Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Brann 13. august

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Kamptråd: Vålerenga - Brann 13. august

Sitat: Den søn, 13 august 2006 23:12 skrev Flem:

> Jeg har jo ment Mathisen er en ny Krogstad, uten noen stor framtid i TL og en habil 1.div spiller. Idag motbeviser han mine påstander iallefall, MEGET godt jobba Alex. Han viser stor styrke med og uten ball. Meg bemerka, hadde han IKKE en eneste feilpasning, helt utrolig for en 'debutant'. Det eneste som mangler er at han tør å holde på ballen og utfordre mer en mot en, men dette er noe som garantert kommer. Man får jo trygghet av å gjøre ting rett, derfor er det veldig klokt å spille trygge pass og bygge opp selvtillit.

> Stå på Alex.

Gutten gjorde knapt en teknisk feil og var veldig trygg med ballen. Håper I har baller til å la han fortsett fra start. Det er eneste måten de unge kan få inn rutinen og kynismen som gjør dem til komplette spillere. Når det gjelder ferdigheter er jeg sikker på at flere av de unge går "gamlekare" en høy gang.

Comment

Sitat: Den søn, 13 august 2006 22:09 skrev san Paolo:

> Herrlig!!

>

> Men hvordan var dommer Skjerven? Har lenge ment at han er en saftkoker som har en tilbøyelighet til å la tvilstilfeller IKKE komme Enga tilgode. Mulig jeg bør revurdere den oppfatninga?

Hehe, Brann skulle kanskje hatt ei straffe. Men det skulle faktisk vi også da Berre ble dratt ned! Så noe skandaledømming i vår favør var det ikke. Men marginene sto oss bi i dag, det ble bokstavelig talt stolpe ut for Brann.

Hasta la victoria siempre!

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 08:16 skrev Attila:

> Sitat: Den søn, 13 august 2006 22:09 skrev san Paolo:

>

> > Herrlig!!

> >

> > Men hvordan var dommer Skjerven? Har lenge ment at han er en saftkoker som har en tilbøyelighet til å la tvilstilfeller IKKE komme Enga tilgode. Mulig jeg bør revurdere den oppfatninga?

>

> Hehe, Brann skulle kanskje hatt ei straffe. Men det skulle faktisk vi også da Berre ble dratt ned! Så noe skandaledømming i vår favør var det ikke. Men marginene sto oss bi i dag, det ble bokstavelig talt stolpe ut for Brann.

>

>

----

Synes selv det er merkelig at dommern ikke ser all albue-bruken til Andresen. Virker nesten som om han driver kampsport på midten i visse tilfeller. Når Andresen forsøker å avansere, ser det ut som flue på fluepapir, det går smått. Dette kompenserer han med stygt spill, gang på gang.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Berre lekkert fra Vålerenga

Tore André Flo er ute med skade, og ordet spisskrise har vært nevnt. Likevel leverte Vålerenga opp mot årsbeste i angrep mot Brann. Og Morten Berres seiersmål var rett og slett lekkert.

http://www.dagsavisen.no/sport/article2236367.ece

- Nå går vi for medalje

Etter tre strake tap vant Vålerenga endelig en kamp igjen. Nå sikter VIF-trener Kjetil Rekdal mot medalje.

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article708885.ece

- Brann er bedre enn Rosenborg

- Brann tar gull. De har den beste førsteelleveren hvis de holder seg skadefrie utover høsten, mener Vålerenga-trener Kjetil Rekdal.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2236910.ece

Fem ukers gullplan i Bergen

ULLEVAAL (VG Nett) (Vålerenga - Brann 2-1) Spillepausen kommende helg gjør at Brann-trener Mons Ivar Mjelde får ro til å jobbe på treningsfeltet. Den kommende femukersplanen er resepten til gull.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126504

Reiser skuffet på samling

OSLO, VIF - Brann 2-1: - Jeg er så utrolig skuffet over at vi nok en gang taper en kamp der vi spiller bra, sier Håkon Opdal.

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle62668.ece
          228

Comment

Sitat: Den søn, 13 august 2006 23:48 skrev Blackster:

> Sitat: Den søn, 13 august 2006 21:34 skrev rovel:

> > MEN så skal vi safe inn 2-0 ledelsen og vi gir fra oss kampen. Legger oss bak på banen og trekker ned spissen så vi spiller 4-5-1 og dermed tar Brann over hele kampen. Det er jo nå de scorer også og har det meste av trykket. Vi får noen sjanser men det er jo så klart forde Brann pusher opp og det blir masse rom.

> -----------------------------------------------------------------

>

> nå må jeg si at jeg ser kampen på bohemen idag uheldigvis, men jeg synes ikke vi la oss så mye bakpå vi har sett andre ganger,

> men vi støttet opp rundt den sentrale midtbanen for å demre for at Charlie miller og Martin andresen fikk vært kreative. så jeg synes ikke det var en feil

Synes heller ikke vi la oss så veldig bakpå. Brann forandret til 3 bak og fikk mer kontroll på midtbanen, da måtte vi sette litt mer styrke imot med Thomas Holm. Så synes jeg det var bra med å få inn Freddy, da ble det litt mer farlig i kontringene og Gashi kunne igjen krige mer sentralt på midtbanen. Eneste bytte jeg ble litt overraska over var at Johnsen ble bytta ut (for Jepsen) og ikke Hovi.

Så deilig med seier - takk til alle gutta!
            Beaker

Comment

Noen av byttene hadde sin naturlige forklaring: Johnsen var skadet og Sørensen hadde krampe.
              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 10:21 skrev Arnehgr:

> Noen av byttene hadde sin naturlige forklaring: Johnsen var skadet

Aah, ok. "Skjønner ikke at han byttes ut hvis ikke han kanskje er skada" var faktisk det jeg sa på Ullevål i går - så jeg kunne jo sjekka dette før jeg skriver kritikken her på forumet ...

Beaker

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 10:43 skrev Beaker:

> Sitat: Den man, 14 august 2006 10:21 skrev Arnehgr:

> > Noen av byttene hadde sin naturlige forklaring: Johnsen var skadet

>

> Aah, ok. "Skjønner ikke at han byttes ut hvis ikke han kanskje er skada" var faktisk det jeg sa på Ullevål i går - så jeg kunne jo sjekka dette før jeg skriver kritikken her på forumet ...

Selv så reagerte jeg da Sørensen forsvant ut, regna med at det kom til å bli en autostrada for en hurtig spiss på slutten. Fikk jo rett i det, men man er ikke så hurtig med krampe i beina.

>

>

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den søn, 13 august 2006 21:40 skrev Barskap:

> Sitat: Den søn, 13 august 2006 21:34 skrev rovel:

>

men skjønner ikke hvorfor Hovi spiller i stede for Jepsen.

Nå gjorde vel Hovi en prikkfri kamp da, syntes han spilte opp mot sitt beste. Det blir for dumt å klage på at Rekdal tar ut spillere som faktisk leverer varene.

Eneste jeg er litt uenig i er at ikke Lange kom inn på slutten.

Men Brann gjorde en del bytter som ville ført til at vi kunne ha blitt unnerbemannet på midtbanen om vi ikke hadde hatt en litt mer defansiv spiller enn Lange, så det var kanskje ikke så dumt at Freddy kom inn.
                    PASTOR B!

Comment

Sitat: Den søn, 13 august 2006 22:09 skrev san Paolo:

> Herrlig!!

>

> Men hvordan var dommer Skjerven? Har lenge ment at han er en saftkoker som har en tilbøyelighet til å la tvilstilfeller IKKE komme Enga tilgode. Mulig jeg bør revurdere den oppfatninga?

---

Absolutt ikke! Han lot alle tvilstilfeller komme Brann tilgode. Vi vant denne kampen på tross av dårlig dommer..

Comment

Digg med seier igjen og vi klarer å begrense baklengsmålene. Går reprise av kampen i dag klokka 19:00 på Tv2 Zebra, spent på åssen Alex klarte seg og utifra diverse rapoorter klarte han seg bra. Utenom bestemann hos Hafslund ble det 6 hos VG og 5 hos Dagbladet.

Blir nå spennende om vi klarer å bygge videre på denne seieren i cup og serie.
                        FULL PAKKE!

Comment

Mathisen hadde en ok kamp, men klart på det jevne. Men det er eneste måten han faktisk kan bli bedre på.

Banens bestemann må jo utvilsomt ha vært Ronny Johnsen i går. Stor for ikke si outstanding før han måtte ut.
                          When the facts change, so does my opinon

Comment

Noe av det mest positive med alex i går var at han jobba hjem både på høyre og venstre side. ødela mange angrep. Han kom også konstant på løp og åpna opp forsvaret til fordel for JDS og berre.
                            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                            X