Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

"Seriemester-stallen intakt"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Seriemester-stallen intakt"

Dette er overskriften som slenger imot deg på Vål'engas hjemmesider

http://www.vif-fotball.no/article700616.ece

Hva mener Bohinen med det,at seriemester stallen er inntakt??

Nå går vi fra det ene stygge tapet etter det andre,vi har spillere som er slitne/bakfulle/late/dårlige (stryk det som ikke passer),vi selger spillere som hakka møkk,men allikevel klarer han å lire av seg at vi har "tilført nye ferdigheter" ved Lange....

Men hva med alle de helvetes ferdighetene som er borte da????

Lange kan da ikke dekke over alle de??

Jeg ble skikkelig irritert og forbanna når jeg leste dette på nett,og lurer faen meg på om de på Vallhall har hue i sanda og ikke ser hva som faktisk skjer

(Beklager for at sinne og fustrasjon kommer så tydlig frem)
    statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Re: "Seriemester-stallen inntakt"

Utifra hva som skriftlig står på vif.no så begynner jeg å lure på hva som skjer. Bohinen hevder at seriemesterstallen er inntakt, samtidig så vet vi at tre av de som var aktuelle på midtbanen er solgt, bare i sommer. Dette henger ikke på greip og det må ligge mere bak. Tilskuersvikt, CL-fiasko og kjøpet av Rune Lange kan nok tære på økonomien. Samtidig så er fire mann solgt/løst fra kontraktene og dyreste mann fra i fjor er i Trondheim. Samtidig så spares det på lønnen til direktøren i noen måneder. Hvordan er det rotet med økonomien nå? Det må jo være noe som er galt. En ting er sikkert, økonomien blir enda værre hvis vi rykker ned.
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Seriemesterstallen inntakt ja. Litt artig skrevet. Jeg vil vel heller si betydelig svekket. Tar nå utgangspunkt i noen av de som har forsvunnet fra i fjor

OJ

Magne Hoseth

(delvis viktig i fjor, ikke dominerende)

Amund Skiri

(Veldig innvolvert i vår gode vårsesong, mindre involvert og lite spilletid etter sommeren!)

Bernt Hulsker

(Aggresiv, hissig spiss. Spillte mye i starten av sesongen, mindre etterhvert!)

Steffen Iversen

(Ingen kan vel si noe hvis jeg sier han var viktig for oss med ferdigheter og ikke minst entusiasme. Dette var mannen som på banen snudde en dårlig Vålerengatrend)

David Brocken

(Viktig i fjor)

Stefan Ishizaki

Ja det var visst 7 stykker det. Og så kan jeg nevne Kjetil Siem og Geir Bakke også så har vi noen andre viktige bidragsytere som også er borte. Hvis jeg i tillegg tar med Jalland og Hagen som viktige personer bak Vålerengas suksess spesielt høst04 som en opptakt til 2005-sesongen vil jeg påstå at Vålerenga er svekket betraktelig.

At stallen er inntakt er en gedigen overdrivelse.

Vi har fått inn Jebsen, Storbæk, Lange. Lange har vært skada, mens backene har vært bra hele sesongen.

Noen som er uenige med Bohinen. Det er jeg!

Når det er sagt mener jeg Lange, Jebsen og til dels Storbæk er forsterkninger. Dette er spillere som gjør en god jobb på banen og Bohinen skal ha skryt for å ha hentet disse til klubben.

Drev bare litt realitetsorientering

Man må delta for å vinne

Comment

Og tar vi med Førsund som er på vei tilbake forhåpentligvis får vi denne artige 10-ern

Brocken Hagen Førsund

Ishizaki Skiri Jalland OJ Hoseth

Iversen Hulsker

Bra lag det!
        Man må delta for å vinne

Comment

og JDS da...

så spillere som har gått og hentet inn.

Ishi - fått inn JDS

Hoset - trengte vi han egentlig? i hvilken briljerte han?

Skiri - ingen erstatter

Brocken - Storbæk

Hulsker - Flo

ivers - Lange

jepsen har vi som kan spille kant også

Mabizela har forsvunnet, og det samme har levan.

noen fler vi mangler???

med roberts og fellah og mathiesen...så synes jeg de burde vel prestere snart så godt på trening at rekdal ikke kan unnlate dem.

Jeg må si at jeg ikke enig i Bohinen at stallen er god nok....til å komme på medalje per dags dato. Men den kan bli. men jeg skulle bare tilbakevise det folk sier om at vi ikke har hentet inn spillere

Comment

For å kommentere form og ikke innhold ber jeg herved jounalisten sjekke om ordet "inntakt" eksisterer i det norske språket.

Tipper at han sender "innvitasjoner" også og er ganske "innvolvert" forøvrig.
            mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 15:17 skrev Arnehgr:

> Utifra hva som skriftlig står på vif.no så begynner jeg å lure på hva som skjer. Bohinen hevder at seriemesterstallen er inntakt, samtidig så vet vi at tre av de som var aktuelle på midtbanen er solgt, bare i sommer. Dette henger ikke på greip og det må ligge mere bak. Tilskuersvikt, CL-fiasko og kjøpet av Rune Lange kan nok tære på økonomien. Samtidig så er fire mann solgt/løst fra kontraktene og dyreste mann fra i fjor er i Trondheim. Samtidig så spares det på lønnen til direktøren i noen måneder. Hvordan er det rotet med økonomien nå? Det må jo være noe som er galt. En ting er sikkert, økonomien blir enda værre hvis vi rykker ned.

Hørt kjipe rykter om at økonomien er mye verre enn det mange tror...

EN BY- ETT LAG

Comment

det virker vel sånn at økonomien vår er litt overvurdert av Media.

man får ikke mange millioner i løpet av 3 år, vi har hele tiden brukt det vi har hatt råd til. vi har ikke kjøpt spillere til 15 mill kroner, fordi vhar ikke rike onkler som vollvik til å spytte inn dette.

kanskje vi kan håpe på en sånn Brocken signing igjen....det kunne jeg ha tenkt meg..en leiesoldat

Comment

Hørt kjipe rykter om at økonomien er mye verre enn det mange tror...

Det virker slik, for ingenting skal få meg til å tru at Bohinen mener at seriemesterstallen er intakt. Etterhvert vil muligens 11eren være like god, men bredden er svekka.
                  Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Når det gjelder økonomien i klubben, hvor har du hørt disse ryktene at den skal være skrall ? er det en påliteilig kilde eller bare en ren spekulasjon ettersom vi selger unna spillere?? bare lurer ) for det blir fort mye rykter her inne på forumet.
                    Enga for alle penga!!

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 15:20 skrev thorstein:

> Seriemesterstallen inntakt ja. Litt artig skrevet. Jeg vil vel heller si betydelig svekket. Tar nå utgangspunkt i noen av de som har forsvunnet fra i fjor

>

> OJ

>

> Magne Hoseth

> (delvis viktig i fjor, ikke dominerende)

>

> Amund Skiri

> (Veldig innvolvert i vår gode vårsesong, mindre involvert og lite spilletid etter sommeren!)

>

> Bernt Hulsker

> (Aggresiv, hissig spiss. Spillte mye i starten av sesongen, mindre etterhvert!)

>

> Steffen Iversen

> (Ingen kan vel si noe hvis jeg sier han var viktig for oss med ferdigheter og ikke minst entusiasme. Dette var mannen som på banen snudde en dårlig Vålerengatrend)

>

> David Brocken

> (Viktig i fjor)

>

> Stefan Ishizaki

>

> Ja det var visst 7 stykker det. Og så kan jeg nevne Kjetil Siem og Geir Bakke også så har vi noen andre viktige bidragsytere som også er borte. Hvis jeg i tillegg tar med Jalland og Hagen som viktige personer bak Vålerengas suksess spesielt høst04 som en opptakt til 2005-sesongen vil jeg påstå at Vålerenga er svekket betraktelig.

>

> At stallen er inntakt er en gedigen overdrivelse.

> Vi har fått inn Jebsen, Storbæk, Lange. Lange har vært skada, mens backene har vært bra hele sesongen.

>

> Noen som er uenige med Bohinen. Det er jeg!

>

> Når det er sagt mener jeg Lange, Jebsen og til dels Storbæk er forsterkninger. Dette er spillere som gjør en god jobb på banen og Bohinen skal ha skryt for å ha hentet disse til klubben.

>

Storbæk er etter min mening en kraftig svekkelse i forhold til Brocken. Brocken hadde belgisk ballbehandling og gjorde få feil offensivt. Lange er ute av form. Jepsen kontra Hovi en liten kvalitetsheving.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:25 skrev Soliris:

> Når det gjelder økonomien i klubben, hvor har du hørt disse ryktene at den skal være skrall ? er det en påliteilig kilde eller bare en ren spekulasjon ettersom vi selger unna spillere?? bare lurer ) for det blir fort mye rykter her inne på forumet.

Og flere blir det hvis ikke Bohinen snart kommer med et vettugt svar på hvorfor vi ikke forsterket stallen i vinter, og fortsatt selger unna uten å kjøpe inn, til tross for at vi er bare ett par poeng fra nedrykk.

Comment

Hvis økonomien ikke er så bra, så er det sikkert lurt å bruke det som forklaring. I stedet for å komme med argumenter om det er på tide å slanke stallen. Folk som elsker klubben har stor forståelse for ting ledelsen gjør for å redde klubben fra en ny runde med "nesten-kunkurser". Sikkert greit å bli kvitt enkelte spillere, men de fleste kan vel se at denne stallen ikke holder til medalje i tippeligaen. Hvis vi da ikke har penger å kjøpe for så får de si det da. Vi slutter da ikke å støtte klubben vår for det. Men jeg og mange med meg hadde ventet at vi skulle forsvare gullet fra i fjor, når vi da ikke gjør det blir jeg dritskuffa. Hadde jeg visst det lå manglende økonomi bak så hadde jeg vært mildere i min kritikk. Vi må for all del ikke havne i økonomisk uføre igjen............

Comment

Du skrev akkurat det jeg satt her og tenkte, men ikke fikk ut. Takk! Det kan virke som om ledelsen på Valle sitter og leser på forumet (seriemester stallen er inntakt greia til grå-lars idag) så kanskje vi får et nytt oppslag.

I så fall er jo et spørsmål, hvor i all verden har det blitt av den sunne økonomien vår? Eneste spilleren vi har solgt med tap er jo Hoseth, Lange ble vel hentet av investorer (Hei Fredriksen) eller?

Comment

Har ikke vi solgt for mer spenn enn vi har kjøpt de siste 2 årene?
                              Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                              X