Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - FC København, Copa del Sol 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg sykemelder meg på jobben i morra..

Orker ikke mobbingen!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
      Og kravet ditt er at TL avlyses? Herlig, du skal ha for at kvaliteten på innleggene dine er konsist rævva året rundt!

Skikkelig dumt at vi finner ut hva vi sliter med i januar, mye bedre å oppdage det i april...
      Året rundt? Jøss, jeg som knapt er her inne pga folk som deg.

Comment

Dette var litt skuffende ja, men det er ikke så mye å bekymre seg for nå i Januar.

Jeg er mer overasket over hvor store mengder med valium som bør deles ut på dette forumet etter en treningskamp mot FCK i Januar.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
          Jeg sykemelder meg på jobben i morra..
          Orker ikke mobbingen!
          Gå med hodet høyt.
          Er du en ekte VIF-supporter så er du stolt av klubben din uansett.

Greit at dette resultatet er pinlig,men den kan komme noe godt ut av det også.

- Spillerne får virkelig en vekkerklokke
          - Ledelsen ser at vi trenger 1-2 forsterkninger og åpner derfor lommeboka.

Syng høyt,Syng Vålerenga.
          EVIG VIF

Comment

Kamp over, 11 baklengs på 3 treningskamper..

Face it.. Forsvaret er rævva.. vi lekker som en sil!
            6 baklengs mot rævva motstand og 5 alene mot god motstand..

Mos er og blir veik.. Rett og slett en utrolig dårlig kamp av han!
            Forsvaret vårt, spesielt venstresiden, har vist seg å være mange mndr unna kampform.. Midtbanekampen tapte vi stort.. Så nesten ikke Singh, og når vi så Hæstad, så var han bare på etterskudd..

Syns Shelton var god i første jeg, det var bare det defensive som var dårlig.. Og når vi tar ut den eneste store trusselen forover, så sitter vi igjen med veike spillere på topp, en overtent Sid, og en evig ung Berre, som igjen er blant lagets beste..

Jeg ser lyset i tunnellen ved Dawda, som imponerte meg etter at han kom inn!
            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
              Dette var litt skuffende ja, men det er ikke så mye å bekymre seg for nå i Januar.
              Skriver under på den, vi får håpe laget stadig er i utvikling og at vi ser forandringer etterhvert.
              FULL PAKKE!

Comment

Synes stoor var en stor (tørr gitt) overraskelse. Her virker det som at vi har gjort et solid kjøp.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                  Kamp over, 11 baklengs på 3 treningskamper..
                  Jepp, bare å legge seg ned i fosterstilling, blir nok nedrykk i år. Har jo tross alt sluppet inn 11 mål på tre treningskamper i januar.

Comment

Nå får vi håpe at Aafk taper 8-1 og at FCK vinner 6-0 i semifinalen! =)
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Det er som jeg sa vi blir knust i Europa med dette forsvaret og denne spillestilen.

Men det holder vel i tippeligaen.
                      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Hva faan er det folk tror for noe?
                        FCK har prikka inn formen til Schjampisskamp rett rundt hjørnet, vi derimot, har akkurat begynt oppkjøringa.
                        FCK er midt i sesongen (dog i en pause), vi har knapt begynt å røre stilkene.
                        FCK leder overlegent i dansk liga og har kommet langt i Schjampissligaen, vi tapte mot Hønefoss.
                        Igjen spør jeg, hva faan er det folk tror vi skal prestere i midten av januar?
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Disko View Post
                          Synes stoor var en stor (tørr gitt) overraskelse. Her virker det som at vi har gjort et solid kjøp.

Stor har ikke spillt mye fotball på evigheter.Han trenger TID,man blir ikke kampform på kort tid når man har vært såpass lenge ute fra å spille som det han har vært.

Tålmodighet og du vill se med tiden at Stoor vill vise seg mye bedre frem

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post

Tålmodighet og du vill se med tiden at Stoor vill vise seg mye bedre frem
                            Jeg var ikke ironisk.. Jeg mener seriøst at han spilte en god kamp.

Comment

Var også imponert av Stoor. Berre var vår beste idag. Det er 2 måneder igjen til vi må begynne å prestere. FCK er et storlag, og er i form, hva forventer man. 5-1 var flatterende også.

Comment

Skal vel også nevnes at Stoor ikke har spilt en skikkelig kamp på veldig lenge (før disse treningskampene).

Comment

Working...
                                X