Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Terminlista 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ogni M View Post
    Sitat:
    Opprinnelig skrevet av engagutt1986
    Noen som har peiling på når vi konkret får vite når Viking - Vålerenga spilles?
    Det blir vel de sedvanlige 3-4 ukene før, frykter jeg.
    I fjor kom oppsettet for de første tv-kampene i starten av februar så vidt jeg husker. Muligens en oppgave for NSA å minne rette vedkommende på at tv-kampene de tre-fire første rundene kan og bør bestemmes i løpet av januar?

Comment

Kamp flyttet - VIF - TIL

Vår hjemmekamp mot Tromsø er tydeligvis allerede flyttet.

Leser følgende på Tromsøs hjemmesider:

Kampen mellom VIF-TIL på Ullevaal flyttes (fra, red.anm) 13. juni til 10. juli.

Kampen flyttes for å tilrettelegge for klubbenes deltakelse i europacupen

Det betyr at vi møter de hjemme i kampen før vi møter de borte.
      (17.7 før TV har bestemt sitt)

Comment

Originally posted by Beck's View Post

Old news
        Dette stod på vif-fotball.no for fire dager siden.

Litt mer utfyllende info om flyttingen her: http://www.vif-fotball.no/article3064339.ece

Comment

Originally posted by foomatic View Post
          Old news
          Dette stod på vif-fotball.no for fire dager siden.

Litt mer utfyllende info om flyttingen her: http://www.vif-fotball.no/article3064339.ece
          Hehe, oppdaget det litt sent, men da var klokken passert midnatt og fikk ikke redigert, så tar den på min kappe, men da er budskapet i alle fall delt

Comment

Originally posted by Beck's View Post

Kampen mellom VIF-TIL på Ullevaal flyttes (fra, red.anm) 13. juni til 10. juli.

Kampen flyttes for å tilrettelegge for klubbenes deltakelse i europacupen

Det betyr at vi møter de hjemme i kampen før vi møter de borte.
            (17.7 før TV har bestemt sitt)
            Flott, takk! Dette visste jeg ikke. Flott at noen deler slikt her.
            VAR, nei takk!

Comment

Hva med rævbk- Vålerenga?

jeg ser rosenborg-vålerenga faller på søndagen i påsken (søndag 25.april står det på terminlista... søndag er riktignok 24). Faller den da søndag eller mandag mon tro?
              Uansett... Hva vil dette si for oppmøtet her oppe? (jeg bor her oppe i bartehelvete...). Jeg mener, bortekamp i påsken kan umulig være gunstig...
              Største begivenheten hvert år er når "mine" kommer opp og lager liv i gatene!

Comment

Originally posted by Angelica View Post
                jeg ser rosenborg-vålerenga faller på søndagen i påsken (søndag 25.april står det på terminlista... søndag er riktignok 24). Faller den da søndag eller mandag mon tro?
                Uansett... Hva vil dette si for oppmøtet her oppe? (jeg bor her oppe i bartehelvete...). Jeg mener, bortekamp i påsken kan umulig være gunstig...
                Største begivenheten hvert år er når "mine" kommer opp og lager liv i gatene!
                Påskeserierunden pleier å være andre påskedag, altså mandag 25. april i år.

Og disse kampene er ikke full krise for folk som vil reise. Ordentlig fri (ferie) i den ene enden av en tur pleier å gjøre at de som holder på med sånt kan besøke svigerfamilie i Orkdal, bestemor i Verdal og gamle skolekamerater i Ytre Grytlebotn noen dager før man drar på kamp og så hjem.

Comment

Noen som vet når datoene til de første kampene blir satt?
                  - Ikaros -

Comment

Originally posted by DooRaaG View Post
                    Noen som vet når datoene til de første kampene blir satt?
                    NTF og Max var på NSAs supporterseminar i helga. Der ble det fortalt at de første åtte rundene skal offentliggjøres på mandag etter et møte mellom NTF, NFF, FotballMedia og TV-kanalene.

(Uten at vi som var til stede fikk lov til å fortelle det, står Sarpsborg-Molde oppført som Max-kamp i første runde. Det tyder på at Viking-Vålerenga spilles mandag 21. mars klokken 19.00 og vises på TV2 Zebra, men det er ikke noe man skal kjøpe flybilletter på bagrunn av. Stabæk-Vålerenga er - basert på denne hemmelige lista - eneste fredagskamp for Vålerenga i løpet av de første åtte rundene).

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                      NTF og Max var på NSAs supporterseminar i helga. Der ble det fortalt at de første åtte rundene skal offentliggjøres på mandag etter et møte mellom NTF, NFF, FotballMedia og TV-kanalene.

(Uten at vi som var til stede fikk lov til å fortelle det, står Sarpsborg-Molde oppført som Max-kamp i første runde. Det tyder på at Viking-Vålerenga spilles mandag 21. mars klokken 19.00 og vises på TV2 Zebra, men det er ikke noe man skal kjøpe flybilletter på bagrunn av. Stabæk-Vålerenga er - basert på denne hemmelige lista - eneste fredagskamp for Vålerenga i løpet av de første åtte rundene).
                      Om jeg da leser dette rett, betyr det at vi endelig har mulighet til å planlegge og bestille billetter -8- serierunder frem i tid? Det er da om ikke annet en stor glede.

Comment

Originally posted by STHLM View Post
                        Om jeg da leser dette rett, betyr det at vi endelig har mulighet til å planlegge og bestille billetter -8- serierunder frem i tid? Det er da om ikke annet en stor glede.
                        Ja, ifølge NTF og Max skal det i morra komme TV-kamper til og med runde 8 (søndag 22. mai).

Comment

Fant ingen tråd om terminlista til A-laget, herrer.. Så da poster jeg bare i den øverste tråden i stedet..

Jeg la merke til noe med terminlista da jeg skulle inn å sjekke hvor mye jeg går glipp av i år..

Hjemme mot Brann stikker veldig.. Spesielt ettersom at Vålerenga spiller 5 bortekamper, 2 før og 3 etter kampen mot Brann..

Men alle disse bortekampene på rappen må jo komme som hjemmekamper på rappen også..

Og alle disse kommer i fellesferien..
                          Jeg blei dritforbanna!

Hvorfor i helvete skal noen i det hele tatt spille så mange hjemmekamper på rad i fellesferien? Kunne ikke slike kamper på rad og rekke, gå utenfor perioder med generelt lite folk på stadion??

Ikke nok med det, men jeg går antageligvis glipp av disse også, så jeg går glipp av omtrent 1/3 av alle hjemmekamper i år.. Det stikker veldig i et Vålerengahjerte, men tar selvkritikk.. glemte rett og slett terminlista da jeg satt opp ferie..
                          VAR, nei takk!

Comment

Av årets 10 første seriekamper så skal vi spille 3 hjemme og 7 på bortebane.

6 poeng mot Sogndal og Odd borte nå. så blir kamp-programmet lettere framover.
                            Vi er tross alt langt bedre hjemme i trygge Oslo
                            EVIG VIF

Comment

Working...
                            X