Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Mandag 17.januar og Tirsdag 18.januar på forholdsvis KFUM-banen og Vallhall.

Vålerenga deler troppen i 2.
    http://www.vif-fotball.no/article3065223.ece

Muligens lag mot KFUM:
    Kongshavn
    Stoor Solli Muri Nouri
    Haidar Zajic Ogude
    Nielsen Mos Oussou

Følgende kan da være tillgjengelig mot Ham-kam.
    Hirschfeld
    Dos Santos Strandberg Nordvik
    Singh ,Hæstad ,Fellah,Strand
    Dawda, Berre ,Shelton
    (Har da ikke tatt høyde for eventuelle fravær)

Vil vel si at laget vil stiller mot Ham-Kam er ganske mye sterkere,men det viktigste med disse to kampene blir at hele troppen skal få kamptrening før vi setter kursen for La Manga.

Vel møtt til kamp
    EVIG VIF

Prisene på kåffa kampen er 50 spenn og gratis for barn.

Buss fra Vålerenga Vertshus går også 30 minutter før kampen og koster 60 spenn.

Mikkel

Comment

Litt fra Martin før kampene.

http://www.vif-fotball.no/article3065998.ece

Comment

Mange spennende spillere med mot KFUM...gleder meg til å se den
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
          Mange spennende spillere med mot KFUM...gleder meg til å se den
          Når jeg sitter og studerer disse to lagene vi kan stille, samtidig som jeg ser på RBKs tropp uten Steffen, Stadsgaard, Demidov og snart svinet Annan, er jeg ikke i tvil. Pr. nå er vi soleklar gullfavoritt.

Comment

Statsgaard tror på Vif

Comment

Leser at pris på Kåffa-kampen er 50-spenn, men hva med Ham-Kam, noen som vet?
              Jeg har rett - du tar feil...

Comment

Originally posted by Møkkasmurfen View Post
                Leser at pris på Kåffa-kampen er 50-spenn, men hva med Ham-Kam, noen som vet?
                Kr. 50,- for voksne, Gratis for barn.

Comment

Noen som veit om kampene sendes på tv?
                  Ser den sendes på VIF-TV, men det er over nett og ekke hypp på å se den på pc'n.

TV2 sport pleier av og til å sende kamper som også sendes på tv2 sumo.

Klarer for pokker ikke å finne noe sendeskjema som dekker alle TV2 sport kanalene.. Til og med hjemmesiden til TV2 har KUN oversikt over TV2 sport 1.

Er litt småforkjøla, så ekke så hypp på å se KFUM kampen ute.. men skal nok på hamkam matchen..
                  Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Intervju med Andresen: http://www.vif-fotball.no/article3065998.ece

Strand og Fellah er ikke helt klare, dog bare en liten skade på Fellah. Andresen sier det blir to jevne lag som kommer til å stille.
                    FULL PAKKE!

Comment

Originally posted by Mølla View Post
                      Intervju med Andresen: http://www.vif-fotball.no/article3065998.ece

Strand og Fellah er ikke helt klare, dog bare en liten skade på Fellah. Andresen sier det blir to jevne lag som kommer til å stille.
                      Betyr dette at Shelton spiller mot HamKam?

Comment

Originally posted by enga14 View Post
                        Betyr dette at Shelton spiller mot HamKam?
                        Leste ett eller annet sted at Shelton ikke spiller noen av de. Tror det sto noe sånt som at han hadde fått utvidet ferie.

Comment

Møt opp på første kamp!

Hallo godt folk!
                          Jeg og noen andre karer tar turen til ekeberg(KFUM banen) i morgen kl 19. Vi kjenner fotballabstinensene komme, og tenkte vi skulle prøve gi gutta den motivasjonen dem trenger inn mot seriestart. Vi prøver å lage et lite sangfelt hvor vi flagger osv. Kom å stell dere med oss og lag liv! Jeg kjenner ihvertfall at jeg begynner å savne alle de gode sangene våre. Ikke nøl med å turen til KFUM banen i morgen. Bli med å syng og hvis at vi er Vålerenga's trofaste supportere.
                          Ps, det skal bli 4 varme grader i morgen, så ikke noe vits i å skylde på at det er for kaldt!

Comment

Jeg tar turen opp på Ekeberg i morra. Ser jeg noen som står med flagg og synger, kommer jeg selvfølgelig til å stille meg sammen med dem

Comment

Originally posted by Tor Magnus View Post
                              Hallo godt folk!
                              Jeg og noen andre karer tar turen til ekeberg(KFUM banen) i morgen kl 19. Vi kjenner fotballabstinensene komme, og tenkte vi skulle prøve gi gutta den motivasjonen dem trenger inn mot seriestart. Vi prøver å lage et lite sangfelt hvor vi flagger osv. Kom å stell dere med oss og lag liv! Jeg kjenner ihvertfall at jeg begynner å savne alle de gode sangene våre. Ikke nøl med å turen til KFUM banen i morgen. Bli med å syng og hvis at vi er Vålerenga's trofaste supportere.
                              Ps, det skal bli 4 varme grader i morgen, så ikke noe vits i å skylde på at det er for kaldt!
                              Bra intiativ! Er dessverre forhindret fra å møte imorgen, men regner med at dere andre klarer jobben

Comment

Working...
                              X