Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hønefoss - Vålerenga 31.10.10 kl 1800

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Hønefoss - Vålerenga 31.10.10 kl 1800

Årets siste bortekamp står for tur.
    For de som ikke har fått billett (Klanens kvote er utsolgt) kan kampen beskues på en av kanalene til TV2 Sport.

Søn. 31/10 kl. 18: Aalesund – Brann (TV2)
    Søn. 31/10 kl. 18: Haugesund – Molde (TV2 Zebra)
    Søn. 31/10 kl. 18: Kongsvinger – Rosenborg (NRK2)
    Søn. 31/10 kl. 18: Lillestrøm – Viking (TV2 Sport)
    Søn. 31/10 kl. 18: Stabæk – Sandefjord (TV2 Sport)
    Søn. 31/10 kl. 18: Tromsø – Strømsgodset (TV2 Sport)
    Søn. 31/10 kl. 18: Hønefoss – Vålerenga (TV2 Sport)
    Søn. 31/10 kl. 18: ODD Grenland – Start (TV2 Sport)

carlsb3rg
    -Har billett og gleder seg til årets siste busstur
    228

Håper vi klarer å avslutte sesongen med stil og ta 6 poeng på de to siste! Hønefoss er et lag vi rett og slett skal være bedre enn, men spørs jo hvor motivert gutta er i en slik kamp nå som vi har tatt sølvet. Hønefoss spiller for livet! (Spørs jo hvordan det går mellom Brann og KIL i kveld).

Kanskje Frode Larsen kunne fått en kamp mellom stengene?

Comment

Sølvet er i boks, skjønner at vi gjerne vil avslutte med 6 p til, men i mine øyne er dette et situasjon som er som skapt for å gi unggutta TL erfaring.
      Det behøver ikke bety at vi taper, tvert i mot så kan det hende at Hønefoss og TIL får så hatten passer av våre "upcoming men". Jeg gleder meg til å se mer av "femmer'n"

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
        spørs jo hvor motivert gutta er i en slik kamp nå som vi har tatt sølvet.
        Jeg synes de siste kampene godt kan brukes til å teste noen av de vi har sett minst i år så sant de er i form -men ikke for mange på en gang.

I lys av det som skjedde mot lsk bør det sjekkes hvilke strenger vi kan spille på uten Shelton på laget. Har lyst til å se Haidar og MOS og synes Nouri skal få forsvare plassen etter oppgjøret mot lsk.

Er ikke sulten på å sette ut Fellah for Ogude, sistnevnte virker som om han har litt for god tid utpå der foreløpig. Fellah kan starte, og så kan Ogude settes inn som hengende spiss etterhvert. Tror han har størst potensial i den posisjonen.

Kanskje anledningen også åpner for at Brix kan testes over litt lengre tid så vi kan se litt mer av hva som bor i fyren?

Prøver meg med:

Hirschfeld
        Nouri Muri/Strandberg Nordvik
        Berre Hæstad Singh Brix
        Fellah
        MOS

Berre -> Haidar 2.omg
        Fellah -> Ogude 2.omg
        Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

For de som ikke har skaffet seg biletter til hønefoss, så tror jeg det er igjen noen få biletter på Felt A, nærmest klanen. tror det kommer til å være kun vif supportere der også siden, det er stor interresse for kampen og ansvarlige i hønefoss har bedt vif supportere som ikke skal på klansfeltet om å kjøpe på FELT A. 3 poeng!
          Ære være!

Comment

Originally posted by BreddenFelt103 View Post
            For de som ikke har skaffet seg biletter til hønefoss, så tror jeg det er igjen noen få biletter på Felt A, nærmest klanen. tror det kommer til å være kun vif supportere der også siden, det er stor interresse for kampen og ansvarlige i hønefoss har bedt vif supportere som ikke skal på klansfeltet om å kjøpe på FELT A. 3 poeng!
            Pr i kveld så er felt A utsolgt. Det er én billett igjen på felt B, og fem på feltt C.

Jeg skulle veldig gjerne dratt og sett denne kampen men jeg kan ikke sitte på en familetribune. I alle fall ikke så mange felt vekk fra bortefeltet. Det har jeg prøvd en gang på Gymsal Arena med resualtat at alle rundt meg så på meg fremfor på kampen.

Ja. Jeg blir fort revet med. Og da blir man fort litt høylytt...

Comment

Feire seriesølvet?

Kommer det til å bli full feiring av sølvet i Hønefoss? eller vil utdeling av medajler og fest bli gjennomført hjemme mot Tromsø?
              Noen som har hørt noe om det?

Håper jo at selvom gullet ble for langt unna iår, at klubben tar seg tid til litt feiring med supportere og spillere?=)

Comment

Originally posted by robertlorang View Post
                Kommer det til å bli full feiring av sølvet i Hønefoss? eller vil utdeling av medajler og fest bli gjennomført hjemme mot Tromsø?

Håper jo at selvom gullet ble for langt unna iår, at klubben tar seg tid til litt feiring med supportere og spillere?=)
                Blir nok feiring,fest og utdeling av seriesølvet på hjemmebane i siste serierunde.

Når det gjelder de siste 2 kampene er jeg aller mest opptatt av at vi klarer å holde på den ubeseirede rekka på hjemmebane.
                Dermed toppa lag mot Tromsø.

Men Vålerenga skal alltid spille for å vinne, så håper vi stiller sterkest mulig også mot Hønefoss.
                Synes dog et par av unggutta som har vært best på 2.laget i høst skal få muligheten til å vise seg fram.
                EVIG VIF

Comment

Originally posted by robertlorang View Post

Hvis vi får utdelt sølvet i Hønefoss, så må det være noe som er skutt i hodet på NFF.

Comment

Tifo?

Hva med en TIFO på hønefoss kampen, der vi sier at vi vil ha sølvet på hjemmebane, hvis vi, før hønefosskampen vet at vi kommer til å få sølvet der? Blir mye bedre stemning og flere som får være med på moroa hvis vi får sølvet og feiringa på hjemmebane i siste kampen vet ikke om dette er mulig og gjennomføre og om NØFF gidder å høre på oss men!
                    Ære være!

Comment

Sølvet blir utdelt på Ullevaal i siste serierunde, sier NFF. Så da gjør det nok det.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                        Sølvet blir utdelt på Ullevaal i siste serierunde, sier NFF. Så da gjør det nok det.
                        Det er bra, satser på 6 poeng, og at vi får vist fram noen unggutter i samme slengen
                        Ære være!

Comment

Kamptråd Hønefoss BK

Det var gøy å ta et poeng på Ullevål i vår. Fint miljø hos dere.

Men nå er HBK livredde Klanen og hindrer billettsalg. Det er jeg uenig i. Det er billetter å få kjøp.

Det står her hvor redde folk i Hønefoss er: Jeg bare ler.

http://www.ringeriksporten.no/lokala...ndex.php/sport

Velkommen Klanen, vi trenger poeng og da er jo kjekt å få VIF på besøk.
                          Still gjerne med juniorlaget.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Selvfølgelig blir det delt ut på Ullevaal. Såpass har de klart å skjønne hos NøFF. (i tillegg er det jo billigere. slipper å sende en ekstra mann til Hønefoss..)

Comment

Syns det er dårlig gjort av oss å stille med B lag med tanke på at det fortsatt er spenning i bronseplassen.
                              Skal vi liksom snyte Reka for bronsje med å stille med B lag mot Tromsø?
                              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Working...
                              X