Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd:VIF-KFUM/VIF-Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Loke
    replied
    Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Tror han allerede burde prøves å matches forsiktig inn på A-laget i år. Tror denne mannen kommer til å bli en god spiller for fremtiden. Forøvrig synes jeg han verken ligner på Fellah eller Singh i spillestilen, men mer som DFH.
    Må virkelig si at du er en fæl fyr, sammenligne stakkeren med DFH i disse tider er bare direkte stygt, hehe men er enig med deg at gutten burde få prøve seg litt i tippeligaen allerede i år, kanskje litt i cup osv også, han har anlegge til å bli en juvel den gutten der

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Originally posted by madsruud View Post
    Jeg synes faktisk Qaka var enda mer imponerende tidlig i kampen, så for all del: En strålende "debut" av gutten.
    Tror han allerede burde prøves å matches forsiktig inn på A-laget i år. Tror denne mannen kommer til å bli en god spiller for fremtiden. Forøvrig synes jeg han verken ligner på Fellah eller Singh i spillestilen, men mer som DFH.

Leave a comment:

• madsruud
    replied
    Jeg synes faktisk Qaka var enda mer imponerende tidlig i kampen, så for all del: En strålende "debut" av gutten.

Leave a comment:

• Pingu
    replied
    kampintrykk

For å understreke det så, så jeg bare fra 60 min til fulltid, men jeg må si at jeg lot meg imponere kraftig av Qaka, han har selvtigitten til å drible og ha ro med ball, enda han bare er 15 år.

Ellers så synes jeg de var forferdelige slappe bakover, Ham-kam spilte greit nok, for all del, men vålerenga gjorde spillere som Lehne Olsen gode i denne kampen.

Solli, silkefot!

Leave a comment:

• FrodeAS
    replied
    Originally posted by Eirik87 View Post
    Husk på at Shåresh har spilt en del kamper den siste uka, i tillegg til å være innbytter i forgårs, så om du bare så ham mot Ham-Kam, så er ikke det nødvendigvis representativt. En ung kropp blir fort sliten med tøft kampprogram. Jeg har veldig troa på ham, liker at han er god på hodet, og jobba som Moa forrige gang jeg så ham. Også er han bare 16 år.
    Enig der, han viser at han er kald i pressede situasjoner.
    Målet med hodet i helga var en bra prestasjon, til og med Sæternes ville nikket annerkjennende til det målet.
    Den beste prestasjonen - etter min mening - er når han setter ballen i stolpen alene med keeper mot HamKam. Han er frekk nok til å forsøke å sette ballen på feil side for keeper, men har ikke marginene på sin side.

Leave a comment:

• Eirik87
    replied
    Originally posted by DonNasty View Post
    Fulgte også med på Shåresh, han var ok, men virket litt tam og pinglete. Oppskrytt spør du meg. Her er Håvar Nielsen flere hakk bedre, men han er ung og blir nok bedre over tid.
    Husk på at Shåresh har spilt en del kamper den siste uka, i tillegg til å være innbytter i forgårs, så om du bare så ham mot Ham-Kam, så er ikke det nødvendigvis representativt. En ung kropp blir fort sliten med tøft kampprogram. Jeg har veldig troa på ham, liker at han er god på hodet, og jobba som Moa forrige gang jeg så ham. Også er han bare 16 år.

Leave a comment:

• hideyoshi
    replied
    Takk

Originally posted by KjellH View Post
    Rett skal være rett: Dawda spilte seks kamper for Vålerenga i 2010.
    Borte mot Sandefjord var den eneste av disse fra start. Ellers: Start (b) Molde (h), (xxx) (b), Haugesund (h) og Lillestrøm (b) som innbytter. Den siste av disse var 4. juli. Til sammen 152 minutter, 2 gule kort.
    Takk for rettelse. Da var han usynlig.

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Originally posted by hideyoshi View Post
    Så var det rykter i fjor om dårlig innstilling og langt fra førstelaget. Greit nok, jeg skal ikke spekulere på det, men han kom vel ikke på banen for A-laget i det hele tatt i 2010.
    Rett skal være rett: Dawda spilte seks kamper for Vålerenga i 2010.
    Borte mot Sandefjord var den eneste av disse fra start. Ellers: Start (b) Molde (h), (xxx) (b), Haugesund (h) og Lillestrøm (b) som innbytter. Den siste av disse var 4. juli. Til sammen 152 minutter, 2 gule kort.

Leave a comment:

• hideyoshi
    replied
    Dawda VAR god

Originally posted by JohnF View Post
    Jeg mener så absolutt han var det, men er åpen for at hjernen (også min) er et pussig verktøy som kan lure oss trill rundt.
    Jeg erindrer i hvert fall i det fjerne at det var spennende hver gang Dawda fikk ballen utpå kanten, og at førsteforsvarer pleide å falle av og trekke unna fordi han visste at Dawda kom til å pisse pån.
    Når det er sagt så har jeg sett gutten i 2. divisjon 2010...
    Jeg lener meg til JohnF her. Dawda hadde en kjempesesong i 09, mye fordi han hadde samme innstillinga som Moa. Teknikk som Tore Andre Flo og 110 % kjemping når han mista ballen.

Så var det rykter i fjor om dårlig innstilling og langt fra førstelaget. Greit nok, jeg skal ikke spekulere på det, men han kom vel ikke på banen for A-laget i det hele tatt i 2010.

Når det er sagt er det vel regelen heller enn unntaket at spillere hos oss (og hos andre) får en dupp i andresesongen. Håpet er at de får en knall tredjesesong, det er heller ikke så uvanlig. Jeg velger å tro vi ser en helt annen utgave av Dawda i år. Han har talentet til det.

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    Nice

Det var en treningskamp med 6 JR spillere og to nye, så resultatet legger jeg null vekt på.
    Jeg gikk for og se to spillere, Håvard Nielsen og Kamer Qaka, og de leverte.

Håvard Nielsen: Har utviklet seg bra på ett år, stort fart og bra med ballen, jeg liker ballmottaket hans, og han trår til. Dette er en spiller jeg virkelig liker, han har guts. Det som mangler er avslutninger. Dette er den spilleren jeg har mest tro på i jr stallen, skal forundre meg mye om vi ikke ser han på banen i TL i år.
    Han kan fint utfordre Mos med litt mer spilletid.

Kamer Qaka:
    Her er det bare og ta av seg hatten, dette er fremtidens spiller, en mini utgave av Fellah, en liten sneip som trår til, og har bra teknik, akkurat slik vi skal/liker å spille. Han har god fart og ligner veldig på Fellah i løp stilen også.
    Han er ung, men ikke redd, her er det bare og ta av seg hatten, null respekt for de eldre

Titta på Solli, men han virket tam, som en middels JR spiller, men siden han er fersk, så legger jeg ingen ting i det. Men man så klar forskjell på gamle gutta og de nye, med tanke på Berre og Santos, det var profft, raskt og presise pasninger, fant hverandre lett. Lett og se at de har spillt sammen lenge.

Fulgte også med på Shåresh, han var ok, men virket litt tam og pinglete. Oppskrytt spør du meg. Her er Håvar Nielsen flere hakk bedre, men han er ung og blir nok bedre over tid.
    Gir martin all ros for at han slapp til mange "nye" i går, og at de fikk bra spilletid

Leave a comment:

• hideyoshi
    replied
    Haha!

Originally posted by Eirik87 View Post
    Bra forsvaret fikk såpass bra med kamptrening da, og som folk påpeker er vel midtbanen ikke innspilt nok til å kunne yte god nok hjelp.

Og husk på at Dawda er mørk. Jeg sier ikke mer.
    Herlig! Hadde glemt Eggen. Herlig.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Hvordan du kan mene at vi spilte likt offensivt som vi gjorde i går er for meg underlig. Jeg synes nå vi hadde en mye bedre midtbane i går, både defensivt og offensivt pluss bedre kanter å spisser.
    Snakker ikke om kvaliteten på spillerne som spilte, men måten vi spilte på.

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Egentlig ikke. Jevnt etter første, men så gjør Dawda en juniorfeil i andre og lager straffe. Så scora dem vel fire på 12 min. Men de var flinke til å utnytte rommet bak vår treige firer bakerst, så mens Freddy & co vifta desperat etter offside, fikk spissene dems gjøre som dem ville.

Offensivt så jeg mye av det samme som i går. Mye spill tversover, og faktisk bakover. Liten kontringsvilje. Liten skuddvilje. Var mest om å gjøre å sentre mest.

To helt greie treningskamper i januar, men viser at vi har en del å jobbe med fortsatt.
    Hvordan du kan mene at vi spilte likt offensivt som vi gjorde i går er for meg underlig. Jeg synes nå vi hadde en mye bedre midtbane i går, både defensivt og offensivt pluss bedre kanter å spisser.

Leave a comment:

• Gurkemeie
    replied
    Ser overhode ingen grunn til å bekymre seg i kamp som dette. Da jeg så laget som skulle spille var jeg nesten sikker på kamma skulle vinne.

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Originally posted by Bojan View Post
    Vi spilte 1-1 mot 2.divisjonslaget Skeid og 0-0 mot adeccolaget Follo i tillsvarende oppgjør.

Folkens:
    Aldri gøy å tape fotballkamper,men dette er treningskamper der vi er stinne av trening.
    Dessuten blir store deler av rekrutt-troppen brukt i begge kamper.
    Takk for svar. Ser jo poengene med stinne av trening og rekrutter, men tror fortsatt mye hadde med innstilling å gjøre i denne kampen. Vil tro at HamKam også har trent mye i det siste.

Uansett kan jeg ikke si at jeg er bekymret ennå. Dette blir nok en veldig god sesong

Leave a comment:

Working...
X