Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Wisla Krakow kl. 19 Copa del Sol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Herregud for en stygg takling..

Håvard er heldig der og slipper unna med litt vondt der og da..

Håvard har vært meget frisk og god i dag =)
    Lover godt! =)
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by villsvinet View Post
      Det hadde vært greit om dere som ser kampen, kunne hjulpet oss andre med litt mere detaljerte innlegg, enn bare skrive "fire" over hele siden. Takk!
      Hehe.. Beklager =)

4-0, Berre blir spilt fri på høyre, drar av en forsvarsspiller og ser opp før han sender ballen til en umarkert Singh som bredsier den inn i venstre hjørne =)
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by villsvinet View Post
        Det hadde vært greit om dere som ser kampen, kunne hjulpet oss andre med litt mere detaljerte innlegg, enn bare skrive "fire" over hele siden. Takk!
        Fyldig dekning finner du andre steder, men enig i at nevnte innlegg ikke akkurat oser kvalitet.

Comment

DETTE er det Vålerenga-laget jeg dro for å se ubeseiret på Ullevaal i fjor. Leker jo med Wisla Kraków.

Comment

Originally posted by Salabim
            Den var ikke akkurat så fryktelig bra.
            Har tatt kvelden de, og har ikke oppdatert siden 67-minutt =)
            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Hehe, de gikk vel i "fire" de og!

Comment

I dag er vi der vi skal være med intensitet i presset og gjenvinning. Har hørt Martin gjentatte ganger har vært ute å terpet på dette og virker som vi har hatt fokus på det.

Meget bra innhopp av Håvard Nielsen, meget bra førstemål av Berre og meget bra vest på Lars!

Comment

Originally posted by Carez View Post
                  DETTE er det Vålerenga-laget jeg dro for å se ubeseiret på Ullevaal i fjor. Leker jo med Wisla Kraków.
                  Ja. Så hva skjer med avlysningen av Tippeligaen?
                  FULL PAKKE!

Comment

Meget bra kamp! Dette ligner det vi så av Vål'enga i fjor.

At WK i tillegg hadde hentet inn 6 nye, gjør prestasjonen enda større.

Dette lover godt! =)

Mos virker alt for veik. Skal bli godt å få inn Kone der!

Ellers syns jeg det fungerer bra i dag.. WK kommer til noen store sjanser i første omgang, men etter 1-0 så var det bare Enga! =)

Nielsen var konge i dag. Dawda gjorde en ok figur i dag. Bojan gjorde ikke sin beste kamp i dag. Resten av laget var godt! =)
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Ettersom jeg og garantert flere her inne ikke fikk sett kampne hadde det vært fint om noen gidder og komme med en spillerbørs og en liten kommentar på hver spiller?

Comment

Herlig seier! Godt å se Håvard vise seg frem med gode takter. Håper å se han få flere innhopp på A-laget fremover.

"Leke-litt-vel-flisespikker..." Vi spillte faktisk i mørkeblå drakter, Lars hadde helsvart drakt, men den ble for lik de andre vi hadde
                        Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by Stian96 View Post
                          Ettersom jeg og garantert flere her inne ikke fikk sett kampne hadde det vært fint om noen gidder og komme med en spillerbørs og en liten kommentar på hver spiller?
                          Tar ingen børs, men etter mitt syn så var Singh, Berre, Nielsen og Hæstad spesielt gode. Nielsen kanskje mest ut fra hva man forventer etc.

Mos var vel den eneste jeg syntes var litt vekk i dag. Nordvik var ikke heldig med alt fremover, men ellers synes jeg resten av gutta leverte godt over middels.
                          negativ optimist!

Comment

Originally posted by Stian96 View Post
                            Jevnt bra over hele linja. En del rusk her og der som et lag som FCK ville utnyttet for å si det sånn.

Berre BB etter min mening. Veldig mange bra offensive involveringer og "nesten-assists" samt en herlig scoring, en ikke-typisk berre-scoring...

Hæstad hever seg siden forrige kamp, betryggende. Ellers er det vel å trekke fram Nielsen og Haidar som gjør meget gode innhopp!

Comment

Originally posted by Mølla View Post
                              Ja. Så hva skjer med avlysningen av Tippeligaen?
                              Personlig en ræva dag som toppet seg med VIF-FCK.

Comment

Håvard er heldig at han slipper unna skader i dag.. Blir tatt stygt mange ganger..! Og det blir også et rødt kort ut av taklingene på han.
                                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Working...
                                X