Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Han blir god!!
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Sid! Fantastisk start for han, viktig at han får en god opplevelse.

Morsom kamp dette. Flotte mål og forsøk på spill fra begge sider

Comment

2-3 Kamp slutt
        Årets første seier i boks

Comment

Gøy med Sissi, blir spennende å følge han videre
          I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Slutt og seier med over 500 på tribunen en mandag i midten av januar. Imponerende!

Som lag har vi mye å gå på, men individuelt har faktisk enda mer å gå på. Regner med dette bedrer seg. Moro å se Sid score. Ikke like moro å se Bojan fortsette som før ved å dø i andreomgang. Stoor var ikke god, men det kommer seg. Pluss til Næss som jeg synes var helt ok ved siden av Muri.

Hadde forventa å se litt mer av Mos, men forhåpentligvis kommer dette også.

Comment

nå fikk jeg ikke med meg mer enn bruddvis her pga en litt overtrøtt unge her, men vedr Jensen så har jeg sett han 2-3 gang på Strømmen i fjor og blir overrasket om han blir noen hit hos oss. Trodde han skulle slå til mer i Adecco så ble skuffet over prestasjonene hans i de kampene jeg så..

Men han har jo de klassiske fysiske egenskapene en god ving bør ha så kanskje han bare trenger bedre motstandere på trening og bedre medspillere i kamp? Uansett vært gledelig om vi kunne henta en utfordrer til Berre internt..

Noen som vet om et nytt utlån er på trappene for han?

Nå gleder jeg meg til målene kommer på VIF-TV for fikk faktisk ikke med meg ett eneste av Enga sine.. synes ellers det er litt småkjipt å måtte betale for en sånn kamp - med en sånn "produksjon" - for de som ikke uansett abonnerer på TV2 sumo..
              negativ optimist!

Comment

Originally posted by Rovern View Post
                Sid! Fantastisk start for han, viktig at han får en god opplevelse.

Morsom kamp dette. Flotte mål og forsøk på spill fra begge sider
                Sid viste mye bra.
                Når blir enda mer vant til spillesystem og språk så tror jeg på mye trøbbel for bønda i årets sesong.
                Minner meg litt om Edu som spilte for sosseklubben for noen år siden.
                EVIG VIF

Comment

Det var rotete og rufsete, ballen gikk for sakte mellom våre og alt for ofte var pasningene alt for dårlig. Men det var heller ikke noe til bane å spille på.

De jeg har et best inntrykk av er de unge. Næss, Jensen, Shåresh og Sid var morsomt å se gå inn å gjøre jobben. Nå var det ikke TL-motstand, men de viste at de har potensial.
                  +++

Comment

Vi vant, det er vel omtrent det som er og si om kampen fra mine øyne.
                    Var en OK gjennomkjøring men ikke noe mer.
                    Det som var interessant var at det var de unge som tok tak i kampen og virket litt piggere enn de få eldre(etablerte). Stoor syns jeg vi skal gi litt tid, han har ikke spilt kamp på lenge og vi veit hva han kan. Sid scorte og det er veldig bra med en god start

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                      Shåresh ass. Fyren scorer jo hele tiden. På tide med lærlings/A-lags kontrakt?
                      Shåresh signerte proffkontrakt i august:
                      http://www.vif-fotball.no/article2968263.ece

Comment

En del av unggutta (Næss, Sisi og særlig Shåresh) imponerer meg i dag.
                        Stoor virker litt rusten til tider, men det årner seg sikkert fortere enn fortest.
                        Muri er stødig. Mos anonym.
                        Ellers vil jeg rette en takk til KFUM sine vakter, som etter beste evne forsøkte å skade både seg selv og de rundt seg ved å kaste seg med huet inn mellom 5-6 bluss og leke rev i hønsegård. Kjempeinitiativ!!
                        Last edited by JohnF; 17.01.2011, 20:33. Reason: Trykkleif
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by foomatic View Post
                          Man kan kjøpe for 1 uke eller 1 måned.

Hvis du eksempelvis kjøper for 1 måned i dag, til kr. 199,- får du følgende inkludert:

Treningskamper mot KFUM (idag), HamKam (i morgen), hele Carnegie Elite Tournament fra Vallhall (slutten av januar), hele Copa del Sol og treningskampen mot Nybergsund (11. februar), i tillegg til all sport fra TV2 Sumo, inkludert Premier League.
                          Hehe. De treningskamper som går hjemme har jeg tenkt til å se live. Så sånn sett trengte jeg bare en uke eller rettere sagt en kamp. Copa del Sol går på TV2 Sport.

Syns det samtidig er ganske smålig at de har gått vekk fra kampbillett, og tvinger på oss abn. i en uke i stedet. I tillegg er det løpende abn. så den blir vel fornyet. Har brent meg på det før, men det er min feil.

Men men.. Sånn er det og sånn blir det når vi nordmenn godtar det meste uten å si i fra.
                          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

http://www.tv2.no/play/sport/fotball?progId=486083

Sammendrag

Comment

§

Originally posted by JohnF View Post
                              Ellers vil jeg rette en takk til KFUM sine vakter, som etter beste evne forsøkte å skade både seg selv og de rundt seg ved å kaste seg med huet inn mellom 5-6 bluss og leke rev i hønsegård. Kjempeinitiativ!!
                              Herlig å se at ung-gutta får det til.
                              Ellers en kjempe takk til vaktene som prøvde å brenne ned hele klanen. At ingen ble truffet av flammen er bare et under!
                              228

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
                                Det var rotete og rufsete, ballen gikk for sakte mellom våre og alt for ofte var pasningene alt for dårlig. Men det var heller ikke noe til bane å spille på.

De jeg har et best inntrykk av er de unge. Næss, Jensen, Shåresh og Sid var morsomt å se gå inn å gjøre jobben. Nå var det ikke TL-motstand, men de viste at de har potensial.
                                Meget enig. "Presisjon" og "tempo" var ikke nøkkelord i dag... men det var heller ikke "etablert lag". Synes det var morsomt å se at et VIF lag som strengt talt var så utenfor 2010s "comfort zone" viste såpass gode takter i årets aller første 90 minutter.

Sid the Kid, Shåresh og Jensen var for meg spennende "nykommere" i kveld. La ikke så mye merke til Næss annet enn i et par involveringer men med mine rimelig begrensede analyseevner så betyr det null og nada :-)

Muri og Stoor har en del å gå på, men "to be fair" så var vel ingen i den bakre fireren superdrilla med makkerene sine. Nouri var tidvis bra, men har litt igjen til å bli plassfavoritt... igjen gjelder vel samme unnskyldningen som for resten av forsvarerene.

Singh og Bojan er rustne (i forhold til før ferien... Singh, spesielt, viser allikevel god klasse).

Har sikkert flere inntrykk som forsvant med forrige pils :-)

GØY Å VÆRE I GANG IGJEN!

Comment

Working...
                                X