Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unggutta!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Unggutta!

Flo skadet, DFH har kink i nakken og skal i følge seg selv være 80 % klar, Lange ennå ikke i shape for 90 minutter, mange har ikke innfridd i år.... Vi har mange unggutter som i liten eller ingen grad har fått slippe til i år. Noen minutters innhopp er ikke nok. Jeg vil se noen av dem fra start, og jeg vil se at de får tillit. Tror Roberts, Fellah, El Gharbi, Horn mv vil blomstre og løfte oss mange hakk. Men de må få ordentlig tillit så de ikke er livredde for å gjøre feil når de kommer inn. I lover endringer på søndag (nettavisen) og kjenner jeg lusa på gangen, er får vi vel Freddy som spiss igjen......

Re: Unggutta!

Endringen blir sikker 4-4-1-1 med Freddy på topp. Og endeløs dunking av ball fra forsvarsfireren. Håper vi blir positiv overrasket på søndag. Rekdal var da flink til å overraske før, hvorfor han har sluttet med det veit jeg ikke. Hadde vært fint å gi noen andre sjansen. Mener vi bør prøve noen av unggutta på topp. Hvis både Flo, DFH og Lange ikke kan starte, så bør vi prøve noe nytt. Gi Fellah sjansen på venstresiden ihvertfall. Hvis Lange tåler en omgang bør han komme inn i pausen. Freddy hører hjemme på benken i den formen han er i nå.

Comment

Sitat: Den fre, 11 august 2006 12:32 skrev VLIV:

> I lover endringer på søndag (nettavisen)

--------------

hehe, har hørt den strofa før ja....

terje

Comment

Ja la oss for all del bruke Freddy på topp. Har jo gjort det med kjempesukksess i år.....mmmm jaja.. Nei får håpe Alex starter på topp i hvertfall, han overrasket positivt mot RBK...så kommer sikkert Reka med noen geniale formasjoner og lagopsett sier bare Muri på topp

Comment

DFH er klar til kampen mot Brann - det sier han i hvert fall selv og håper på å slå Brann
          ♥Ære Være Vålerenga♥

♥Oslo\'s Stolthet♥

♥Fredheim Holm♥

Comment

Working...
          X