Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Takk Bengt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Jeg ser i krystallkula og ser forumet gå bananas etter en runde hvor Sæternes scorer og VIF sliter med å score. Hylekoret tar helt av, som det som oftest gjør.

Ved sesongslutt, og Sæternes har scora tre-fire mål for Viking, er det ingen som nevner han med et eneste ord igjen.

Litt morsomt er det at det samme hylekoret ville korsfeste både Andresen og Sæternes fordi man trodde det var en kompisavtale som gjorde at Andresen henta Sæternes til VIF i utgangspunktet. Ikke mindre ble hylekoret etter at Sæternes ikke scoret på noen kamper. Fy faen, hva er det de på Valle tenker på!?

Men så sitter vi nå her. Med Sæternes ute kan Vålerenga hente inn en spiller som forhåpentligvis vil score noen mål. Spissen er i hvert fall yngre enn 36 år.

For en som har vært fan av Sæternes fra dag 1 vil jeg avslutte med å takke for fire flotte år. Du gjorde en meget god jobb for oss i fjor, men jeg er overbevist om at alle parter har vunnet på dette. Vi får hente inn en ny og yngre spiss, Viking får en spiller som kan bringe litt vinnerkultur i laget og Sæternes returnerer til stedet alt startet.

Vinn - Vinn - Vinn.
    Takk for at du gidder FrankO.
    AMEN!

Comment

Originally posted by kenny7 View Post
      detter er det beste for enga at han går til viking.. er du blind og døv.. syntes det er totalt skivebom og kvitte seg med bengt og beholde berre....jeg er rett og slett forbannet på martin.....
      At du er forbannet på Martin, tror jeg ikke engang morri di bryr seg om.
      Jeg er forbaska glad for at det er Martin som styrer detta og ikke du.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Jeg ser i krystallkula og ser forumet gå bananas etter en runde hvor Sæternes scorer og VIF sliter med å score. Hylekoret tar helt av, som det som oftest gjør.

Ved sesongslutt, og Sæternes har scora tre-fire mål for Viking, er det ingen som nevner han med et eneste ord igjen.

Litt morsomt er det at det samme hylekoret ville korsfeste både Andresen og Sæternes fordi man trodde det var en kompisavtale som gjorde at Andresen henta Sæternes til VIF i utgangspunktet. Ikke mindre ble hylekoret etter at Sæternes ikke scoret på noen kamper. Fy faen, hva er det de på Valle tenker på!?

Men så sitter vi nå her. Med Sæternes ute kan Vålerenga hente inn en spiller som forhåpentligvis vil score noen mål. Spissen er i hvert fall yngre enn 36 år.

For en som har vært fan av Sæternes fra dag 1 vil jeg avslutte med å takke for fire flotte år. Du gjorde en meget god jobb for oss i fjor, men jeg er overbevist om at alle parter har vunnet på dette. Vi får hente inn en ny og yngre spiss, Viking får en spiller som kan bringe litt vinnerkultur i laget og Sæternes returnerer til stedet alt startet.

Vinn - Vinn - Vinn.
        Er dette de samme personene som mente at vår islandske venn Gunnar aldri skulle ha fått forlate klubben ?

Forøvrig har jeg ikke så mye å legge til, takk for noen fine sesonger Bengt, du virker som en ålreit fyr
        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Synd for oss, for maken til proff fyr er vanskelig å finne. Nå ha vi kun 1 urutinert spiss igjen i troppen, ettersom Shelton og Berre regnes som vinger og Håvard Nielsen er sett på som jr enda. Noe må gjøres og noe kommer til å skje

Takker for flere gode minner og ikke minst viktige innhopp. LSK hjemme i år var fantastisk. Når du kom innpå mot ODD borte i år og skaffet Moa det nødvendige rommet han trengte. Strømsgodset i fjor hjemme når vi stanget mot mål i over 80 min. Brann borte i fjor 89 min. Det er nok av dem.

Trenger vel bare si:

Takk!

Comment

Takk til Bengt for et solid bidrag og mange mål! Eksemplarisk oppførsel og 100% profesjonell. Målet mot LSK var en skikkelig godsak. Lykke til i Viking og satser på at du får en god velkomst om du kommer til Ullevål neste år.

Comment

Lykke til videre Bengt.

Comment

Originally posted by johnoler View Post
                Takk for at du gidder FrankO.
                AMEN!
                Jeg slutter meg til overnevnte lovprising. Takk, og farvel.

Comment

Jeg likte også Sæternes, men han begynner å bli gammel og når vi uansett skal hente inn /det vi håper er en) klassespiss er det helt greit å slippe ham!
                  Har ingenting imot Bengt som person eller ballspiller, men tror dette er riktig tid å forlate oss på.
                  Så lenge det ikke går imot Engas interesser ønsker jeg Bengt all mulig lykke til neste år!

Comment

Takk Bengt, for din tid hos oss. Alltid gøy å ha en vinnerskalletype som deg på laget. 100% proff!
                    Lykke til i viking, med unntak mot oss da selvfølgelig..

Comment

Working...
                    X