Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Heldig igjen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Evig
    replied
    Re: Heldig igjen.

Tror det kan være viktig/rett å ikke overfokusere på det negative,det at det er farlig nære nedrykk osv osv..

Vi har andre steder her på forumet kritisert ledelsen i klubben for å "snakke på seg slitne" spillere,med å overfokusere på kampprogramm osv..

Syns ikke vi skal gå i samme felle.

Se fremmover,støtt laget,gi jernet og tenk positivt...Men ikke la oss bli helt Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrann og tro vi vinner gull bare vi klarer en seier eller 2

Leave a comment:

• Blackster
    replied

Sitat: Den man, 31 juli 2006 14:39 skrev Floyd:

> Vi har tre veldige vansklige kamper uttover nå, og jeg tror faktisk at vi ganske snart ligger på nedrykksplass.

>

> Ryker vi ut på onsdag også, så ser sesongen veldig mørk ut.

----------------------------------------------------------------

vi har fortsatt cup'en da hehe

Leave a comment:

• lars23
    replied

Sitat: Den man, 31 juli 2006 14:39 skrev Floyd:

> Vi har tre veldige vansklige kamper uttover nå, og jeg tror faktisk at vi ganske snart ligger på nedrykksplass.

>

> Ryker vi ut på onsdag også, så ser sesongen veldig mørk ut.

Du har mange optimistiske innlegg om dagen du...

Leave a comment:

• Floyd
    replied

Vi har tre veldige vansklige kamper uttover nå, og jeg tror faktisk at vi ganske snart ligger på nedrykksplass.

Ryker vi ut på onsdag også, så ser sesongen veldig mørk ut.

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied

Sitat: Den man, 31 juli 2006 13:13 skrev Blackster:

> dette blir spennende, og kan bli veldig frustrerende å være enga supporter de neste tre kampene. MEN det er vel vi vant "

Det skal jeg love deg, på lørdag når vi leda 2-0 tenkte jeg hvor digg og avslappende det er med et lag som spiller bra og at nå vinner vi sikkert 3 og 4-0. En halv omgang senere husket jeg hvordan det EGENTLIG er å være Enga supporter....

Leave a comment:

• Blackster
    replied

det er også tre poeng opp til 4.plass og royal league.

så vi ligger midt på tabellen og vi selv kan gjøre noe med det

dette blir spennende, og kan bli veldig frustrerende å være enga supporter de neste tre kampene. MEN det er vel vi vant

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied

Sitat: Den søn, 30 juli 2006 20:14 skrev Alex Malager:

> Det verste som kan skje denne serierunden nå er at Lyn går forbi oss, og selvom det er grusomt nok i seg selv har vi kommet veldig godt ut tabellmessig etter de siste 2 tapene våre.

>

> Så bare Rekdal finner fram de sprøytene med hestedoping jeg vet han har i skapet så har vi fortsatt muligheter til både det ene og andre.

Det verste som kan skje nå er at Rekdal ikke skjønner at han kan ri inn en ledelse som han selv ser ikke fungerer.

Dorian, som vet at innlegget her blir slettet...

Leave a comment:

• Nesrene
    replied

Sitat: Den søn, 30 juli 2006 21:13 skrev ollie ulv:

> Nedrykket er farlig nære nå. Vi er atter avhengige av at andre lag taper.

Feil. Vinner vi våre kamper kan ingen dytte oss ned.

Leave a comment:

• enga13
    replied

Sitat: Den søn, 30 juli 2006 21:13 skrev ollie ulv:

> Nedrykket er farlig nære nå.Vi er atter avhengige av at andre lag taper. Trodde aldri vi skulle havne i denne situasjonen igjen.Det er nok for mange spillere som er "over the top" på dagens lag.

Hvilke spillere mener du er "over the top" da?

Leave a comment:

• ollie ulv
    replied

Nedrykket er farlig nære nå.Vi er atter avhengige av at andre lag taper. Trodde aldri vi skulle havne i denne situasjonen igjen.Det er nok for mange spillere som er "over the top" på dagens lag.

Leave a comment:

• keyserløkka
    replied

Jeg ser alltid nedover aldri oppover. Ligger ikke veldig bra til nå. Tror vi kommer til å slite i bunn resten av sesongen.

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied

Vet ikke, jeg ser aldri nedover.

Leave a comment:

• FrankO
    replied

Sitat: Den søn, 30 juli 2006 20:14 skrev Alex Malager:

> Det verste som kan skje denne serierunden nå er at Lyn går forbi oss, og selvom det er grusomt nok i seg selv har vi kommet veldig godt ut tabellmessig etter de siste 2 tapene våre."

Sandefjord har allerede gått forbi oss, men vi kunne faktisk fått fire lag forbi denne runden.

Men uansett er det bare tre poeng ned til kvalik (evt tre poeng ned til direkte nedrykk om Start vinner sin hengekamp).

Våre neste seriekamper:

Rosenborg borte

Brann hjemme

Viking borte

Man blir vel ikke akkurat kalt en erkepessimist om man sier at vi taper minst tre poeng på disse tre kampene. I så fall kan vi i verste fall havne under streken...

Leave a comment:

• Alex Malager
    started a topic Heldig igjen.

Heldig igjen.

Det verste som kan skje denne serierunden nå er at Lyn går forbi oss, og selvom det er grusomt nok i seg selv har vi kommet veldig godt ut tabellmessig etter de siste 2 tapene våre.

Så bare Rekdal finner fram de sprøytene med hestedoping jeg vet han har i skapet så har vi fortsatt muligheter til både det ene og andre.
Working...
X