Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Freddy/Daniel/Jan Derek/Flo/Lange og Berre

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Freddy/Daniel/Jan Derek/Flo/Lange og Berre

Det er vel spissene som er aktuelle for første 11'ern per dags dato.

Freddy viser at han ikke klarer å score.

Daniel hadde ett bra mål mot Sandefjord og ett gratismål igår. For dårlig for en spiss gjennom en halv sesong.

Jan Derek får lite spilletid av en eller annen merkelig grunn, for når han får spille løfter han angrepet vårt enormt etter min mening.

Flo viser at han er på vei. Gjør mye bra om dagen.

Lange viser at kommer til å bli stor i Enga. Spiller seg til mange sjanser og spiller mye bedre enn forventet så tidlig etter skaden.

Berre har ikke bevist mye på de siste innhoppene sine og er tydelig ute av form.

Så mot RBK burde spissduoen stå mellom Jan Derek, Flo og Lange etter min mening!

Re: Freddy/Daniel/Jan Derek/Flo/Lange og Berre

Absolutt enig. Daniel trenger en Boot Camp. Er redd han finter seg selv ut av framtiden i norsk fotball hvis han ikke tar litt grep.

Jan Derek blir ikke brukt fordi han ikke jobber nok defensivt. Skal ikke han brukes som spiss da. Han er en offensiv spiller han Jan Derek. Burde kanskje tenkt på det før man kjøpte ham...

Når det er sagt er det utrolig at han ikke får starte flere kamper.

Det lille jeg har sett av Lange virker stort. Han er god og blir god for Vålerenga. Får bare håpe vi holder oss i år for i ham har vi en klassespiss det ikke er maken til i Tippeligaen
    Man må delta for å vinne

Comment

Er delvis enig..

Freddy bør absolutt ikke spille spiss. Som du sier scorer han ikke nok, men han står også alt for mye i off-side.

Daniel Har ikke prestert jevnt siden han kom fra skeid, og bør virkelig ta seg selv i nakken nå.

Jan Derek har også vært litt varierende, pluss skada, men bør absolutt spille fra start mot RBK.

Flo bør bli den andre spissen for han er som nevnt på vei.

Lange kommer etter hvert, men han trenger noen uker før han kan starte tror jeg.

Berre er IKKE spiss lenger.. han bør spille høyrekant helst, men har ikke vært spesielt god der i år.

Roberts kan vi vel også nevne, men han har vel litt å gå på for å ta plassen til de beste..

Comment

Jeg håper på Jan Derek og Flo fra start mot bartene! Og så håper jeg Lange får et innhopp på 20-30 min

Comment

Regner med at det er flere enn meg som ser at det skjer noe når Jan Derek kommer på banen, med sin hurtighet og teknikk og innlegg så blir det brått et annet lag, så jeg skjønner ikke hvorfor Reka lar han sitte på benken slik som på ulleval i går...Tror det skal bli spennende å se Rune på topp, han er en klassespiller, håper bare ikke at han nå blir kastet inn for tidlig og slår opp skaden sin igjen...
          Enga for alle penga!!

Comment

Grunnen til at Reka benka Derek, var vel som han sa etter Mlada kampen, at han spilte ræva mot Odd, noe som i seg selv er helt greit..

Men det jeg ikke skjønner, er hvor ræva DFH, Berre, Grindheim og Freddy må være for å bli benka... Kunne vel nevnt flere, men alle disse har rene konkurrenter.

Comment

>Jeg håper på Jan Derek og Flo fra start mot bartene! Og så >håper jeg Lange får et innhopp på 20-30 min

Eller alle tre på topp!
              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:26 skrev j_robber:

> Grunnen til at Reka benka Derek, var vel som han sa etter Mlada kampen, at han spilte ræva mot Odd, noe som i seg selv er helt greit..

> Men det jeg ikke skjønner, er hvor ræva DFH, Berre, Grindheim og Freddy må være for å bli benka... Kunne vel nevnt flere, men alle disse har rene konkurrenter.

---

Nå har jo Berre blitt benka i den senere tid, så han har ikke klippekort og er dessverre ute av form.

Grindheim og Freddy burde vært benka for lenge siden. Grindheim er totalt ute av form og Freddy er rett og slett ikke god nok. DFH skaper mye selvom han ikke scorer, så jeg mener han fortjener en plass på topp, enn så lenge.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                X