Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hold kjeft og syng

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hold kjeft og syng

Nå er jeg dritt lei av å lese alle de møkka innleggene på forumet som maner til krisestemning og halshugging hele jævla tida!

Er som en gjeng suttrete snørrvalper som må hyle og skrike ved det første lille tegn til motgang. Hva er det som får dere til å tro at Vålerenga plutselig skulle være et stabilt topplag? Historisk sett har vi knapt nok vært det noen gang, og de siste tjue år har vi vært et lag som stortsett har vandret mellom de to øverste divisjonene.

RBK er et unntak det knapt finnes maken til i Europa med sine 12-20 seriemesterskap på rad. Å forvente at Enga skal pisse og drite på alle lag 3-4 år fordi vi slumpet til å vinne serien ifjor er fullstendig urealistisk. Ser du f.eks i Svergie så har det kun hendt en gang at samme lag har kvalifisert seg til mesterligaen.

Ja, det gikk ikke så bra iår. Muligens går det bedre neste år. Kanskje er tingene som VPN sier i dagboka riktig. Uansett så hjelper det så utrolig lite å piske opp til krise og dommedag. Krise var det når vi nesten gikk konkurs og rykket ned. Vi er ikke der enda, men om alle virkelig lar panikken sige innover seg så klarer vi det sikkert.

Hold kjeft og syng som han ene har som signatur, godt sagt.
    Enga her og der, tjobing

Re: Hold kjeft og syng

Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:48 skrev leftieFriele:

> Nå er jeg dritt lei av å lese alle de møkka innleggene på forumet som maner til krisestemning og halshugging hele jævla tida!

>

> Er som en gjeng suttrete snørrvalper som må hyle og skrike ved det første lille tegn til motgang. Hva er det som får dere til å tro at Vålerenga plutselig skulle være et stabilt topplag? Historisk sett har vi knapt nok vært det noen gang, og de siste tjue år har vi vært et lag som stortsett har vandret mellom de to øverste divisjonene.

>

> RBK er et unntak det knapt finnes maken til i Europa med sine 12-20 seriemesterskap på rad. Å forvente at Enga skal pisse og drite på alle lag 3-4 år fordi vi slumpet til å vinne serien ifjor er fullstendig urealistisk. Ser du f.eks i Svergie så har det kun hendt en gang at samme lag har kvalifisert seg til mesterligaen.

>

> Ja, det gikk ikke så bra iår. Muligens går det bedre neste år. Kanskje er tingene som VPN sier i dagboka riktig. Uansett så hjelper det så utrolig lite å piske opp til krise og dommedag. Krise var det når vi nesten gikk konkurs og rykket ned. Vi er ikke der enda, men om alle virkelig lar panikken sige innover seg så klarer vi det sikkert.

> Hold kjeft og syng som han ene har som signatur, godt sagt.

Jeg forbeholder meg retten til å ha ambisjoner...

Comment

Da har du det isåfall på vegne av noen andre, sålenge du ikke er involvert i driften av Vålerenga kan du ikke gå rundt å si du har ambisjoner? Som supporter kan du ha håp,drømmer,krav osv.

Støtter meg ellers til første taler.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:51 skrev Barskap:

>

> Jeg forbeholder meg retten til å ha ambisjoner...

Det er vel mere drømmer du har, drømmer om Enga som et topplag. Selvsagt er de greie å ha, men det er som når du drømte om apache sykkel når du var liten. Det er ikke sånn at den må komme neste dag for at den drømmen skal kunne gå i oppfyllelse.

Muligens skreik du fordi du ikke fikk den, men du fikk den neppe noe før av den grunn (hvis du gjorde det så kan jeg fortelle at det ikke er vanlig at det hjelper).

Poenget mitt var at det evindelige hyle koret overhodet ikke bidrar til noe annet enn å spre negativtet i en tid hvor vi har nok av kjipe ting som skjer med Enga.
        Enga her og der, tjobing

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:56 skrev leftieFriele:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:51 skrev Barskap:

>

> >

> > Jeg forbeholder meg retten til å ha ambisjoner...

>

> Det er vel mere drømmer du har, drømmer om Enga som et topplag. Selvsagt er de greie å ha, men det er som når du drømte om apache sykkel når du var liten. Det er ikke sånn at den må komme neste dag for at den drømmen skal kunne gå i oppfyllelse.

> Muligens skreik du fordi du ikke fikk den, men du fikk den neppe noe før av den grunn (hvis du gjorde det så kan jeg fortelle at det ikke er vanlig at det hjelper).

>

> Poenget mitt var at det evindelige hyle koret overhodet ikke bidrar til noe annet enn å spre negativtet i en tid hvor vi har nok av kjipe ting som skjer med Enga.

Hva vil du? At vi skal sitte å pludre som kjærringer? Åååå det er så fint. Åååå det er så bra. Det ordner seg nok bla bla. Åååså søt hun nye på kontoret er. Åååå Bohinen ha så stilige jeans bla bla pludre pludre...

Eller kanskje vi skal forby negative yttringer. Alle må være blide. Eller kansje ta den helt ut; totalforby det å ha egne meninger.

Dette forumet er ikke til for å redde verden, men for og diskutere VIF. Det blir lite disskusjon hvis alle må være enige. Hvis du ønsker at det skal være slik, kan du bosette deg i Nord Korea.

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:48 skrev leftieFriele:

> Nå er jeg dritt lei av å lese alle de møkka innleggene på forumet som maner til krisestemning og halshugging hele jævla tida!

>

> Er som en gjeng suttrete snørrvalper som må hyle og skrike ved det første lille tegn til motgang. Hva er det som får dere til å tro at Vålerenga plutselig skulle være et stabilt topplag? Historisk sett har vi knapt nok vært det noen gang, og de siste tjue år har vi vært et lag som stortsett har vandret mellom de to øverste divisjonene.

>

> RBK er et unntak det knapt finnes maken til i Europa med sine 12-20 seriemesterskap på rad. Å forvente at Enga skal pisse og drite på alle lag 3-4 år fordi vi slumpet til å vinne serien ifjor er fullstendig urealistisk. Ser du f.eks i Svergie så har det kun hendt en gang at samme lag har kvalifisert seg til mesterligaen.

>

> Ja, det gikk ikke så bra iår. Muligens går det bedre neste år. Kanskje er tingene som VPN sier i dagboka riktig. Uansett så hjelper det så utrolig lite å piske opp til krise og dommedag. Krise var det når vi nesten gikk konkurs og rykket ned. Vi er ikke der enda, men om alle virkelig lar panikken sige innover seg så klarer vi det sikkert.

> Hold kjeft og syng som han ene har som signatur, godt sagt.

Så du er møkklei folk som er bekymra for hva som skjer med enga og lufter sin frustrasjon på et DEBATTFORUM? Er det ikke det et detbattforum er til for? At man utveksler meninger, tanker og spørsmål om Vålenga? Er det bedre at folk tar frustrasjonen utover spillerne på stadion eller forumet?

Eller skal vi bare skrive positive ting på forumet og klappe hverandre på ryggen?

Dorian Stefan, meget bekymret over tilstandene i mitt Vålenga nå..

*****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:53 skrev Alex Malager:

> Da har du det isåfall på vegne av noen andre, sålenge du ikke er involvert i driften av Vålerenga kan du ikke gå rundt å si du har ambisjoner? Som supporter kan du ha håp,drømmer,krav osv.

>

> Støtter meg ellers til første taler.

>

>

Jeg kan vel si akkurat hva jeg vil for deg. Eller skal du bestemme det også?

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 17:12 skrev Barskap:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 16:53 skrev Alex Malager:

>

> > Da har du det isåfall på vegne av noen andre, sålenge du ikke er involvert i driften av Vålerenga kan du ikke gå rundt å si du har ambisjoner? Som supporter kan du ha håp,drømmer,krav osv.

> >

> > Støtter meg ellers til første taler.

> >

> >

>

> Jeg kan vel si akkurat hva jeg vil for deg. Eller skal du bestemme det også?

>

Ville ikke vært for sikker hadde jeg vært deg barskap. Pravda på nett slettet ett innlegg de ikke var enig med meg i angående Rekdal.

Dorian Stefan, lite imponert..

*****KREPP ARMY*****

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 17:14 skrev Dorian Stefan:

> Ville ikke vært for sikker hadde jeg vært deg barskap. Pravda på nett slettet ett innlegg de ikke var enig med meg i angående Rekdal.

"

Med all respekt Dorian, men dette er tullprat. Hvorfor innlegget ditt ble sletta har ingenting med at vi forsøker å kneble debattanter. Hadde det vært motivasjonen ville det vært ganske humoristisk ettersom flere av oss har vært ganske kritiske til Rekdal selv...

Jeg vet ikke hvorfor det ble sletta, men du var i overkant usaklig, og det er nok grunnen. Det er mulig å være kritisk uten å bli usaklig.

Så let it go, mate. Det er ingen som er ute etter deg

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 17:19 skrev FrankO:

> Sitat: Den tor, 03 august 2006 17:14 skrev Dorian Stefan:

> > Ville ikke vært for sikker hadde jeg vært deg barskap. Pravda på nett slettet ett innlegg de ikke var enig med meg i angående Rekdal.

> "

>

>

> Med all respekt Dorian, men dette er tullprat. Hvorfor innlegget ditt ble sletta har ingenting med at vi forsøker å kneble debattanter. Hadde det vært motivasjonen ville det vært ganske humoristisk ettersom flere av oss har vært ganske kritiske til Rekdal selv...

>

> Jeg vet ikke hvorfor det ble sletta, men du var i overkant usaklig, og det er nok grunnen. Det er mulig å være kritisk uten å bli usaklig.

>

> Så let it go, mate. Det er ingen som er ute etter deg

Har sett langt mer usaklige innlegg enn det jeg skrev. Jeg har itillegg stått opp for Rekdal hele tiden. Men at jeg skrev at jeg var lei Rekdal gang på gang må prøve feige inn en ledelse, falt visst noen tungt for brystet. Men greit skal la det ligge nå..

Dorian Stefan

>

*****KREPP ARMY*****

Comment

Jeg nekter å opptre positivt når vi spiller ræva, er på vei mot bunnen av tabellen, og har spillere uten guts og vilje. Hvordan skal klubben respektere oss hvis vi er noen jævla nikkedukker. Ingen presterer bra om de får klapp på skulderen og jubel fra tribunen, enten de vinner eller taper. De skal bli kreditert når de leverer, og pepper når de ikke gjør det. Nå står folk å klapper etter tap, herregud....... Spillere/ledelse får tåle at vi er misfornøyde når de ikke leverer. Savner en skikkelig pipekonsert innimellom (seriøst)

Comment

Sitat: Den tor, 03 august 2006 17:29 skrev keyserløkka:

> Jeg nekter å opptre positivt når vi spiller ræva, er på vei mot bunnen av tabellen, og har spillere uten guts og vilje. Hvordan skal klubben respektere oss hvis vi er noen jævla nikkedukker. Ingen presterer bra om de får klapp på skulderen og jubel fra tribunen, enten de vinner eller taper. De skal bli kreditert når de leverer, og pepper når de ikke gjør det. Nå står folk å klapper etter tap, herregud....... Spillere/ledelse får tåle at vi er misfornøyde når de ikke leverer. Savner en skikkelig pipekonsert innimellom (seriøst)

-------------------------------------------------------------------

da burde du ta av deg supporterutstyret og bli hjemme istedetfor å være på ullevål, og sitte her på debattforumet å sutre..

man skal si hva man vil her, jeg har ingen problem på alle grinebiterne her..både fjortisene som bare har sett 4 år..og de som har fulgt med i alle år. jeg er en av grinebiterne selv, har fått kjeft selv av kompiser på min negative fokus

men jeg må si at vi i klanen har ikke prestert noe bra vi heller, vi står på tribunen og synger en lall eller to, blir til tider helt borte. er vår jobb avhengig av hvordan laget presterer??

vi sang bedre når vi rykka ned i 96 med halvparten av medlemmene??

pipekonsert er for meg helt uaktuelt det kommer jeg aldri til å gjøre. og jeg mener at det er helt patetisk å ha pipekonsert uten å ha en skikkelig grunn utenom at laget ikke presterer!!

hva er det en supporter gjør, jo han støtter laget i tykt og tynt. jeg må innrømme at siden vi begynte å vinne..så er det ikke innsatsen til gutta jeg vil sette skyld på.

tragisk å komme med ideen pipekonsert. hadde vi pipekonserter når vi holdt på å rykke ned i 98, eller 99, eller når vi rykket ned i 2000. eller når vi røk ut av nm over 2.div laget fra bærum.

hvor stor makt har vi som supportere??? ja vi kan boikotte kamper, men hva vil det gagne oss?? jeg er der for enga uansett hvem som spiller og hvordan de spiller..jeg støtter dem.....jeg håper de kan gi meg noe tilbake...

og etter en halv sesong der vi ligger midt på tabellen begynner folk å snakke om pipekonsert....

håpløst

enig med innleggstarter.

vi burde synge...for det er vår jobb...

Comment

Jeg elsker Enga. Spillere og trenere er i dag flyktige, og dem elsker jeg fordi deres jobb er å spille og blø for mitt kjære Enga.

Når spillere står stille og klør seg på pungen istedet for å spille den fotballen Enga fortjener, ønsker jeg at vi som supportere skal si fra. En pipekonsert er et kollektivt signal om at spillerne og trenere ikke gjør jobben sin. Når det er sagt; vi som suppoertere har ingen rett til å gi et slikt kollektivt signal så lenge ikke vi gjør jobben vår, og det gjør vi ikke i dag. I tillegg mener jeg ingen av spillerne eller trenerne har stått og klødd seg på pungen i år heller

Den dagen vi har 12.000 syngende supportere, og ikke 4000 slik som i dag, og spillerne presterer laaaangt under det de er i stand til; da kan vi pipe litt.

Vi er langt unna en situasjon hvor vi som suppoertere innehar rett til å pipe.

Comment

Og forresten - selvfølgelig skal vi synge. Det mest patetiske i verden er supportere som ikke synger, men buer når det går dårlig. les: RBK-supportere.

Comment

> da burde du ta av deg supporterutstyret og bli hjemme istedetfor å være på ullevål, og sitte her på debattforumet å sutre..

>

> man skal si hva man vil her, jeg har ingen problem på alle grinebiterne her..både fjortisene som bare har sett 4 år..og de som har fulgt med i alle år. jeg er en av grinebiterne selv, har fått kjeft selv av kompiser på min negative fokus

>

>

> men jeg må si at vi i klanen har ikke prestert noe bra vi heller, vi står på tribunen og synger en lall eller to, blir til tider helt borte. er vår jobb avhengig av hvordan laget presterer??

>

> vi sang bedre når vi rykka ned i 96 med halvparten av medlemmene??

>

> pipekonsert er for meg helt uaktuelt det kommer jeg aldri til å gjøre. og jeg mener at det er helt patetisk å ha pipekonsert uten å ha en skikkelig grunn utenom at laget ikke presterer!!

>

> hva er det en supporter gjør, jo han støtter laget i tykt og tynt. jeg må innrømme at siden vi begynte å vinne..så er det ikke innsatsen til gutta jeg vil sette skyld på.

>

> tragisk å komme med ideen pipekonsert. hadde vi pipekonserter når vi holdt på å rykke ned i 98, eller 99, eller når vi rykket ned i 2000. eller når vi røk ut av nm over 2.div laget fra bærum.

>

> hvor stor makt har vi som supportere??? ja vi kan boikotte kamper, men hva vil det gagne oss?? jeg er der for enga uansett hvem som spiller og hvordan de spiller..jeg støtter dem.....jeg håper de kan gi meg noe tilbake...

>

> og etter en halv sesong der vi ligger midt på tabellen begynner folk å snakke om pipekonsert....

>

> håpløst

>

> enig med innleggstarter.

>

> vi burde synge...for det er vår jobb...

---------------------------

unnskyld at jeg spør, men var du på ullevaal i går????

det var bedre trøkk i (ihvertfall i cola) enn på lenge, så ikke kom her å si at vi på tribuna ikke støtta laget i går!!

terje

Comment

Working...
                              X