Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hønefoss - Vålerenga 31.10.10 kl 1800

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Strandberg skyld i 2 mål, Muri 1.
    Dette var enkelt og greit kampen da midtforsvaret sugde baller og vi var lite effektive framover.
    Ogude ser meget dårlig ut, og jeg kan ikke skjønne hva MA ser i han.
    Vi får håpe det endrer seg raskt, men jeg aner en flopp her.
    Er sjelden man ser en tippeligaspiller som slår flere feilpass enn Dos, men Ogude tar kaka.
    Sæternes var helt usynlig kampen, og burde vært tatt ut tidlig.
    De eneste som faktisk får godkjent er Singh, Fellah, Nouri, Dos og Berre.
    Singh var meget god og er nok pr idag landets beste sentrale midtbanespiller.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Carez View Post
      Når de taper mot Hønefoss eier de ikke skam. For meg er de verdt null og niks nå.
      Og når kromosom og alkonivået har sunket litt utover natta så kommer du krypende tilbake og angrer og trekker tilbake alt som vanlig... du vurderer aldri å ta den lille ekstra runden inne i skallen før du setter fingrene til tastaturet?

Comment

Originally posted by alex malager View Post
        og når kromosom og alkonivået har sunket litt utover natta så kommer du krypende tilbake og angrer og trekker tilbake alt som vanlig... Du vurderer aldri å ta den lille ekstra runden inne i skallen før du setter fingrene til tastaturet?
        :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

Comment

Usikker på hvem som burde få spille neste. Siden flere av gutta lever i sølv rus.
          På Engatur aldri sur.

Comment

Originally posted by // haz View Post
            Strandberg!! Ha det bra.. Null selvkritikk i intervjuet etter endt match, null integritet......
            Forbanna nisse. Han har vært en av våre beste spillere i år. Og er en stor grunn av at spillet vårt har fungert så bra i år, ved hans glimrende crosspasninger som i dag også var førsteklasses. Ok så var han uheldig ved det defensive i dag. Men å slakte han etter en kamp litt under pari blir for dumt. Og de som slakter Ogude etter 3-4 kampe bør faen meg gå i seg sjæl. Han kommer fra Nigeria til Norge og trenger å bli kjent med den norske spillestilen. Gi han for faen litt tid til å bevise det han kan. Mye piss og vissvass som blir servert her nå.

Dorian Stefan
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Working...
            X