Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gi meg en langskytter!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gi meg en langskytter!

Jeg tror en del av grunnen til at vi sliter i år er følgende: Vi er altfor forutsigbare. Ballen må inn på to meter for at vi skal kunne score. Man trenger ikke bekymre seg for Enga-spillere som står på 20 meter, for de treffer aldri likevel. Vi trenger en mann på midten som er farlig i rommet utenfor 16-meteren. Thomas Holm har omtrent like god skuddfot som meg (og det sier en del), Grindheim har truffet på ett skudd på to sesonger (mot Lyn i fjor) og Gashi blir stressa som en 15-åring på date når han får ballen i skuddposisjon. Han knyter seg og ender opp med "ryggsekk-skudd" hver forbanna gang! (Har Aabrekk prøvd å jobbe med dette).

Jeg ønsker meg en midtbanespiller som tør å skyte, har et godt skudd og ikke minst treffer mål. En som scorer på en fire-fem langskudd i løpet av en sesong. Er dette for mye å be om?
    Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Re: Gi meg en langskytter!

Sitat: Den søn, 06 august 2006 21:51 skrev murt:

>

> Er dette for mye å be om?

----------------------------------------------------------------

Nei, men vi ber om mye annet også.

Comment

Tror ikke det skal være førsteprioritet... Defansiv trygghet. Mål er ikke det vi har slitt med i det siste...

Comment

Nope, dette er ikke for mye å be om!

Ære være!

Comment

> Ballen må inn på to meter for at vi skal kunne score.

__

Ikke engang da scorer vi

Comment

> (...)Grindheim har truffet på ett skudd på to sesonger (mot Lyn i fjor)(...)

Nei, han scora faktisk to på langskudd i fjor. Det ene mot lyn, og det andre i hengekampen mot Molde.

Comment

gashi golla et fint et mot odd(hvis jeg ikke husker feil). det var fra 17 18 meter
              Birger

Comment

Gashi har et meget bra skudd etter min mening.

Thomas Holm burde derimot få bot hver gang han skyter.

Comment

JAS har da puttet to fra distanse i år, det er da noe...
                  Utsikt over Tåsen, men kun øye for Enga!

Comment

Flere spillere på laget er potensielt gode langskyttere, og jeg tror vi kunne bli veldig mye farligere på langskudd om disse spillerne (Grindheim, Gashi, Holm...) trente mere på langskudd. De beste langskyttene og frisparksskyttene i verden blir en halv eller en hel time på treningsfeltet etter økten er slutt, og trener bare langskudd/frispark. Hadde Grindheim, Gashi og Holm gjort dette kunne de sikkert bli ganske så farlige, men sånt må vel komme av egen motivasjon. Er vel vanskelig av treneren å kreve at spillerne blir igenn etter fyrafter hver dag for å trene langskuddferdigheterne sine.
                    DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

gi meg heller en kantspeller som faktisk holder kanten.....
                      Felt: H

Rad: 15

Plass: 5

Comment

...eller midtbanespillere som klarer å vri hodet mot kanten. Husker da vi hadde Ishi. Hvor mange ganger tråkka ikke han på krittet mens spillet klumpet seg mer og mer på midten. Husker han ofte hadde halve banen for seg selv, mens resten av laget var for opptatt av å krige på midten.

Comment

Fellah har et Gudsbenådet venstrebein. forresten, DFH putta et vanvittig fint langskudd(frispark a la Becks) mot Fr.Stad borte i fjor da vi vant 0-4. Gutten kan hvis han vil. Men, sier ikke nei takk til en ny Brocken.
                          Ikke syt - syng!

Comment

Working...
                          X