Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Birger Madsen til Start

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by independent- View Post
    Andre Muri passet heller ikke inn som spillende stopper for bare 1 år siden. Alle kan trene og bli bedre, men jeg unner Birger mer spilletid enn han uansett ville fått hos oss.

Lykke til videre!
    Nei, skal ikke lenger tilbake i tid for å se at Muri faktisk var uønsket. Er ikke sikkert på at dette er så lurt av MA kvitter seg med Birger Madsen
    Du gåkk'e aleine i Vål'enga

Comment

Takk for innsatsen Birger, du gjorde en grei jobb da vi trengte en midtstopper.

Det er helt ok at Birger går, men da MÅ vi få inn en forsvarer, helst to, en back og en midtstopper. Jeg synes Nordvik passer bra i den rollen han har nå, og at vi er svakere på høyrebacken (selv om Nouri kan evt bli veldig god). Inn med Espen Ruud og Even Hovland takk!

Comment

Synd at Birger ikke fikk det helt til her, hadde troa på han, men sånn er fotballen

Lykke til Birger!

Comment

jeg syns han gjorde en bra figur lenge, men har jo vært borte med skader i mesteparten av året så har jo ikke fått vist seg fra det beste i år.
          Uansett er han vel ikke en stopper som passer helt inn i stilen vår. Får vi inn en venstreback har vi Nordvik som et bedre alternativ som stopper.
          Lykke til videre Birger!

Comment

Er det noen av stopperne på 2. laget som kan gjøre en godkjent jobb hvis flere enn én av stopperne våre blir skada, type på det nivået som Strandberg var på i fjor? Hvis ikke ville jeg gjerne sett at man kjøpte en 17-18-åring med bra potensiale til 2. lag/4. stopper. Even Hovland har jeg inntrykk av at er en spiller som burde spille fast på et TL-lag, og det får han ikke i VIF sånn jeg ser det.

Comment

Originally posted by Eirik87 View Post
              Er det noen av stopperne på 2. laget som kan gjøre en godkjent jobb hvis flere enn én av stopperne våre blir skada, type på det nivået som Strandberg var på i fjor?

Nei, det synes jeg det ikke er.

Comment

Birger Madsen i gult
                http://ikstart.no/tv_default.aspx?m=257&amid=497279

Jeg ønsker deg lykke til, og takk for den tiden du var her, hadde ønsket og sett deg videre i kongeblått. Men du er på mitt lag i FIFA11
                enga4ever

Comment

hyggelig for Birger.. ante ikke at han var Manglerud gutt
                  That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Working...
                  X