Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekdals hode på ett fat??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Rekdals hode på ett fat??

Sitat: Den man, 31 juli 2006 09:18 skrev Evig:

> Sitat: Den man, 31 juli 2006 02:10 skrev Grøstad:

>

> > Sitat: Den man, 31 juli 2006 00:56 skrev VIFpatriot:

> >

> > > Sitat: Den man, 31 juli 2006 00:53 skrev Grøstad:

> > >

> > > > Nordlie

> > >

> > >

> > > Håper virkelig det er en spøk?

> > >

> > >

> >

> > Nordlie er Norges beste klubbtrener.

>

> Jaha,når ble han det??????????????????

> Hvilken meritter har han å vise til?Sparken i Odd,sparken i Enga og sparken i Start?Og ett seriesølv..

> Og denne fysaken skal erstatte "I",som har ett cupgull,ett seriesølv og ett seriegull??

> Mannen som sammen med Siem har æren for at Enga faktisk er en klubb idag,æren for at Enga har vunnet seriegull på over 20 år???

>

>

At Nordlie har fått sparken i disse tre klubbene sier mer om de som bestemmer(les styrene) at han ikke skal få fortsette enn om Nordlies kapasitet som trener.

E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 23:59 skrev Grøstad:

> Sitat: Den man, 31 juli 2006 09:18 skrev Evig:

>

> > Sitat: Den man, 31 juli 2006 02:10 skrev Grøstad:

> >

> > > Sitat: Den man, 31 juli 2006 00:56 skrev VIFpatriot:

> > >

> > > > Sitat: Den man, 31 juli 2006 00:53 skrev Grøstad:

> > > >

> > > > > Nordlie

> > > >

> > > >

> > > > Håper virkelig det er en spøk?

> > > >

> > > >

> > >

> > > Nordlie er Norges beste klubbtrener.

> >

> > Jaha,når ble han det??????????????????

> > Hvilken meritter har han å vise til?Sparken i Odd,sparken i Enga og sparken i Start?Og ett seriesølv..

> > Og denne fysaken skal erstatte "I",som har ett cupgull,ett seriesølv og ett seriegull??

> > Mannen som sammen med Siem har æren for at Enga faktisk er en klubb idag,æren for at Enga har vunnet seriegull på over 20 år???

> >

> >

>

> At Nordlie har fått sparken i disse tre klubbene sier mer om de som bestemmer(les styrene) at han ikke skal få fortsette enn om Nordlies kapasitet som trener.

>

Hmmmmmmmmmm---Så problemet ligger hos ALLE de menneskene som er i styrene i disse 3 klubbene(hvor mange personer er da da snakk om,15-20???),istendenfor EN mann?
      statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

• Re: nå bør reka gå?

Sitat: Den tor, 03 august 2006 01:20 skrev Beaker:

> Sitat: Den ons, 02 august 2006 23:51 skrev merca:

> > jeg er ddritlei av spillere som bommer for ÅPENT MÅL. hei Freddy. Det virker som det er onde ånder som sperrer målet for oss, voodoo ?

>

> Dette var jo to skikkelig gode grunner for at treneren må gå. Skjønner ikke hvorfor (nesten) alle skal rakke ned på Reka for tiden. Vi starta med 4-4-2 som "alle" her ville ha og vi avslutta med 4 spisser. Vi hadde mange mann i angrep på stillingen 1-1 hvor det faktisk virket mulig å komme til ekstraomganger. Men det ble det ikke fordi vi lå så høyt at en mann kunne gå gjennom alene helt fra egen banehalvdel og skåret 1-2. Så lavt og defensivt spilte vi ...

>

> Var vel ikke n liste over gode grunner til at reka skal gå. Og jeg rakker ikke ned på reka " for tiden " jeg har hatt meninger om hans trenerkvaliteter denne sesongen, og store deler av fjorårsesongen. Det begrunner jeg med en helt tydelig mangel på strategi i angrepsspillet først og fremst, forsvaret har jo og blitt dårligere med tiden, i fjor var vi bunnsolid bakover ihvertfall, mange poeng sanket på det.Ikke fortell meg at det bare er spillerenes feil, det er treneren sin jobb blant annet å motivere spillerene.

Hver gang det sendes tv bilder fra benken sitter han der å drar i tyggisen og ser tafatt ut, se på henning berg, ove røsler og mons ivar mjelde for eksempel de er konstant ute på linja å skriker ut meldinger til spillerene. Ok det er vel ikke rekas stil men jeg setter spørsmålstegn ved hans måte å lede kampene på.

Jeg ser med dyster mine og rynker i panna på resten av denne sesongen, men for all del, jeg kan ta feil ( håper jeg ).

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 13:55 skrev Alex Malager:

> Hva hadde spillerne hatt å tape på å kreve Rekdal fjernet i vår da han la hodet på blokka? Hvis 22 mann følte at de ikke kunne kommunisere eller bli motivert av Rekdal, hvorfor valgte de da å fortsette med han som trener?

>

> Start har hatt det problemet iår, der valgte spillerne å få Nordlie fjernet. Tromsø har hatt det problemet i år, der valgte spillerne å få Nordmark fjernet.

>

> Er det sånn at spillerne på Enga mangler baller både på banen og i garderoben? Eller er det en mulighet for at de liker Rekdal?

>

Kanskje fordi spillerene ikke er så samlet og sammensveiset ? eller fordi de mangler en sterk leder / kaptein ?

Comment

Personelig synes jeg reka kan få en sessong til på og vise at han kan løfte laget hvis ikke er det ikke noe vits og ha enga på midten av tabellen åra fremmover! det blir bare skjederlig og lite folk på kampa! ække noe kult med et klassisk lsk lag!

og hvis vi skulle hente en erstatter så må han for faen meg ha en bra cv, ikke bare en: jeg vant serien i 98

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 17:02 skrev merca:

eller fordi de mangler en sterk leder / kaptein ? "

Tenker vi går det siste,hva? Eller kanskje en kombinasjon? Den svake kapteinen Hovi som bli gjennvalgt år etter år fordi resten av de tafatte spillerne ikke er sammensveiset? Spesiellt Wæhler,Holm og Gashi ser jeg for meg er typer som aldri lufter tankene sine.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 12:44 skrev Evig:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 12:37 skrev ice69:

>

> > Sitat: Den tor, 03 august 2006 00:11 skrev Evig:

> >

> > > Maken til elendig linjedommer har jeg nesten ikke sett.

> > > Han må være enten blind,eller mer korrupt en svina i Italia..

> > >

> > >

> >

> > Trøsten er vel at han var konsekvent, viftet jo febrilsk i 2. omgang også på et perfekt gjennospill for borettslaget og fratok de en klar 100% sjanse. Dårlig, kanskje, men ikke partisk, tror jeg.

>

> han vinka EN gang på boretslaget,og 10 mot oss...

Jeg så kampen på Viasat Sport da jeg kom hjem, og må si at alt så litt værre ut fra Cola

Han hadde et par feil i første og en i andre. Det første annulerte målet var på grensen, mens fra Cola så det ut som han var 2 meter onside. Jeg må innrømme at jeg var rimelig forbanna på linjedommeren den kampen, men han var faktisk ikke SÅ ille...

Mjerda

Comment

Æsj, der tok jeg feil,dumme meg, Wæhler sier visst fra allikevel:

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article701936.ece

Comment

Sitat: Den fre, 04 august 2006 17:37 skrev Den12Mann:

> Personelig synes jeg reka kan få en sessong til på og vise at han kan løfte laget hvis ikke er det ikke noe vits og ha enga på midten av tabellen åra fremmover! det blir bare skjederlig og lite folk på kampa! ække noe kult med et klassisk lsk lag!

> og hvis vi skulle hente en erstatter så må han for faen meg ha en bra cv, ikke bare en: jeg vant serien i 98

???

skjønner ikke en dritt..
                    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Jeg må bare si at folk som vil ha Tom Nordlie tilbake er fullstendig mentalt ødelagte.

Husker de ingenting? Den mannen takler ikke press for fem øre, også vil dere ha han tilbake til Enga??

Fyren er totalt mentalt ustabil, jeg vet med 100% sikkerhet at han begynte å gråte foran spillergruppa ved flere anledninger.

Nei takk!

Comment

• Re: nå bør reka gå?

Sitat: Den tor, 03 august 2006 09:31 skrev Ravnen:

> > HVA????

> > skal vi sparke hele styret??? Aabrekk og drillo var det mange som var skeptiske til når de kom....men poenget er vel at drillo ikke skal bidra til det fotballmessige.....Aabrekk er en personlig utvikler.....vi er ikke på trening og ser ikke det som skjer der...som faktisk er grunnlaget for å velge første 11'er??

______

Kan du nevne en eneste spiller på Enga som har utviklet seg positivt i år? Han har jo jobbet masse med Daniel når det gjelder avslutninger. Ser ingen utvikling jeg! Hvertfall ikke i positiv retning. Da må det være lov å hevde at Aabrekk ikke gjør jobben sin
                        Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Hva med Rekdal som adm dir.. Hvis dere mener det er han som har æren for hele oppturen sportselig og adm øko. Har vært trener i 5-6? år . Kan hende det trengs nye koster??

Comment

Nordlie kobles til Hammarby

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/15/473947.html

Er dermed Anders Linderoth ferdig som trener for Bajen? I så fall - hent han til Enga!

Comment

Working...
                            X