Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Yssouf Koné signert 3 år

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yssouf Koné signert 3 år

2229:

Vålerenga har i dag signert spissen Yssouf Koné (28). Les mer om overgangen på www.vif-fotball.no
    That's a potato

-Anita, 2009

Ikke dårlig håper han kan gjøre det bra !

Velkommen skal du være

Comment

KONGE! Jeg må nesten klype meg i armen, det virker faktisk som om de har kontroll på ting oppe på valle.

Ting ser meget, meget bra ut.

Comment

Jøss, kan han komme tilbake til den formen han hadde i RBK, tror jeg vi kan bli et vanskelig lag å slå i år.
        Grattis igjen til klubben
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Du godeste...
          Den så jeg ikke komme. Meget spennende nyhet!
          Året rundt med Vål`enga!

Comment

Vannvittig bra jobb av folket på valle.
            Vannvittig godt jobba Truls Haakonsen, dette er en knall signering!

Hyll Hyll!

Comment

Dette er ikke bare "spennende". Aleksander Solli er "spennende". Yssouf Kone er klasse, pur klasse.
              Kjempejobb av Haakonsen & co.

Comment

Vakkert, nå skal det bli enda morsommere enn i fjor. I år tar vi fan meg alt.
                Europa se opp! Nå kommer vi og tar dere
                Få vekk vintern og kom igang.

Comment

Kanon!

DIGG!!!

ja, dette gledet meg stort!

En rutinert spiss som har scoret jevnt og trutt i mange ligaer, også her hjemme.

Her tror jeg vi har fått en meget bra spiller, som gan bli den etablerte spissen vi har savnet siden Moa dro.

Bra jobba alle på Valle.

Velkommen Yssouf!!

Comment

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle191356.ece

"Aadressa.no vet at RBK jobbet hardt med å få tak i Kone de siste dagene."

Betyr at vi har henta en spiller rett foran nesa på Rosenborg?? Kan det bli bedre? Ser for øvrig på Wikipedia at det offisielle språket i Elfenbenskysten er fransk, så det hjelper vel også Oussou litt kanskje...

Comment

Originally posted by olemartinboy View Post
                      http://fotball.aftenposten.no/elites...icle191356.ece

"Aadressa.no vet at RBK jobbet hardt med å få tak i Kone de siste dagene."

Betyr at vi har henta en spiller rett foran nesa på Rosenborg?? Kan det bli bedre? Ser for øvrig på Wikipedia at det offisielle språket i Elfenbenskysten er fransk, så det hjelper vel også Oussou litt kanskje...

meget godt poeng!

Jeg tror nok Sid kan lære mye av Yssuf. Man kunne nesten mistenke at de hadde en helhetlig oversikt ogde hadde planagt dette godt....

Faen, detta var en skikkelig opptur!
                      Samtidig som RBK selger Annan OG annonserer at Lustig er til salgs (les: kom og kjøp!), så snapper vi en spiller som kanskje var RBKs førstevalg i jakten på en ny spiss! Lekkert!
                      Trøndera kan drive prosjekt-håpløs-rehab.
                      Vi kan iverksette operasjon "i år så tar vi alt!".

Comment

R-E-S-P-E-C-T!!!!! og godt jobba!

Gleder meg til sesongstart
                        Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Jøss.. håper skaden ikke har satt han tilbake.. Sier det samme med han som med Stoor; er han den samme som når han dro så er dette MEGET bra..

Som spillertype så er dette prikken over i-en for oss. Er dette det siste som skjer før markedet lukkes så er jeg uansett meget godt fornøyd med arbeidet på Valle..

Vi har jo knapt brukt ei krone på overganger (sett bort fra sign-on fee etc jeg regner med forekommer)..

Hvis Kone og Sid (skal få god tid i min bok) slår til så blir dette kanon!
                          negativ optimist!

Comment

Bra jobba på Valle! Gleder meg til å se Koné i kongeblått!

Det er som flere har nevnt ekstra morsomt at vi snappet han foran RBK. Dette synes jeg er et morsomt poeng. Spillere av stor kvalitet ser tydeligvis på Enga som en mer attraktiv klubb en RBK!

http://www.youtube.com/watch?v=IWB43...eature=related

Comment

Fantastisk! Spesielt mtp at RBK sikla etter'n! Er virkelig imponert over Haakonsen & co, de har dratt frem en del gode signeringer de siste to åra nå. I tilegg kommer han gratis, da han var frigitt i Romania for litt siden. Får bare håpe han kommer i gang til seriestart

Comment

Working...
                              X