Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : Rosenborg - Vålerenga 05.08 Kl.19:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Kamptråd : Rosenborg - Vålerenga 05.08 Kl.19:00

Skuffa i dag, nå nærmer vi oss bunnen, men syns faktisk vi var det beste laget, første del av 1.omgang frem til 2-0 så eide vi kampen.

Bra å komme tilbake til 2-2.

Comment

Sitat: Den lør, 05 august 2006 22:10 skrev Snipper:

> Skuffa i dag, nå nærmer vi oss bunnen, men syns faktisk vi var det beste laget, første del av 1.omgang frem til 2-0 så eide vi kampen.

> Bra å komme tilbake til 2-2.

Hvilken kamp så du?

Vi tapte 70% av duellene. Midtbanespillerne våre var rævkjørte og RBK var i realiteten nærmere 5-2 enn vi 3-3.

At vi taper er ikke overraskende med tanke på de siste kampers resultater, men det er måten vi spiller på som bekymrer meg - elendig. Sørensen er eneste mann som får godkjent.

Spillerne virker slitne - spesielt midtbanen - og det er ikke bare RBK som hadde slått oss i dag.

*virkelig bekymret*

Comment

Sitat: Den lør, 05 august 2006 20:59 skrev Flem:

> Flo er det forøvrig ingen vits i å bruke når det er sleipt underlag, det er vel ikke så vanskelig å forstå?

Bambi på glattisen mener du ?

Comment

Sitat: Den lør, 05 august 2006 20:42 skrev thomasw:

> er wæhler freda eller??? har jo spilt jævlig ræva de siste kampene

>

> å ikke for å snakke om hovi. hvorfor lager han frispark på 2-0 målet...elendig!

>

Du mener både Wæhler og Hovi er rævva, samtidig som Johnsen sliter med skadene sine og Muri ikke akkurat har imponert de gangene han har spelt.

Hvem skal da spille midtstopper(e)?

Comment

Sitat: Den lør, 05 august 2006 22:24 skrev eberg:

> Sitat: Den lør, 05 august 2006 22:10 skrev Snipper:

>

> > Skuffa i dag, nå nærmer vi oss bunnen, men syns faktisk vi var det beste laget, første del av 1.omgang frem til 2-0 så eide vi kampen.

> > Bra å komme tilbake til 2-2.

>

> Hvilken kamp så du?

>

> Vi tapte 70% av duellene. Midtbanespillerne våre var rævkjørte og RBK var i realiteten nærmere 5-2 enn vi 3-3.

>

> At vi taper er ikke overraskende med tanke på de siste kampers resultater, men det er måten vi spiller på som bekymrer meg - elendig. Sørensen er eneste mann som får godkjent.

>

> Spillerne virker slitne - spesielt midtbanen - og det er ikke bare RBK som hadde slått oss i dag.

>

> *virkelig bekymret*

Så kampen på lerkendal, der VIF var det klart beste laget helt til RBK ufortjent ledet 2-0. Siste 10 min i 1.omgang var vi ræva, i 2.omgang er det bare ræva spill på banen av begge laga i de 15 første minutta til Dos Santos blir bytta ut, Enga tar mer over kampen og kjemper seg til 2-2, meget fortjent, men så tar RBK over de 10 siste minutta igjen... At vi tapte 3-2 var overhodet ikke fortjent.

Comment

Så ble det enda et ettmålstap. Virker som fjorårets egenskap med å dra i land seieren i jevne kamper er bortimot fraværende.En laber dag for Arni (no hard feelings, Arni) samt den sedvanelige ineffektiviteten ble igjen vår bane.

Da ballen traff Griseth i det 83. min. skreik jeg av skuffelse så halve nabolaget må ha hørt det ; FAAN I HÆLLVETE !!

Håper Lange kan dunke inn 10-12 mål i slutten av sesongen, og bringe oss opp i medaljestriden der vi hører hjemme.

Til å ha vært et lag uten goalgetter i mange sesonger synes jeg egentlig merittene våre er veldig imponerende, tross alt...

ALT FOR ENGA !!!!!!

Comment

"Vi var 10 ganger bedre enn vif"

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle62072.ece

vidar riseth norges svar på komiske ali.
                "Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 01:49 skrev doriani:

> "Vi var 10 ganger bedre enn vif"

> http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle62072.ece

>

> vidar riseth norges svar på komiske ali.

"- Vålerenga var heldig som ikke lå under med 8-0 til pause, mente han, etter en omgang hvor sjansestatistikken viste 5-3 til Rosenborg...."

Vel, 8-0 med 5 sjanser er litt av en prestasjon..

Comment

smarting han der
                    "Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-

Comment

"- De nye ballene vingler veldig mye, så jeg prøvde ikke å holde. Planen var å slå ballen unna, men boksingen ble altfor dårlig, medgir Arason."

Da lurer jeg på hvorfor i helvete VM ballene blir brukt i tippeligaen. De har jo fått mye kritikk av keepere i VM og jeg skjønner ikke hva som er poenget med å bruke de her.

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 15:22 skrev Sasukhan:

> Da lurer jeg på hvorfor i helvete VM ballene blir brukt i tippeligaen. De har jo fått mye kritikk av keepere i VM og jeg skjønner ikke hva som er poenget med å bruke de her.

Så vidt jeg vet spiller man med Nike-baller i Tippeligaen, mens man i VM spilte med Adidas-baller.

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 15:32 skrev FrankO:

> Så vidt jeg vet spiller man med Nike-baller i Tippeligaen, mens man i VM spilte med Adidas-baller.

>

-----

I Tippeligaen bruker man også Puma, Umbro og Adidas, alt etter hvilken utstyrssponsor den enkelte klubb har. Ergo, det er kun når Vålerenga har hjemmekamp at man bruker Nike. I går ble det brukt Adidas f.eks.

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 15:22 skrev Sasukhan:

> "- De nye ballene vingler veldig mye, så jeg prøvde ikke å holde. Planen var å slå ballen unna, men boksingen ble altfor dårlig, medgir Arason."

>

> Da lurer jeg på hvorfor i helvete VM ballene blir brukt i tippeligaen. De har jo fått mye kritikk av keepere i VM og jeg skjønner ikke hva som er poenget med å bruke de her.

Keepere klager, en hel rekke utespillere har skrytt den opp i skyene.

Grunnen til at den ballen blir brukt er fordi den kan gi fantastiske langskudd, og glir mye bedre gjennom lufta (i følge de som har peil).

I VM ble det jo scoret på veldig mange langskudd, og det er jo alltid artig å se på (så lenge det ikke er mot oss).

Comment

"Reaksjoner etter kampen"

http://www.viftv.no/script/video.php...er&buffer=none

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 00:39 skrev Snipper:

> Sitat: Den lør, 05 august 2006 22:24 skrev eberg:

>

> > Sitat: Den lør, 05 august 2006 22:10 skrev Snipper:

> >

> > > Skuffa i dag, nå nærmer vi oss bunnen, men syns faktisk vi var det beste laget, første del av 1.omgang frem til 2-0 så eide vi kampen.

> > > Bra å komme tilbake til 2-2.

> >

> > Hvilken kamp så du?

> >

> > Vi tapte 70% av duellene. Midtbanespillerne våre var rævkjørte og RBK var i realiteten nærmere 5-2 enn vi 3-3.

> >

> > At vi taper er ikke overraskende med tanke på de siste kampers resultater, men det er måten vi spiller på som bekymrer meg - elendig. Sørensen er eneste mann som får godkjent.

> >

> > Spillerne virker slitne - spesielt midtbanen - og det er ikke bare RBK som hadde slått oss i dag.

> >

> > *virkelig bekymret*

>

>

> ****

> Så kampen på lerkendal, der VIF var det klart beste laget helt til RBK ufortjent ledet 2-0. Siste 10 min i 1.omgang var vi ræva, i 2.omgang er det bare ræva spill på banen av begge laga i de 15 første minutta til Dos Santos blir bytta ut, Enga tar mer over kampen og kjemper seg til 2-2, meget fortjent, men så tar RBK over de 10 siste minutta igjen... At vi tapte 3-2 var overhodet ikke fortjent.

-----------

Mulig du var der, men den kampen du beskriver må ha foregått inni hodet ditt...
                                "Engang en ret forvoven Jyde

Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,

Men fik hans Pande ei i sønder,

Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Comment

Working...
                                X