Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Slitne spillere

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slitne spillere

Må si jeg ble veldig bekymret på 2.lagskamp i dag. I det Skiri byttes ut halvveis ut i 2.omgang, kommer han med noen gloser om hvor sliten han er ... Det er ikke lovende ut fra hva som skjedde i Skien. Er redd mange av gutta har det sånn for tida... Tunge i beina og lite overskudd.

Som jeg har skrevet i en annen tråd; jeg tror ikke en vinter uten RL hadde vært dumt... Grindheim klaget jo tidlig i sesongen på at han var sliten og at de ikke hadde fått noen ordentlig pause mellom sesongene.
    Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Re: Slitne spillere

Sitat: Den man, 31 juli 2006 22:41 skrev murt:

> Må si jeg ble veldig bekymret på 2.lagskamp i dag. I det Skiri byttes ut halvveis ut i 2.omgang, kommer han med noen gloser om hvor sliten han er ... Det er ikke lovende ut fra hva som skjedde i Skien. Er redd mange av gutta har det sånn for tida... Tunge i beina og lite overskudd.

>

> Som jeg har skrevet i en annen tråd; jeg tror ikke en vinter uten RL hadde vært dumt... Grindheim klaget jo tidlig i sesongen på at han var sliten og at de ikke hadde fått noen ordentlig pause mellom sesongene.

Det er et poeng det der, de andre RL lagene med unntak av LSK har jo også slitt. Og LSK ser ut til å være over formtoppen nå.

I tillegg slet vi jo med skader på mange spillere, f.eks Skiri, så denne sesongen har vi rett og slett ikke bra nok treningsgrunnlag tror jeg.

Noe av skylden for dårlig fysisk form, kan nok skyldes på trenestaben, men jeg tror de viktigste årsakene ligger utenfor trenerenes påvirkningsevne. De kommer av skader og kanskje mangel på restitusjon for RL-lagene.

Comment

Working...
    X