Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Om mobiltenesta frå vif.no

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om mobiltenesta frå vif.no

Sitat: Den tor, 03 august 2006 14:04 skrev CIK MEDIA:

> Lars Bohinen kommenterer nå spørsmålene rundt spillerkjøp og spilletid på VIFTV mobil. Send VIF til 2229.

Kostar denne tenesta noko?

Re: Skiri tilbake til Ålesund

Sitat: Den tor, 03 august 2006 14:08 skrev Magnus:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 14:04 skrev CIK MEDIA:

>

> > Lars Bohinen kommenterer nå spørsmålene rundt spillerkjøp og spilletid på VIFTV mobil. Send VIF til 2229.

>

> Kostar denne tenesta noko?

Om jeg husker riktig er det gratis ut August, så vil det koste litt etter det .. mulig jeg har feil men tror det er sånn!

Comment

Greit at man finner på nye tjenester og utnytter nye muligheter, men slik det ser ut nå går det på bekostning av de vanlige nyhetssakene, det er jeg veldig uenig i. Slik som Skiri rapporten, hvor det står noen korte setninger om at han forsvinner også må du betale (ikke nå da,men i prinsippet) for å få hele historien?

Det skal neimen ikke koste penger å bli informert av egen klubb om hva som skjer ass.

Comment

Jepp. Det er eg heilt einig med deg i, Alex.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 14:21 skrev Alex Malager:

> Greit at man finner på nye tjenester og utnytter nye muligheter, men slik det ser ut nå går det på bekostning av de vanlige nyhetssakene, det er jeg veldig uenig i. Slik som Skiri rapporten, hvor det står noen korte setninger om at han forsvinner også må du betale (ikke nå da,men i prinsippet) for å få hele historien?

> Det skal neimen ikke koste penger å bli informert av egen klubb om hva som skjer ass.

>

>

Jeg tror markedet, altså kundene, altså vi, vil bestemme om en slik tjeneste er verdt pengene. Dersom ikke nok folk betaler har den ingen eksistensberettigelse som kommersielt produkt.
          mvh

Ogni M

Comment

Det er nok riktig, men det kan bli en smertefull testperiode.

Dessuten har jeg ikke noe imot at en slik tjeneste blir opprettet,jeg er ganske teknofil så jeg kommer sikkert til å bruke den og, men jeg vil kunne velge å lese det på nettet også.

Comment

Working...
            X