Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hold kjeft og syng

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hold kjeft og syng

Sitat: Den tor, 03 august 2006 17:29 skrev keyserløkka:

> Jeg nekter å opptre positivt når vi spiller ræva, er på vei mot bunnen av tabellen, og har spillere uten guts og vilje. Hvordan skal klubben respektere oss hvis vi er noen jævla nikkedukker. Ingen presterer bra om de får klapp på skulderen og jubel fra tribunen, enten de vinner eller taper. De skal bli kreditert når de leverer, og pepper når de ikke gjør det. Nå står folk å klapper etter tap, herregud....... Spillere/ledelse får tåle at vi er misfornøyde når de ikke leverer. Savner en skikkelig pipekonsert innimellom (seriøst)

Skal vi være misfornøyde,JA!

Skal vi få lov til å kreve mer av klubben,JA!!

Men å konkurere i hvem som kan hyle høyest i hylekoret,kreve hoder på fat og andre ting som ikke kan la seg ordne(spillerkjøp pga økonomi f.eks),er idioti

Hva er en supporterforening sin jobb..Jo det er å støtte klubben i tykt og tynt.Hver dag,hele året,livet ut.

Vi kan stille kritiske spm men vi skal ikke bruke mer tid på å syte og klage enn vi gjør på å støtte,synge og heie.

Syng med hvis du er Vål'enga!!!!!

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Re: Hold kjeft og syng

skjønner at folk er skuffa over lagets resultater i år. det er i og for seg jeg også.

men å pipe ut eget lag !?!?!? nei. da kan du flytte til bergen.

slikt gjør vi faktisk ikke i vål'enga. vi er der for å støtte laget ikke rakke ned på dem.

så noen her si på kødd at "makta har forbydd piping" eller noe i den duren. og ja. det er vel nesten sant. det er ikke offisielt forbudt på samme måte som rasistiske ytringer, men det å pipe ut eget lag er en av de tingene klanen ikke ønsker å bli forbundet med.

jeg skal ikke sitte her å si jeg har vært med i alle år osv. men jeg har vært med lenge nok til å få med meg 2 nedrykk og stort sett bare elendige resultater i serien med unntak av de TO foregående sesongene.

At mange krever rekdals hode på et fat mener jeg kanskje er litt drøyt. min mening var før sesongen, og er fremdeles, at rekdal burde bli sittende i det minste ut denne sesongen. jeg har fremdeles tro på at vi kan klare en grei plassering. 3-4 plass kanskje. det er da ingenting å klage på er det vel? hadde vi f.eks bare slått lyn og odd nå, hadde vi vært helt der oppe. så tett er det, og så kort er det tydeligvis fra himmel til helvette.

nei la oss alle støtte laget av full hals så lenge sesongen spilles. så gjør vi heller opp status i november en gang. da kanskje hylekoret har stilnet. eller kanskje de med god grunn kan hyle høere enn noen gang. men vær så snill; ikke bidra til å øke misnøyen i klubben. ikke gi mediene vann på mølla.

"Vi står sammen og kjemper. og vinner til slutt!"

g-maZta - supporter ikke tilhenger

Comment

Working...
      X