Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Vål'enga View Post
    Dette er skandale!

Martin må gå!
    ok? ironi?...

Comment

• Originally posted by enga14 View Post
      ok? ironi?...
      Originally posted by Olum View Post
      Faktisk...

Håper du var ironisk nå.
      Jeg trodde det skulle være åpenbart selv om jeg ikke skrev det.

Comment

• Uansett litt bekymringsfult med 3-måls tap...Hvordan var treningskampene på tilsvarende tidspunkt i fjor?
        I serien hadde vi jo ikke så stort tap sist sesong. Tre 2-måls tap var de dårligste resultatene.

Comment

• Originally posted by Caanradi View Post
          Uansett litt bekymringsfult med 3-måls tap...Hvordan var treningskampene på tilsvarende tidspunkt i fjor?
          I serien hadde vi jo ikke så stort tap sist sesong. Tre 2-måls tap var de dårligste resultatene.
          Vi spilte 1-1 mot 2.divisjonslaget Skeid og 0-0 mot adeccolaget Follo i tillsvarende oppgjør.

Folkens:
          Aldri gøy å tape fotballkamper,men dette er treningskamper der vi er stinne av trening.
          Dessuten blir store deler av rekrutt-troppen brukt i begge kamper.
          EVIG VIF

Comment

• Cupfinalen til HamKam kom jævlig tidlig i år.

Comment

• En del skuffende prestasjoner i dag slik jeg ser det, dog noen lysglimt i form av Quaka (som har fått en dødsfet sang jeg fikk med meg for første gang i dag) og til dels Dawda som til tider viser litt av hva han kan. Skuffer meg imidlertid hvor uinspirert og daff Dawda virker til tider.
              Forsvaret i dag er under en hver kritikk.
              Ser mange mener Nielsen var god i dag. Jeg kunne ikke vært mer uenig! Han har et par raid det lukter svidd av tidlig i første omgang, men ellers består kampen i å miste ballen på klønete juniorvis der han istedenfor burde fått til noe bedre.

Tar forøvrig ikke denne kampen som noe frampek for Eliteserien 2011 da snittaldern fra midtbanen og fram (minus Berre) må ha vært rundt 18 år eller så...
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

• Bra forsvaret fikk såpass bra med kamptrening da, og som folk påpeker er vel midtbanen ikke innspilt nok til å kunne yte god nok hjelp.

Og husk på at Dawda er mørk. Jeg sier ikke mer.

Comment

• Synes Dawda leverte svakt i dag, og det virker ikke som om den gamle gnisten er der lenger. I 2009-sesongen gikk han alltid på utsiden av backen, og han kom rundt (nesten) hver gang. Nå virker det som om han ikke tør å prøve å gå rundt, og det mot en back fra Ham-Kam. Dette lover ikke godt for hans sesong, men for all del, det kan snu før den tid.

Comment

• Egentlig temmelig flaut..

Men så begynte jeg å tenke..

- Hamkam er et godt 2 div lag, og på sitt beste holder de ok adecco-standard. Og det å komme seg opp fra 2 div til adecco er en vanskelig affære, så de var uheldige som rykket ned.
                    - Vårt rekruttlag har ofte problemer mot slike lag. Dette også når vi har med 3,4 A-spillere.
                    - Når vi i tillegg spiller med spillere som ikke er vant med hverandre, så får vi bare svelge denne kamelen. Toppet mannskap mot FCK vil nok prestere meget mye bedre.

Men uansett, temmelig flaut!
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by madsruud View Post
                      Synes Dawda leverte svakt i dag, og det virker ikke som om den gamle gnisten er der lenger. I 2009-sesongen gikk han alltid på utsiden av backen, og han kom rundt (nesten) hver gang. Nå virker det som om han ikke tør å prøve å gå rundt, og det mot en back fra Ham-Kam. Dette lover ikke godt for hans sesong, men for all del, det kan snu før den tid.
                      Syns Dawda var ganske god i første jeg.. Viste rykk og teknikk, men han var en katastrofe og lik seg selv i andre omgang..
                      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                        Egentlig temmelig flaut..

Men så begynte jeg å tenke..

- Hamkam er et godt 2 div lag, og på sitt beste holder de ok adecco-standard. Og det å komme seg opp fra 2 div til adecco er en vanskelig affære, så de var uheldige som rykket ned.
                        Vet ikke helt hva du mener med dette, men HamKam skal spille adeccoliga 2011 med det mannskapet vi så i dag. Tror ikke de vil gjøre seg bort heller.

Som flere har nevnt er det ikke katastrofe at vi taper. Men jeg mener det som er litt kritisk er at vi slipper inn 4 med det som fort kan være startoppstillingen vår defensivt (Lars-Freddy-Solli-Strandberg-Nordvik og Doffen). Nå blir det litt hawaii i andre omgang, men det er ingen unnskyldning.

Qamer imponerte meg en hel del. Han er forsatt meget ung og møter noen svære brander av norske murknusere på midtbanen til HamKam og kommer seg fint ut av de fleste dueller. Viser bra overblikk og pasningsfot ved en rekke anledninger også. Håper det ikke er noe i ryktene om Tyskland til sommeren for han, for her har vi en fremtidig landslagsspiller hvis han fortsetter utviklingen.

Såresh spiller vel sin tredje kamp på fire dager idag og må vel kjenne det litt i beina etterhvert (riktignok bare innbytter i går, men spilte vel hele mot Moelven?). Viktig for disse unggutta å få matching mot bra lag og jeg er glad for at vi booker dobbeltkamp hvor vi bruker hele stallen istedetfor disse "bytte hele laget i pausen" kampene som ofte bare blir fjas.

Comment

• Ja, jeg visste egentlig at de rykket opp, men hadde glemt det.
                          Så var ikke noe dårlig lag vi møtte i dag med en haug med unggutter.

Men men..
                          Shit happens!

Siste tapet 2011
                          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• ikke akkurat et overbevisende resultat. men who cares.
                            det er en treningskamp, og ikke mer enn det.

fritt fra hukommelsen mener jeg å huske at resultatene i treningskampene i fjor også varierte en del?(tapte mot odd, uavgjort mot skeid og follo)

bryr meg egentlig ikke en døyt. la gutta øve på pasningspillet i ro og mak.
                            resultatene kan vi være opptatt av når de gir poeng. (eller avensement i diverse turneringer)
                            gøy å vinne, for all del. men vel så viktig at gutta får spille matcher og bli kjent med hverandre.

martin gjør vel som i fjor. spisser mer og mer inn mot seriestart, og de siste par-tre treningskampene bør vi ane konturene av en førsteellever.

tar foreløbig alt med knusende ro.

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                              Ja, jeg visste egentlig at de rykket opp, men hadde glemt det.
                              Så var ikke noe dårlig lag vi møtte i dag med en haug med unggutter.

Men men..
                              Shit happens!

Siste tapet 2011
                              Uten å ødelegge for mye må jeg påpeke at HamKam hadde 9 spillere på 19-21 år på banen i dag...
                              Altså er de gode på talentsatsing i den triste byen. Flere av våre spillere som trenger flere kilo på kroppen samt hurtighet.
                              Freddy bør faktisk være 2.valg i år etter Nouri. Nordvik og Stoor får konkurrere om den andre plassen.
                              Hussain bir meget god og vil sannsynligvis få flere innhopp i år.
                              Jeg mener allikevel at vi definitivt bør kvitte oss med Dawda og Strand kjapt. Jensen og Haidar kan godt bli til sommervinduet og hvis det ikke har skjedd noen forbedringer innen den tid bør de også få komme seg ut. Når vi da tenker oss at Freddy og Berre har et år igjen ca. er det viktig at flere unge som det skal satses på får sjanser + at det kjøpes inn en eller to skikkelige forsterkninger. Fart og duellstyrke er viktig. Carew eller Fall ville vært glimrende.
                              Man må delta for å vinne

Comment

• jeg klarer ikke å se at våre unggutter er så store talenter når hamkam kommer med like mange unggutter å knuser oss.

Quaka er bare 16 så han er unnskyldt.

Men hamkam er jo samspilte og det er ikke vi.
                                I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Working...
                                X