Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2 poeng over kvallik-plass

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• EngaGutt4eVer
    replied
    Re: 2 poeng over kvallik-plass

faen å positiv du er...

Mulig å tenke lit positivt eller? mange kamper igjen. ikke vits i å snakke om nedrykk? det skjer ikke... kom m noe positivt....

Leave a comment:

• FrankO
    replied

Sitat: Den tir, 01 august 2006 21:16 skrev ice69:

> Joda, men hvordan ender man opp i en slik situasjon? Med mentalt utkjørte spillere midt i en sesong, etter en ferie? "

Det har noe med disponeringene å gjøre. 14 spillere har stått for 95% av tida på banen for Vålerenga i år. Jan-Derek Sørensen står alene for halvparten av de resterende fem prosentene.

Når vi til stadighet bruker de samme 14 spillerne er det heller ikke rart at dem blir slitne. Det er sikkert derfor Rekdal var fornøyd med troppen på fredag samtidig som han klager over hardt kampprogram lørdag. Han trenger jo ikke mer enn 14 spillere for å ha en tropp...

Vi har til nå spilt fire cuprunder mot lavere divisjonsmotstand og én europacupkamp. Det er mindre enn mange andre av våre konkurrenter. Likevel er det vi som er slitne...

Leave a comment:

• ice69
    replied

Sitat: Den tir, 01 august 2006 13:35 skrev Blackster:

> Sitat: Den tir, 01 august 2006 09:15 skrev ice69:

>

> > Det er faktisk knekkende likegyldig om TL er jevn eller ikke, det er bare et interessant faktum i bortforklaringsøyemed (synes jeg hører i november: "ja vi rykka ned, men vi var bare 5 poeng fra RL plass" - jævli interessant ikke sant?).

> >

> > Det ER jevnt - bortsett fra helt i toppen hvor Brann ser ut til å rykke i fra (med mindre tilgodekampene til LSK skulle gå inn - gud bedre...). Men so fu**ing what? "Mellomsesong" eller ei, Enga skal ikke ligge der de ligger nå.

> >

> > Det er noe jeg lurer på, virkelig: Det har vært en mnd fotballferie. Etter tre kamper nå så snakkes det om en utslitt stall, spillere som ikke orker. Hallo??? Hvis de er slitne NÅ, hvordan skal dette se ut i september?

> >

> > Og hvorfor er ikke de andre lagene med lignende kampprogram like slitne? Spiser ikke gutta mat? Trener de til de spyr 14 ganger i uka? Men søppelsekker? Og fotlenker?

> >

> > Jeg bare lurer, virkelig...

>

> ---------------------------------------------------------------

>

> nå forklarer Myhre litt av dette i dagens artikkel på www.vif.no

>

> så jeg vet ikke.....jeg tror vi må komme oss igjennom denne tøffe perioden SAMLET og så kan vi diskutere hovrdan det gikk.

Joda, men hvordan ender man opp i en slik situasjon? Med mentalt utkjørte spillere midt i en sesong, etter en ferie? Men enig, nå er det bare å bite tenna sammen...30 poeng er alt som betyr noe nå.

Leave a comment:

• Blackster
    replied

Sitat: Den tir, 01 august 2006 09:15 skrev ice69:

> Det er faktisk knekkende likegyldig om TL er jevn eller ikke, det er bare et interessant faktum i bortforklaringsøyemed (synes jeg hører i november: "ja vi rykka ned, men vi var bare 5 poeng fra RL plass" - jævli interessant ikke sant?).

>

> Det ER jevnt - bortsett fra helt i toppen hvor Brann ser ut til å rykke i fra (med mindre tilgodekampene til LSK skulle gå inn - gud bedre...). Men so fu**ing what? "Mellomsesong" eller ei, Enga skal ikke ligge der de ligger nå.

>

> Det er noe jeg lurer på, virkelig: Det har vært en mnd fotballferie. Etter tre kamper nå så snakkes det om en utslitt stall, spillere som ikke orker. Hallo??? Hvis de er slitne NÅ, hvordan skal dette se ut i september?

>

> Og hvorfor er ikke de andre lagene med lignende kampprogram like slitne? Spiser ikke gutta mat? Trener de til de spyr 14 ganger i uka? Men søppelsekker? Og fotlenker?

>

> Jeg bare lurer, virkelig...

---------------------------------------------------------------

nå forklarer Myhre litt av dette i dagens artikkel på www.vif.no

så jeg vet ikke.....jeg tror vi må komme oss igjennom denne tøffe perioden SAMLET og så kan vi diskutere hovrdan det gikk.

Leave a comment:

• Ogni M
    replied

Sitat: Den tir, 01 august 2006 11:24 skrev VIFpatriot:

> Tror jeg aldri har opplevd et positivt innlegg fra deg, selv ikke i gode perioder. Er veldig usikker på om du egentlig er Engasupporter.

>

...og hvis han er det lurer jeg på hvorfor han gidder å ha en hobby som gjør han så trist og pessimistisk.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied

Sitat: Den tir, 01 august 2006 10:53 skrev ollie ulv:

> Champions league kval på onsdag og kamp mot RBK allerede på lørdag.Med bare tre dagers hvile kan jo alle tenke seg resultatet på Lerkendal. For første gang på tre år gir jeg beng i å reise til Trondheim. Setter heller en masse penger på oddsen.

> Lettere kamp å vinne penger på har vel aldri eksistert i norsk tippings historie. "O, nedrykk, her kommer vi"

Tror jeg aldri har opplevd et positivt innlegg fra deg, selv ikke i gode perioder. Er veldig usikker på om du egentlig er Engasupporter.

Leave a comment:

• ollie ulv
    replied

Champions league kval på onsdag og kamp mot RBK allerede på lørdag.Med bare tre dagers hvile kan jo alle tenke seg resultatet på Lerkendal. For første gang på tre år gir jeg beng i å reise til Trondheim. Setter heller en masse penger på oddsen.

Lettere kamp å vinne penger på har vel aldri eksistert i norsk tippings historie. "O, nedrykk, her kommer vi"

Leave a comment:

• ice69
    replied

Det er faktisk knekkende likegyldig om TL er jevn eller ikke, det er bare et interessant faktum i bortforklaringsøyemed (synes jeg hører i november: "ja vi rykka ned, men vi var bare 5 poeng fra RL plass" - jævli interessant ikke sant?).

Det ER jevnt - bortsett fra helt i toppen hvor Brann ser ut til å rykke i fra (med mindre tilgodekampene til LSK skulle gå inn - gud bedre...). Men so fu**ing what? "Mellomsesong" eller ei, Enga skal ikke ligge der de ligger nå.

Det er noe jeg lurer på, virkelig: Det har vært en mnd fotballferie. Etter tre kamper nå så snakkes det om en utslitt stall, spillere som ikke orker. Hallo??? Hvis de er slitne NÅ, hvordan skal dette se ut i september?

Og hvorfor er ikke de andre lagene med lignende kampprogram like slitne? Spiser ikke gutta mat? Trener de til de spyr 14 ganger i uka? Men søppelsekker? Og fotlenker?

Jeg bare lurer, virkelig...

Leave a comment:

• Pondus
    replied

enig at vi kan ordne biffen selv, men typisk at de lagene som var bunnlag, Tromsø, Viking og Start, og som nå tilnærmet hadde kniven på strupen vant sine kamper. Lagene som sliter er Molde, FFK, Ham-Kam, Lyn og oss. Dvs, de har en nedadgående trend. Heldigvis er det så mange lag innvolvert at bare vi får opp dampen så kan vi sikkert klare en 4. plass

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied

Seriøst, hva slags forskjell hadde det gjort hvis Lyn vant ikveld og passerte oss på tabellen? Det er tett begge veier, det gjelder alle lag, det eneste vi kan gjøre er å vinne så mye som mulig.

Leave a comment:

• Pondus
    replied

hjelper ikke om vi rykker ned sammen da

yes, lørdag spiller vi i barteland.

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied

Skal du klage når Lyn taper og nå da!?

Forresten spiller vi på lørdag.

Leave a comment:

• Pondus
    started a topic 2 poeng over kvallik-plass

2 poeng over kvallik-plass

Etter Start sin seier i kveld er vi 2 poeng over kvallik-plass og 3 poeng fra direkte nedrykk !

Og de tre neste kampene er RBK (borte), Brann (hjemme) og Viking (borte). Bør ha 5-6 poeng på disse kampene, men kan bli vanskelig. Vi er også de eneste som har midtukekamp denne uka, ikke særlig gunstig å møte et utvilt RBK-lag på søndag da, et lag som viste bra spill og god innstilling i går. Håper vi hever oss, ellers kan høsten bli tung...
Working...
X