Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Vål'enga View Post
    Bra intiativ! Er dessverre forhindret fra å møte imorgen, men regner med at dere andre klarer jobben
    Vi skal prøve så godt vi kan

Comment

- I dag starter sesongen.

http://www.vif-fotball.no/article3066182.ece

Kom igjen Enga!

Comment

Sånn litt fordi vi vil hjelpe VIF til å få folk på "hjemmekamp" og litt fordi man etterspør info om kamma-kampen:

http://www.klanen.no/sporten/endelig..._spiller_igjen
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Endelig kamp igjen! Håper så mange som mulig kommer på kampen i dag for å støtte gutta og vise at også klanen er klar for sesongen 2011. Skal bli spennende å se de nye spillerne!

Comment

Får ikke drat innom idag men nå er sumo ordna så får ihvertfall fulgt meg.
            Ser også at alle 3 ny signeringer spiller idag så blir spennende og se hvordan spillertyper dette er og om vi har skutt gullfuglen med Sid

Comment

Originally posted by Stingray View Post
              Får ikke drat innom idag men nå er sumo ordna så får ihvertfall fulgt meg.
              Ser også at alle 3 ny signeringer spiller idag så blir spennende og se hvordan spillertyper dette er og om vi har skutt gullfuglen med Sid
              Iflg Vif.no, sendes kampen på VIF-TV..

Eller må man ha sumo for å se den?
              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post

Sumo viser den ihvertfall sjekket igår

Comment

Kveldens kamp vises direkte på VIF TV kl. 19.00.

For å se kampen må du ha abonnement på TV2 Sumo Sport.
                  Et ukesabonnement koster kr. 99,-.
                  Et månedsabonnement koster kr. 199,-
                  Prisen gir tilgang til alle Vålerengas treningskamper som sendes på VIF TV, samt all sport som sendes på TV2 Sumo, inkludert Premier League.

Abonnement kan kjøpes her

Comment

Temmelig latterlig at vi som betaler for å ha alle TV2sport-kanalene må i tillegg kjøpe abn. på sumo. Nesten sånn at jeg kjøper sumo-abn i stedet for gjennom Get og så får jeg heller streame de gangene jeg trenger å se en Engamatch som går i langtvekkistan!

Pris for en kamp står vel ikke der, og jeg klarte ikke finne den i går heller. Men tror ikke at de har reklamert for hva en kamp koster.

Men dette blir veldig off topic..
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Temmelig latterlig at vi som betaler for å ha alle TV2sport-kanalene må i tillegg kjøpe abn. på sumo. Nesten sånn at jeg kjøper sumo-abn i stedet for gjennom Get og så får jeg heller streame de gangene jeg trenger å se en Engamatch som går i langtvekkistan!

Pris for en kamp står vel ikke der, og jeg klarte ikke finne den i går heller. Men tror ikke at de har reklamert for hva en kamp koster.

Men dette blir veldig off topic..
                      Man kan kjøpe for 1 uke eller 1 måned.

Hvis du eksempelvis kjøper for 1 måned i dag, til kr. 199,- får du følgende inkludert:

Treningskamper mot KFUM (idag), HamKam (i morgen), hele Carnegie Elite Tournament fra Vallhall (slutten av januar), hele Copa del Sol og treningskampen mot Nybergsund (11. februar), i tillegg til all sport fra TV2 Sumo, inkludert Premier League.

Comment

Originally posted by foomatic View Post
                        Man kan kjøpe for 1 uke eller 1 måned.

Hvis du eksempelvis kjøper for 1 måned i dag, til kr. 199,- får du følgende inkludert:

Treningskamper mot KFUM (idag), HamKam (i morgen), hele Carnegie Elite Tournament fra Vallhall (slutten av januar), hele Copa del Sol og treningskampen mot Nybergsund (11. februar), i tillegg til all sport fra TV2 Sumo, inkludert Premier League.
                        Hysj..

Innhold og pris må sies å være bra, men som vi vet så krever det bare 20 samtidige brukere på tv2 for at sendingen blir tilnærmet ubrukelig så fint om vi kan holde dette for oss selv..
                        En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Synes det er jævla kjipt at vi som betaler for tv2sport ikke får se kampen, mens du må betale for å se den på nettet, rart de ikke kan sende nettssendingen på tv2sport...
                          "Tøffe gutter trenger også hudpleieprodukter"

Comment

Originally posted by Kenneth View Post
                            Synes det er jævla kjipt at vi som betaler for tv2sport ikke får se kampen, mens du må betale for å se den på nettet, rart de ikke kan sende nettssendingen på tv2sport...
                            Er helt enig med deg her. Det burde ihvertfall vært en vanvittig god rabatt på nettkampene for tv2sport abbonentene.

Personlig kastet jeg ut TV'en for to år siden og har en fet skjerm koblet på en solid PC med en god internettlinje så nett-tv er alt jeg trenger. Fotball er det eneste jeg har behov for å se Live så Sumo er Gull (pun intended) for meg og det er særdeles digg å slippe å betale TV-lisensen :-D

Comment

Vet ikke hvor god målestokk høyrebacken til Kåffa er, men jeg syns Sid ser god ut.

Comment

Originally posted by Jørn View Post
                                Vet ikke hvor god målestokk høyrebacken til Kåffa er, men jeg syns Sid ser god ut.
                                Er mer imponert over C Jensen på andre sida, setter virkelig fart noen ganger. Men for laget sin del går det litt sakte ennå, og presisjonen er til tider grusom...
                                +++

Comment

Working...
                                X