Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Venstrekant problemet allerede løst?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Venstrekant problemet allerede løst?

Vi har lenge etterlyst en venstrekant, men oppe på Valle ser det ikke ut til å skje noen ting.

Men når jeg tenker over det så er egentlig problemet løst, ved Mohammed Fellah.

Jeg er mektig imponert over unggutten og jeg syns han burde slippe til! Har sett han i en kamp og hørt mye bra om han og jeg tror han er den perfekte løsning.

Re: Venstrekant problemet allerede løst?

Alex Mathisen kan vel også bekle denne posisjonen så vi er rimelig bra forspent her. Når de to tar steget opp sitter Rekdal kanskje med et luksusproblem på den gamle "problemplassen".

Comment

eneste problemet blir vel i så fall lite rutine...
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

For å få rutine må man spille kamper. Håper Fellah får spille en kamp fra start om ikke så lenge, så kanskje han kommer rett inn i førsteelleveren?

Comment

Har sett Fellah i flere kamper på Voldsløkka, han er (eller blir) dritgod. Han må matches på øverste nivå fort som f... Han har en vanvittig innleggsfot, og slår presise og nydelige hjørnespark. Når han scorer løper han rundt, kysser logoen på drakta og feirer som han har vunnet VM. Hver gang

"For he´s a jolly good FELLAH, for he´s a jolly good FELLAH, He´s a jolly good FELLAH, and so say all of us"
          Ikke syt - syng!

Comment

Helt enig med trådstarter,i Fellah har klubben funnet en kommende storspiller.

Muhammed har både fart,oversikt og en god venstrefot.

Utfordringen Rekdal har,er å matche han.

I har jo flere ganger sagt hvor viktig det er for unge lovende spillere å få prøvet seg tidligst mulig."Er du god nok er du gammel nok"-prinsippet.

Dessverre følger ikke treneraparatet opp dette,og mange lovende spillere har ikke fått prøvet seg opp igjennom årene.Husker bla Jonas Krogstad som var ett stortalent i 01,men som nesten ikke fikk prøvet seg da vi var i første divisjon.

Selvom målsettningen for få uker siden var medalje,og blir kanskje justert til cupgull og overlevelse,håper jeg Fellah og Roberts snart kan få prøvd seg.

Comment

Sitat: Den lør, 05 august 2006 21:23 skrev JonasH:

> Helt enig med trådstarter,i Fellah har klubben funnet en kommende storspiller.

> Muhammed har både fart,oversikt og en god venstrefot.

> Utfordringen Rekdal har,er å matche han.

> I har jo flere ganger sagt hvor viktig det er for unge lovende spillere å få prøvet seg tidligst mulig."Er du god nok er du gammel nok"-prinsippet.

> Dessverre følger ikke treneraparatet opp dette,og mange lovende spillere har ikke fått prøvet seg opp igjennom årene.Husker bla Jonas Krogstad som var ett stortalent i 01,men som nesten ikke fikk prøvet seg da vi var i første divisjon.

>

> Selvom målsettningen for få uker siden var medalje,og blir kanskje justert til cupgull og overlevelse,håper jeg Fellah og Roberts snart kan få prøvd seg.

>

Jeg synes du hadde hatt et større poeng om Krogstad hadde herjet i 1. divisjon etter overgangen til Moss. Men jeg tror det er mange år siden vi har hatt et talent vi ikke har sluppet til, men som har blomstret i en annen Eliteserieklubb (Ivar Rønningen kanskje, kanskje?).

Og vi slipper til unge. Det er bare lett å glemme at de en gang var unge. Men Daniel, Grindheim og Gashi er eksempler på spillere som har debutert i Eliteserien gjennom VIF, og som selvsagt ikke hadde noen garantier om suksess med seg.

Jeg vet at de over alle ble kjøpt. Alexander Mathisen har (nesten) alltid vært i VIF, og han har fått prøve seg. I går scorte han igjen.

Jeg hadde digga det så rått om Fellah fikk sjansen. Men det er fordi da hadde jeg visst at han virkelig er god. Rekdal setter ikke innpå noen bare fordi de har dribla vekk et par 2. divisjonsspillere.

arne s-k

Comment

I tillegg kan vi jo også ta med Pa og Thomas Holm, samt Carew hvis vi ønsker å gå enda lenger tilbake i tid. Tror nok at talentene får sjansen den dagen trenerteamet ser at de kan bidra med noe. Benken vår i går, med Roberts, Mathiesen, Strømnes og Fellah tyder kanskje på at en del av talentene i klubben begynner å nærme seg spill i Tippeligaen.
                Mvh.

mcolafs

Comment

Nå har vel Fellah også gjort det bra på aldersbestemte landslag?

Comment

nå som årets sesong ser ut til å være spolert er det vel greit å gi unggutta litt flere sjanser enn normalt?

vi klarer alltids å berge en plass i tippeligaen allikevel.

så forresten noen nevne krogstad her... og etter hva jeg har hørt, av de som kjenner ham personlig, er at han prioriterte damer og festing i noe større grad enn enga.. og da går det som det går da. drøbak/frogn...

men helt enig med folket her inne. gi mathiesen, fellah, roberts og strømsnes sjansen så ofte som overhodet mulig.

Comment

Med det forsvarsspillet A-laget presterer for tida (13 innslupne mål på 5 kamper) kan vel saktens Jørgen Horn med fordel få spilletid også.
                      in Absinthia

Comment

Sitat: Den søn, 06 august 2006 19:08 skrev Hjesus:

> Med det forsvarsspillet A-laget presterer for tida (13 innslupne mål på 5 kamper) kan vel saktens Jørgen Horn med fordel få spilletid også.

Synes Horn var bedre enn Muri mot Sarpsborg på mandag. Enig med deg, Hjesus!
                        Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Noen som så FFK-Ham Kam i går. Han unggutten til fredrikstad? Elyonussi eller noe. 18år gammel. Sikkert ikke mye bedre enn fellah, om ikke Fellah er bedre. Gi gutten sjansen sier jeg! Han kan ikke spille dårligere enn det Freddy har gjort på venstre ving i det siste. Freddy er best som høyre ving eller høyre back!

Comment

Sitat: Den tir, 08 august 2006 18:47 skrev Robinho:

> Noen som så FFK-Ham Kam i går. Han unggutten til fredrikstad? Elyonussi eller noe. 18år gammel. Sikkert ikke mye bedre enn fellah, om ikke Fellah er bedre. Gi gutten sjansen sier jeg! Han kan ikke spille dårligere enn det Freddy har gjort på venstre ving i det siste. Freddy er best som høyre ving eller høyre back!

-----------------------------------------------------

Hva i all verden begrunner du dette med? Elyounoussi har vel spilt flesteparten av kampene i Tippeligaen i år, scoret mål og bevist at han holder et høyt nivå. Fellah har gjort det samme - i 2.divisjon.

Jeg også håper og tror at Fellah vil utvikle seg til en god spiller, men jeg tror også at trenerteamet vårt har mer innsikt enn oss til å vurdere om en spiller er bra nok for førsteellveren.

Comment

Hva i all verden begrunner du dette med? Elyounoussi har vel spilt flesteparten av kampene i Tippeligaen i år, scoret mål og bevist at han holder et høyt nivå. Fellah har gjort det samme - i 2.divisjon.

Poenget er vel at denne spilleren spilte i 3. div i fjor. Var det noen her inne som hadde hørt om han før vinteren 2006?? Noen blomstrer når de får sjansen i tippeligaen, han er et eksempel på det. Gi nå unggutta våre en skikkelig sjanse sier jeg. Holder ikke med siste 5 min. Han FFK-spilleren har fått mange sjanser, selv etter dårlige innhopp. Vi må bli tøffere med å matche unggutta hvis vi skal høste av talentarbeidet som gjøres i klubben. Fortsetter det sånn skal vi slite med å tiltrekke oss talenter i fremtiden.

Comment

Working...
                              X