Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• http://www.vif-fotball.no/article3068453.ece

Han er forøvrig snart vår.
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by hideyoshi View Post
      Når begynte Strandberg å ta straffene?
      Virker hvertfall som om han er den eneste som kan score mål for Vålerenga i dag...

Comment

• Hva faen?

Noen som kan utdype hvordan dette kan gå ann?

Glad jeg måtte ende opp med overtid i dag.

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

• Vi vil spille som Barcelona, men fremstår som Arsenal: Mye ballinnehav, men lite framdrift. Når i tillegg forsvaret blir fraløpt på hver eneste ball som havner i bakrommet er det ikke mye å gjøre. Offensivt var det ikke mye å rope hurra for heller.

Dagens biff til dagens VIF: Lars Hirschfeld som hadde en rekke redninger en-mot-en. Sier for øvrig litt hvordan forsvaret håndterte kampen.

Comment

• Hvem var det som sa at dette var den antatt beste 11'ern?...

Comment

• Originally posted by enga14 View Post
              Hvem var det som sa at dette var den antatt beste 11'ern?...
              Ingen. Det har vært sagt hele tida at troppen skal deles i to like gode deler. Ene spilte i går, andre i dag.

Comment

• Disse gutta er blitt veid og funnet for lette. Men sammen med eldre etablerte spillere kan de nok være gode bidragsytere.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                  Vi vil spille som Barcelona, men fremstår som Arsenal: Mye ballinnehav, men lite framdrift. Når i tillegg forsvaret blir fraløpt på hver eneste ball som havner i bakrommet er det ikke mye å gjøre. Offensivt var det ikke mye å rope hurra for heller.

Dagens biff til dagens VIF: Lars Hirschfeld som hadde en rekke redninger en-mot-en. Sier for øvrig litt hvordan forsvaret håndterte kampen.
                  Tar dette med stoisk ro.
                  Vi stiller for eksempel med Qaka,Ahmadi,Dawda og Nielsen fra start og setter innpå ytterligere juniorer i 2.omgang.

2.laget sliter i mange kamper ,selv med noen etablerte a-lags spillere.

Hvis klubben skal spille slike "del troppen i 2 kamper" i januar så må vi forvente variable/dårlige prestasjoner.

Vi mangler jo også Shelton,Ogude og Fellah for å utnytte hele troppen.

Mitt ankepunkt er at forsvaret vårt ikke er bedre til å stå imot et addeco-lag.
                  Det burde dem ha vært.
                  EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Bojan View Post
                    Tar dette med stoisk ro.
                    Vi stiller for eksempel med Qaka,Ahmadi,Dawda og Nielsen fra start og setter innpå ytterligere juniorer i 2.omgang.

2.laget sliter i mange kamper ,selv med noen etablerte a-lags spillere.

Hvis klubben skal spille slike "del troppen i 2 kamper" i januar så må vi forvente variable/dårlige prestasjoner.

Vi mangler jo også Shelton,Ogude og Fellah for å utnytte hele troppen.

Mitt ankepunkt er at forsvaret vårt ikke er bedre til å stå imot et addeco-lag.
                    Det burde dem ha vært.
                    Det er våre svakeste kort i forsvaret ja, men de fikk ikke mye hjelp av midtbanen defensivt eller. I tillegg ble det for mange Junior balltap med farlige kontringer som belønning.

Comment

• Det var først å fremst Midtbanen som sviktet defensivt i dag, eller snarere offensivt der de ga bort ballen å ga Hamkam muligheten for gunstige brudd.

Ellers så er det ikke så rart at vi ikke fremstår like solide å ballspillende. Det blir for ungt å får urytmisk.

Positive inntrykk: Qaka tror jeg kan komme inn å bidra allerede i år, han virker frisk. Hrischfeld er klasse. Pasningsfoten til Solli. Nilsen virket spennende, det samme gjelder ahmadi (noe vi også så i går)

Negative inntrykk: Dawda var vel den som skuffet mest, tror ikke han kommer til å fortsette i VIF særlig lenge... Ellers så er jeg minst fornøyd med at vi ikke får etablert noe mer spill, men tatt de mange rokeringene, da spesielt i midtbanen og på topp er det egentlig ikke så rart.

Ellers så gleder jeg meg til neste kamp... når er det forresten?

Comment

• Hmm...1-4??
                        Aner meg at HamKam-spillerne har gått til denne kampen med en helt annen innstilling enn våres menn.
                        For bønda fra Hamar var dette en storbytur hvor de skulle få spille mot SELVESTE Vålerenga.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                          Det er våre svakeste kort i forsvaret ja, men de fikk ikke mye hjelp av midtbanen defensivt eller. I tillegg ble det for mange Junior balltap med farlige kontringer som belønning.
                          Med andre ord dette kunne sett veldig stygt resultatmessig.

Comment

• Dette er skandale!

Martin må gå!

Comment

• Faktisk...

Håper du var ironisk nå.

Comment

• Originally posted by Caanradi View Post
                                Hmm...1-4??
                                Aner meg at HamKam-spillerne har gått til denne kampen med en helt annen innstilling enn våres menn.
                                Egentlig ikke. Jevnt etter første, men så gjør Dawda en juniorfeil i andre og lager straffe. Så scora dem vel fire på 12 min. Men de var flinke til å utnytte rommet bak vår treige firer bakerst, så mens Freddy & co vifta desperat etter offside, fikk spissene dems gjøre som dem ville.

Offensivt så jeg mye av det samme som i går. Mye spill tversover, og faktisk bakover. Liten kontringsvilje. Liten skuddvilje. Var mest om å gjøre å sentre mest.

To helt greie treningskamper i januar, men viser at vi har en del å jobbe med fortsatt.

Comment

Working...
                                X