Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Wisla Krakow kl. 19 Copa del Sol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pagge
    replied
    Originally posted by Stian96 View Post
    Ettersom jeg og garantert flere her inne ikke fikk sett kampne hadde det vært fint om noen gidder og komme med en spillerbørs og en liten kommentar på hver spiller?
    Tar ingen børs, men etter mitt syn så var Singh, Berre, Nielsen og Hæstad spesielt gode. Nielsen kanskje mest ut fra hva man forventer etc.

Mos var vel den eneste jeg syntes var litt vekk i dag. Nordvik var ikke heldig med alt fremover, men ellers synes jeg resten av gutta leverte godt over middels.

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Herlig seier! Godt å se Håvard vise seg frem med gode takter. Håper å se han få flere innhopp på A-laget fremover.

"Leke-litt-vel-flisespikker..." Vi spillte faktisk i mørkeblå drakter, Lars hadde helsvart drakt, men den ble for lik de andre vi hadde

Leave a comment:

• Stian96
    replied
    Ettersom jeg og garantert flere her inne ikke fikk sett kampne hadde det vært fint om noen gidder og komme med en spillerbørs og en liten kommentar på hver spiller?

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Meget bra kamp! Dette ligner det vi så av Vål'enga i fjor.

At WK i tillegg hadde hentet inn 6 nye, gjør prestasjonen enda større.

Dette lover godt! =)

Mos virker alt for veik. Skal bli godt å få inn Kone der!

Ellers syns jeg det fungerer bra i dag.. WK kommer til noen store sjanser i første omgang, men etter 1-0 så var det bare Enga! =)

Nielsen var konge i dag. Dawda gjorde en ok figur i dag. Bojan gjorde ikke sin beste kamp i dag. Resten av laget var godt! =)

Leave a comment:

• Mølla
    replied
    Originally posted by Carez View Post
    DETTE er det Vålerenga-laget jeg dro for å se ubeseiret på Ullevaal i fjor. Leker jo med Wisla Kraków.
    Ja. Så hva skjer med avlysningen av Tippeligaen?

Leave a comment:

• Rovern
    replied
    I dag er vi der vi skal være med intensitet i presset og gjenvinning. Har hørt Martin gjentatte ganger har vært ute å terpet på dette og virker som vi har hatt fokus på det.

Meget bra innhopp av Håvard Nielsen, meget bra førstemål av Berre og meget bra vest på Lars!

Leave a comment:

• villsvinet
    replied
    Hehe, de gikk vel i "fire" de og!

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Salabim
    Den var ikke akkurat så fryktelig bra.
    Har tatt kvelden de, og har ikke oppdatert siden 67-minutt =)

Leave a comment:

• Carez
    replied
    DETTE er det Vålerenga-laget jeg dro for å se ubeseiret på Ullevaal i fjor. Leker jo med Wisla Kraków.

Leave a comment:

• usbenga
    replied
    Originally posted by villsvinet View Post
    Det hadde vært greit om dere som ser kampen, kunne hjulpet oss andre med litt mere detaljerte innlegg, enn bare skrive "fire" over hele siden. Takk!
    Fyldig dekning finner du andre steder, men enig i at nevnte innlegg ikke akkurat oser kvalitet.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Det hadde vært greit om dere som ser kampen, kunne hjulpet oss andre med litt mere detaljerte innlegg, enn bare skrive "fire" over hele siden. Takk!
    Hehe.. Beklager =)

4-0, Berre blir spilt fri på høyre, drar av en forsvarsspiller og ser opp før han sender ballen til en umarkert Singh som bredsier den inn i venstre hjørne =)

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Herregud for en stygg takling..

Håvard er heldig der og slipper unna med litt vondt der og da..

Håvard har vært meget frisk og god i dag =)
    Lover godt! =)

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Vålerenga leder 4-0.
    Håvard scora det tredje og Harmeet det fjerde.
    Du kan følge kampen på www.vif-fotball.no

Leave a comment:

• villsvinet
    replied

Leave a comment:

• Carez
    replied
    Lekende lett!

Leave a comment:

Working...
X