ganske godt representert fra tippeligaen tross tabellen og sviktende form... Kun Start! som har med flere spillere (3), Rosenkål, Brann og Tromsø har vel også med to hver seg

Når nøden er størst er hjelpen nærmest borte.

Comment

Working...
              X