Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kjempebom av Sid!! BRENNER til og sklir av foten foran nesten åpen kasse.
    negativ optimist!

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
      Er mer imponert over C Jensen på andre sida, setter virkelig fart noen ganger. Men for laget sin del går det litt sakte ennå, og presisjonen er til tider grusom...
      Typisk treningskamp altså, spesielt for å være årets første.

Comment

Der hadde jeg scoret, håper vi ikke har kjøpt en Angan!
        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Pagge View Post
          kjempebom av Sid!! BRENNER til og sklir av foten foran nesten åpen kasse.
          Han er pigg i beina.
          Tror ikke han har spilt mye på dette glatte føret tidligere i karrieren
          EVIG VIF

Comment

Originally posted by HenrikSS View Post
            Typisk treningskamp altså, spesielt for å være årets første.
            Jepp, om du ikke følger med andre steder, så er det 1-0 til KFUM...
            +++

Comment

Skuddfoten til Bojan svikter aldri, for et skudd!

Comment

Herlig!

Comment

Fy fader så herlig!
                  I'm yo huckleberry!

Comment

Grei førsteomgang for en splitta A-lag i den første treningskampen i midten av januar. Mye rust, mye å gå på.

Synes verken Stoor eller Muri har imponert bakover, Bojan og til dels Singh har vært gode på midten, mens Mos har vært anonym på topp. Sid hadde en kjempesjanse, men virker å være leken og lett og jeg tror vi får mye glede av han framover.

Det som overrasker meg er mangelen på skuddvillighet. Når vi fører ballen 20 meter fra mål synes jeg man kan prøve å klinke til innimellom og ikke alltid prøve på innstikkere til spissen. Det krever mye av pasningsleggeren og spissen, kvaliteter vi ikke har per dags dato. Singh prøvde skuddfoten en gang mot slutten av omgangen, men han annonserte jo at han kom til å skyte flere sekunder før han faktisk skjøt, så det ble keepermat.

Alt i alt grei omgang.

Comment

Greit at folk er litt rustne. Til å være 17.januar synes jeg det ser bra ut.
                      Når tempoet høynes litt og pasningene sitter blir det enorme rom og bra muligheter med en gang.
                      Gleder meg over Christer Jensen. Tror og håper han kan ta over for Berre neste sesong. Bør kunne få noen innhopp i år også.
                      Nouri har også virket veldig solid så langt i dag.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                        Grei førsteomgang for en splitta A-lag i den første treningskampen i midten av januar. Mye rust, mye å gå på.

Synes verken Stoor eller Muri har imponert bakover, Bojan og til dels Singh har vært gode på midten, mens Mos har vært anonym på topp. Sid hadde en kjempesjanse, men virker å være leken og lett og jeg tror vi får mye glede av han framover.

Det som overrasker meg er mangelen på skuddvillighet. Når vi fører ballen 20 meter fra mål synes jeg man kan prøve å klinke til innimellom og ikke alltid prøve på innstikkere til spissen. Det krever mye av pasningsleggeren og spissen, kvaliteter vi ikke har per dags dato. Singh prøvde skuddfoten en gang mot slutten av omgangen, men han annonserte jo at han kom til å skyte flere sekunder før han faktisk skjøt, så det ble keepermat.

Alt i alt grei omgang.
                        Enig i samtlige uttalelser i dette innlegget. Hvis man ser på det individuelle så synes jeg Sid virker nærmere en startellever enn Stoor på dette tidspunktet, uten at jeg på noen som helst måte trekker noen slutninger så tidlig.

Men det som gjør det morsomt å følge med fra dag 1 er jo nettopp det å se hvordan utviklingen av nye spillere, lagspill, taktikk og individuelle ferdigheter utvikler seg frem mot sesongstart.

Skuddfoten til Bojan er intakt, Singh jobber godt og Jensen er spennende.

Men kan noen hjelpe en historieløs Furious Machine og fortelle meg hvem denne Nicolai Næss er og hvor han kom fra? Er for meg det eneste ukjente navnet i dagens laguttak.

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                          Men kan noen hjelpe en historieløs Furious Machine og fortelle meg hvem denne Nicolai Næss er og hvor han kom fra? Er for meg det eneste ukjente navnet i dagens laguttak.
                          1993-modell fra Klemetsrud.

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                            Enig i samtlige uttalelser i dette innlegget. Hvis man ser på det individuelle så synes jeg Sid virker nærmere en startellever enn Stoor på dette tidspunktet, uten at jeg på noen som helst måte trekker noen slutninger så tidlig.
                            .
                            Enig i denne,men Stoor møter en bra ving som vel drar fordel av en glatt bane. Litt underlig at vi ikke spiller begge kampene inne i Valhall. Forholdene i dag er vanskelig.

Ikke overrasket over at vi sliter mot Kåffa. Er et bra lag hvor stammen i dette laget er stammen i futsallandslaget, så er mye bra spillere rent ferdighetsmessig og som takler forholdene gått. Litt utbytte har de vel også av regelmessig kamptrening i futsal hele høsten slik at de kanskje ikke er like rusten som det våre gutter er.

Comment

Feilpasning av Stoor foranlediger utligning til 2-2. Så godt som identisk scoring som Bojan sin 1-1.

Comment

Shåresh ass. Fyren scorer jo hele tiden. På tide med lærlings/A-lags kontrakt?

Comment

Working...
                                X