Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Allan K. Jepsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Allan K. Jepsen

Blir Allan å foretrekke fremfor Hovi på venstresiden?

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 14:52 skrev CrazyMagnus:

----------------------------------------------------

> Blir Allan å foretrekke fremfor Hovi på venstresiden?

regner nok med det ja
      - Ikaros -

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 14:12 skrev Dorian Stefan:

> Jeps. Bare å ønske Allan velkommen. Virker som han kan bli en glimrende forsterkning. Likte karakteristikken hans: God med ballen, rask og gode innlegg, itillegg til å være stødig defensivt.

>

> Da er det "bare" å få kjøpt inn en kvalitets venstreving og spiss.

>

> Dorian Stefan, med skrivekløe etter denne forferdelige pausen

Får jeg presentere: Morten Berre, Magne Hoseth, Daniel Fredheim Holm og Tore André Flo!

Vi tåler selvfølgelig en mann eller to til også, om ikke annet så for å sikre at Hoseth og Daniel skal slippe å spille på kanten. Men troppen er god nok til å nå målsetningene i Norge for denne sesongen. Målsetningene i Europa har vi fortsatt meget god tid til å nå.

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 15:13 skrev Jan B:

> Sitat: Den ons, 15 mars 2006 14:12 skrev Dorian Stefan:

> ----------------------------------------------------

> > Jeps. Bare å ønske Allan velkommen. Virker som han kan bli en glimrende forsterkning. Likte karakteristikken hans: God med ballen, rask og gode innlegg, itillegg til å være stødig defensivt.

> >

> > Da er det "bare" å få kjøpt inn en kvalitets venstreving og spiss.

> >

> > Dorian Stefan, med skrivekløe etter denne forferdelige pausen

>

>

>

> Får jeg presentere: Morten Berre, Magne Hoseth, Daniel Fredheim Holm og Tore André Flo!

>

> Vi tåler selvfølgelig en mann eller to til også, om ikke annet så for å sikre at Hoseth og Daniel skal slippe å spille på kanten. Men troppen er god nok til å nå målsetningene i Norge for denne sesongen. Målsetningene i Europa har vi fortsatt meget god tid til å nå.

Av de du nevnte der er det vel kun Berre som faktisk vil bli foretrukket på venstrekant. Daniel vil vel primært bli brukt som spiss, det samme om Flo. Og Hoset har ikke farta i verden til å spille kant, sorry. Leste en artikkel i Dagbladet om at vi var på utkikk etter en venstrekant, så kanskje det skjer noe.

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 15:13 skrev Jan B:

> Sitat: Den ons, 15 mars 2006 14:12 skrev Dorian Stefan:

> > Jeps. Bare å ønske Allan velkommen. Virker som han kan bli en glimrende forsterkning. Likte karakteristikken hans: God med ballen, rask og gode innlegg, itillegg til å være stødig defensivt.

> >

> > Da er det "bare" å få kjøpt inn en kvalitets venstreving og spiss.

> >

> > Dorian Stefan, med skrivekløe etter denne forferdelige pausen

>

>

>

> Får jeg presentere: Morten Berre, Magne Hoseth, Daniel Fredheim Holm og Tore André Flo!

>

> Vi tåler selvfølgelig en mann eller to til også, om ikke annet så for å sikre at Hoseth og Daniel skal slippe å spille på kanten. Men troppen er god nok til å nå målsetningene i Norge for denne sesongen. Målsetningene i Europa har vi fortsatt meget god tid til å nå.

Jeg vil helst slippe å se Hoseth og Daniel bli "misbrukt" som kantspiller. Da ingen av de får brukt sine styrker der.

Tror vi også skal være forsiktig med å satse på at T.A. Flo skal holde seg skadefri og om han i det hele tatt kommer seg opp på normalt nivå igjen. Kunne tenkt meg en litt "tyngre" spiller ved siden av Daniel, som scorer mål og brekker opp forsvaret litt. Denne spissen bør være klar for CL ihvertfall, etter mitt skjønn.

Dorian Stefan

*****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 15:21 skrev Dorian Stefan:

>

> Jeg vil helst slippe å se Hoseth og Daniel bli "misbrukt" som kantspiller. Da ingen av de får brukt sine styrker der.

> Tror vi også skal være forsiktig med å satse på at T.A. Flo skal holde seg skadefri og om han i det hele tatt kommer seg opp på normalt nivå igjen. Kunne tenkt meg en litt "tyngre" spiller ved siden av Daniel, som scorer mål og brekker opp forsvaret litt. Denne spissen bør være klar for CL ihvertfall, etter mitt skjønn.

>

> Dorian Stefan

>

>

Er absolutt ikke uenig, men poenget er bare at det ikke er grunn til noen krisestemning slik enkelte tenderte til i forrige uke. Hvorfor Flo ikke skulle holde seg skadefri får du nesten forklare for meg, han har aldri hatt noe lengre skadeopphold i karrieren enn dette siste og denne gangen har han fått all mulig tid til å bygge seg optimalt opp med eminente Schwabe. En Flo som etter sigende skal være i sitt livs beste fysiske form når serien starter, har nok heller ingen store problemer med å finne igjen fotballformen; spesielt ikke når han har Aabrekk og Drillo der til å terpe fram formen. Det finnes fordeler ved å ha gamle, rutinerte menn på laget!

Spissproblemer tror jeg ikke vi får med mindre både Flo og Daniel blir langtidsskada, da trenger vi en ny (selv om Berre og Sørensen kan vikariere). Venstrekant er det klare signaler på at vi forsterker før seriestart - hvis ikke, så klarer vi oss også der fram til sommeren. Jepsen kan sikkert trå til, i likhet med Berre. Dersom det skulle knipe i en kamp eller tre finnes også Daniel (ja, ønsker ham helst som spiss), Hoseth (ja, helst sentralt offensivt), Sørensen (ja da, helst på høyre) og Mr. Potet Freddyboy. Med så mange alternativer skal kabalen gå opp inntil videre.

Comment

>

> Jeg vil helst slippe å se Hoseth og Daniel bli "misbrukt" som kantspiller. Da ingen av de får brukt sine styrker der.

> Tror vi også skal være forsiktig med å satse på at T.A. Flo skal holde seg skadefri og om han i det hele tatt kommer seg opp på normalt nivå igjen. Kunne tenkt meg en litt "tyngre" spiller ved siden av Daniel, som scorer mål og brekker opp forsvaret litt. Denne spissen bør være klar for CL ihvertfall, etter mitt skjønn.

>

> Dorian Stefan

-------------------------

Tror også vi trenger en spiss, og aller helst en spiss som scorer mål. Av en eller annen grunn gjør ikke alle spisser det.

Så en del høydepunkter fra dansk serie i går, der Fredrik Berglund (såvidt nevnt tidligere på forumet) scoret to vakre mål. Ganske imponerende statistikk har han også.

http://www.efb.dk/site-box.cfm?ID=3322&pid=21

Comment

velkommen til klubben allan.

hva er egentlig nytt på forumet?

Comment

velkommen skal du være...

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 16:12 skrev thomasw:

> velkommen til klubben allan.

> hva er egentlig nytt på forumet?

>

Tja.. Det første som slår meg, er at alt ser likt ut, bortsett fra en gul(!) linje på toppen av forumet..

Comment

Var akkuratt slik jeg trodde, ingen visste noe om at han var aktuell så PANG! Plutselig står det på vif.no

Virker som en god spiller... Håper han liker seg

Første Danske i klubben gjennon historien!

Comment

Velkommen Allan !!

Gleder meg til å se deg i aksjon.
                          ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Vil benytte mitt første innlegg på det "nye" forumet til å ønske Allan hjertelig velkommen
                            228

Comment

Tror dere Allan vil være en viktig spiller for oss denne sesonger?

Comment

Nå vet jeg ikke hvor god han er, men han virker lovende. Hovi sliter jo med skader, så nå har vi en ordentlig venstre back som kan ta plassen hans isteden for som i fjor når vi brukte mange som helt klart ikke egentlig vil spille der, så han blir nok viktig for oss, selv om Hovi fortsatt er Konge

Comment

Working...
                                X