Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ryktetråd 2011 (Regulert utgave)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg har ingen oppdatering på de evt. forhandlingene vi skal være i om Andersson, men det sies fra de jeg kjenner at de andre spillerne vi skal være interessert i er Farnerud og Hammer.

Skal se om jeg kan få en ny oppdatering på disse i morgen.

Comment

• Lagersalg hos Stabæk. Likere.

Comment

• Rykter er rykter

Lagersalg hos Stabæk sier'ru?
        Farnerud er vel kanskje den jeg ville satset pengene mine på, men tviler på at vi får ham....
        Nå som Borges og agenten har fridd åpenlyst til RævBK er det ikke mange godbitene igjen i Norge....Nå trenger vi bare en ultragod midtbane-forsvar-libero....så er vi igang igjen.....jeg tror både Koné og Sid blir fulltreffere bare de finner formen.....og Fellah viste klasse i går....
        Enga for alltid

Comment

• Hedenstad har takket nei til RBK, kan dette bety at det er noen andre som kanskje har en liten finger med i spillet(veldig ønsketenking men men)

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...r-3550406.html

Comment

• Originally posted by Stingray View Post
            Hedenstad har takket nei til RBK, kan dette bety at det er noen andre som kanskje har en liten finger med i spillet(veldig ønsketenking men men)

Tror det er noe Stabæk og Hedenstad ville selv. Stabæk vil ikke selge til Rosenborg og Hedenstad vil ikke gå til en drittklubb

Comment

• Originally posted by Stingray View Post
              Hedenstad har takket nei til RBK, kan dette bety at det er noen andre som kanskje har en liten finger med i spillet(veldig ønsketenking men men)

Hvis han ikke vil til RBK fordi de har gjort det dårlige i år (noe han antydet) vil han ihvertfall ikke dra til Vålerenga. Det virker som at han har forelsket seg i Stabæk, og da får vi la romansen være i fred.

Comment

• Ryktetråd 2011 (Regulert utgave)

Folkens, prøv å holde dere til temaet i tråden.
                re-poster derfor trådstarter sitt innlegg:

Ny ryktetråd for 2011 med ett par regulativer...

Ikke finn på egne rykter, ha kildehenvisning
                Aller helst link til medias spekulasjoner. Til nøds en papiravis eller lignende. "Jeg kjenner noen som sier at de så atte" er ikke en kildehenvisning. Dette vil bli sett på som "oppspinn" og slettet for fote.

Ikke tro på alt du ser i media
                "Silly-season" er full av bløffer, gjerne fra agenter som ønsker å hause opp sine spillere. Tenk deg derfor om to ganger før du ser på det som sannsynlig at Vålerenga kjøper ALLE spillerne som kobles til klubben.

Observasjoner
                Om noen via egne øyne har sett, og kan fortelle å ha sett VIF-ledere med spillere, så er det håndfast nok. Takk til Bayer Frydenlund for denne regelen.

Men, ting som er heeelt på trynet blir sletta for fote!

Ikke ytre personlige "ønsker" i denne tråden. Det er det egen tråd til her: Spillerkjøp i sommer! Det er også tråden for ville spekulasjoner o.l.

Det er lov å diskutere rykter
                Rykter som blir fremmet i tråden er lov å diskutere. Men ikke på "ønskeliste"-nivå. Hold det seriøst. Takk til Wanderer for denne regelen.

Comment

• Og vips, der drepte du tråden

Comment

• Originally posted by enga14 View Post
                    Og vips, der drepte du tråden
                    Pøh.
                    Jeg kan ikke se at denne artikkelen har blitt postet før: Vålerenga henter visst Benjamin Dahl Hagen fra Follo.
                    ...en overgang for 2. divisjonsspilleren kan komme i orden i løpet av kort tid.
                    mvh

Ogni M

Comment

• Carew

Hemmelighetsfull John Carew er i sluttforhandlinger, og en avtale skal være på plass i løpet av få dager.

– Er det riktig at du er i England og forhandler med en klubb nå?

– Nei, det er jeg ikke, svarer en hemmelighetsfull Carew - og ler.

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...b-3551332.html

Comment

• En i kommentarfeltet skriver dette:
                        Cathrine Moen:
                        Jeg så Carew i VIF brakka, men vet ikke om det har noen sammenheng.
                        engaman
                        -----------
                        Ære Være Enga!!!

Comment

• Ingen som bor i området som kan dra ned, og sjekke?

Comment

• Originally posted by engaman View Post
                            En i kommentarfeltet skriver dette:
                            Cathrine Moen:
                            Jeg så Carew i VIF brakka, men vet ikke om det har noen sammenheng.
                            Hehehe....så er vi i gang igjen!
                            Lurer på hvor lenge vi klarer å holde liv i dette ryktet denne gangen?
                            Enga for alltid

Comment

• http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3202105.ece

Snart klar for en engelsk klubb!

Comment

• Originally posted by enga View Post
                                I ett intervju på TV2 sa han dette :

– Er det riktig at du er i England og forhandler med en klubb nå?

– Nei, det er jeg ikke, svarer en hemmelighetsfull Carew - og ler.
                                engaman
                                -----------
                                Ære Være Enga!!!

Comment

Working...
                                X