Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : Vålerenga - Mladá Boleslav 2. august Kl: 20.45

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Kamptråd : Vålerenga - Mladá Boleslav 2. august Kl: 20.45

Arnis abstinens

Han har ikke hørt den på snart fire år. Arni Gautur Arason savner Champions League-hymnen.

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tip...icle699458.ece

- Fordel for oss om VIF ryker ut i kveld

Øyvind Storflor tror resultatet av Vålerengas kamp mot Mlada Boleslav i kveld kan ha innvirkning på høstens gullkamp i eliteserien.

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle61890.ece
    228

Comment

Sitat: Den ons, 02 august 2006 14:56 skrev Stovnerramp:

> Tror på 4-0 seier i kveld jeg. Bole slave stinker borte.

Faen meg akkurat det jeg tenkte det kom til å bli. De er langt i fra så gode som vi gjorde dem de første tjue i forrige kamp, og vi pisser på dem i dag!

Comment

Dessverre ble jeg nødt til å passe dattera hjemme og kunne derfor ikke dra på kamp idag.

For det første er linjepikken på ene sia helt borte. Vi skulle hatt en goal (feilaktig annulert), pluss 2 andre situasjoner han BØR se ikke er offside.

Hvorfor Freddy fortsatt har klippekort, skjønner jeg ikke. Ja, han er god i visse øyeblikk i løpet av en kamp, men totalt sett er han for dårlig for vår 11'er. Mini sa det så fint "Freddy er en potet som kan spille overalt, men ikke fra start".

Den bommen han gjorde på slutten er rett og slett amatørlig. Hvordan kan man bomme på åpent mål fra 2 meter da? Jeg kan forstå det KAN skje hvis ballen får en stuss eller skifter retning rett før, MEN her 'ligger' ballen i 30 cm høyde foran mål, RÆVVA Freddy.

Jan Derek burde startet denne kampen, la oss alle håpe han kommer innpå etter pause.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Der kom Derek inn, men spørs om ikke det er for sent. Blir dårlig av å se på dette her.
          fatso

Comment

Da var det over for denne gang ...

Comment

Veldig deppa og skuffet nå etter at vi ikke klarte å komme oss videre i CL. Men jeg vil jo si at gutta gjorde et hederlig forsøk. Er jo ikke lett å vinne heller når man skal slite med en sånn linjemann. Kan noen som har sett situasjonen med Daniel i første omgang der han scoret men ble avblåst fortelle meg om det var offside eller ikke?

Comment

Fy faen!! Lurer særiøst på om det er no korrupsjon med Mlada og dommerne i dag. Linjedommeren vinka jo som om det var 17. mai, og mere enn det! Virka som han ikke visste hva offside regelen er for noe! Vi skulle hatt straffe!

En ting jeg lurer på... Dommeren vise dt gule kortet 2 ganger til Thomas Holm i dag, rett etter hverandre. Da skulle han vært utvist, men dommern viste han aldri det røde kortet. Hvis dommeren glømte at han allerede hadde gitt det ut tyder det på at han ikke var helt frisk!

Kred til gutta for herlig innsats!!!!!!!! I 1. omg. rundpilte vi dem så til de grader. De som mener Reka må gå, er helt på jordet! Eller så har de en/flere skrue/r løs/e! Reka kanke no for at dommeren er korrupt eller at han sover på jobben!

KOM IGJEN ENGA!!
                KOM IGJEN ENGA

Comment

Sitat: Den ons, 02 august 2006 23:19 skrev enga13:

> Veldig deppa og skuffet nå etter at vi ikke klarte å komme oss videre i CL. Men jeg vil jo si at gutta gjorde et hederlig forsøk. Er jo ikke lett å vinne heller når man skal slite med en sånn linjemann. Kan noen som har sett situasjonen med Daniel i første omgang der han scoret men ble avblåst fortelle meg om det var offside eller ikke?

----

Her er det bare å lese innlegg litt lenger oppe, så får du svar på det også.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

hadde ikke det målet etter 8 min blitt annullert, hadde kampen vært snudd på hodet, og vi hadde vært videre nå..!

Comment

Kan noen være så snill å forklare meg hva som er den fotballfaglige vurderingen bak å la Flo spille hele kampen, mens det går år og dag før Derek kommer innpå? Flo er sikkert en hyggelig mann men i dag var han en katatstrofe. Det eneste han presetrete var å pådra seg et gult kort.
                      Ikke lær deg selv å kjenne. Du blir alltid skuffet

Comment

Er fornøyd med hva Vål'enga presterer i dag, spesielt offensivt. Vi turte og er ikke enig i at vi la oss bakpå. Vi overkjørte dem til tider og dette kunne fort ha vippa vår favør. Men desverre sløser vi som vanlig med sjansene, 2 i stanga på rad og Freddy's forferdelige bom.

Og med en dommer som hadde holdt et akseptabelt nivå kunne kampen ha sett helt annerledes ut.

Mlada Boleslav spilte også som noen reale svin, drøya tid fra 1. minutt og svinet nr. 10 som feria scoring på værste vis...

-Fredrik, skuffa over å være ferdig i Europa for i år, og forsåvidt neste år, men så lyspunkter i dag.
                        Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Working...
                        X