Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
    Og lurer veldig på om Dawda klarer å ta seg sammen...
    Dawda i 09-form ville vært som å få en ny spiller.
    FULL PAKKE!

Comment

Mener å høre Martin si på intervjuet etter kampen i går at han er imponert over Sid som blant annet takler en temperaturovergang på 80 grader!!

Det var da veldig så varmt det må være der han kommer fra da.....

Comment

MIdstopper

Synest en av banens beste var midstopper Ness. Hvorfor har vi handla en Bergenser da????
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
          Synest en av banens beste var midstopper Ness. Hvorfor har vi handla en Bergenser da????
          Jeg tipper det er fordi Næss i går viste at han kan spille tålelig godt (han imponerte meg, for all del) mot 2.divisjonsmotstand, mens Solli allerede har bevist (da han var omtrent på samme alder som Næss) at han kan gjøre det bra i 1. divisjon..
          Time will show..
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Gleder meg til å se Qaka, som jeg har sett veldig lite til tidligere.
            Håper å se noen positive takter fra Nilsen og Dawda...Dawda ala 09 hadde vært rimelig fett
            Last edited by JohnF; 18.01.2011, 14:13. Reason: Tegnsetting
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
              .Dawda ala 09 hadde vært rimelig fett
              Var han egentlig så god i 09 eller virker det bare sånn ettersom vi hadde så små forventninger til ham? Gutten hadde fotball i seg, men vi kan ikke lengre se på han som et talent. Skal han være hos oss må han prestere langt mer enn hva han har gjort for oss siden overgangen fra Skeid.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Var han egentlig så god i 09 eller virker det bare sånn ettersom vi hadde så små forventninger til ham? Gutten hadde fotball i seg, men vi kan ikke lengre se på han som et talent. Skal han være hos oss må han prestere langt mer enn hva han har gjort for oss siden overgangen fra Skeid.
                Jeg mener så absolutt han var det, men er åpen for at hjernen (også min) er et pussig verktøy som kan lure oss trill rundt.
                Jeg erindrer i hvert fall i det fjerne at det var spennende hver gang Dawda fikk ballen utpå kanten, og at førsteforsvarer pleide å falle av og trekke unna fordi han visste at Dawda kom til å pisse pån.
                Når det er sagt så har jeg sett gutten i 2. divisjon 2010...
                - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                  Nicolay har ofte spilt back for rekruttlaget, og jeg var litt overraska over at han spilte i midten i går, så det er mulig han ble flyttet inn i går fordi de to andre stopperne spiller i dag og Muri trengte en makker. Han er forøvrig i troppen i dag også.

Øystein
                  Stolt nabo
                  ----------------
                  Pilsner og slagsmål.
                  Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                    synd at Sid ikke er oppførst til kveldens kamp, hadde vært kult og se han.
                    Sidoine Oussou er likevel med i troppen. Starter kampen på benken.

Comment

Laget er klart:

Hirschfeld
                      dos Santos - Solli - Strandberg, Nordvik
                      Hæstad - Qaka
                      Ahmadi
                      Berre - Nielsen - Leigh

Kan bli spennende å se på Solli, Qaka, Ahmadi, Nielsen og Leigh.

Comment

Fy faen for en teknikk på Quaka, som forøvrig kommentator kaller kjaka.

Comment

Originally posted by HenrikSS View Post
                          Fy faen for en teknikk på Quaka, som forøvrig kommentator kaller kjaka.
                          Morsom spiller, men det virker som han hele tiden vil ha ballen i beina i stedet for å gå på et løp og skape seg rom.
                          +++

Comment

Kom inn i kampen for ca 10 min siden men Leigh og Qaka ser freshe ut..

Uttales det kjaka? Hørtes merkelig ut.. Like merkelig som at Shåresh skrives med å
                            negativ optimist!

Comment

Quaka minner meg om Fellah, men har kanskje ikke skuddfoten?
                              Nilsen virker også positiv!

Merker at vi savner en Singh på banen der men tror vi spiller oss igjennom å scorer i 2. omgang.
                              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Quaka ser ut til å storkose seg ute på banen der, viser veldig flotte tendenser, spennende spiller for fremtiden for Vålerenga. Nielsen har også gjort det veldig bra ute på banen. Får ikke sett hele kampen idag
                                Elsker Bergen By

Comment

Working...
                                X