Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Horn tatt opp i a-stallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Horn tatt opp i a-stallen

VALLHALL (vif.no): For en måned siden ble Jørgen Horn (19) kåret til bestemann i JET-turneringen på Hamar. Nå er han tatt opp i A-stallen til Vålerenga.

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/vif/article708116.ece

Veldig veldig hyggelig og gratulerer til Jørgen. Vel fortjent
    FULL PAKKE!

Re: Horn tatt opp i a-stallen

han er den jeg nesten har mest tro på av juniorene i A stallen, er "sjef" bak der på treningene jeg har sett i hvertfall.

Comment

Gratulerer til Horn, og lykke til.

Dette var jaggu på tide. Jeg har egentlig følt at vi mangler litt på stopperplass - særlig med tanke på neste sesong, og dette er nok med på å gjøre ting litt enklere. Muri holder pr. i dag ikke standarden som må til i Enga, så vi får håpe at Horn vil få sjansen når enten Wæhler eller Ronny er skadet.

Comment

Gratulerer til Jørgen, som nå også har fått egen spillerprofil:

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/vif/article708194.ece
        228

Comment

Ungutta må satses på og få spille! Alle dere som sier at det er trenergruppa som har sett dem, og de som vet om de burde spille for A-laget eller ikke og at vi som vil se dem spille ikke er trenere,

Hvis disse spillerene noengang skal spille i eliteserien må de få spille så tidlig som mulig. De blir bedre av å spille i tippeligaen nå en om feks. to år.

Jeg er helt enig med den artikkelen i VG at talentene må satses på.

Comment

Er veldig glad for at flere og flere unge spillere finner veien til A-laget. En forutsetning for deres videre utvikling nå er at de blir satset på og matchet. Håper vi henter tilbake Førsund til neste sesong og at Horn får sine sjangser. Det blir mye nytt i de bakre rekker til neste år! Muri, hva skal jeg si, han duger rett og slett ikke... Han virker for klønete og surrete og for lite distinkt i sine forsøk. Er veldig glad for at ryddesjauen i Enga er i gang!
            Ivar Hoff; "Jeg skjønner ikke hvorfor dommeren griper inn i slosskampen. Hadde jeg vært han hadde jeg bare stått å sett på."

Comment

Også både døpt og konfirmert i Kjerka, a gitt!

Grattis til Jørgen!

Comment

Working...
              X