Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Wisla Krakow kl. 19 Copa del Sol

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Wisla Krakow kl. 19 Copa del Sol

Vålerengas lag mot Wisla Krakow i Copa del Sol kl. 19.00: Hirschfeld - Stoor, Muri, Strandberg, Nordvik - Hæstad, Singh - Berre - Zajic, Abdellaoue, Shelton
    That's a potato

-Anita, 2009

Originally posted by // haz View Post
    Vålerengas lag mot Wisla Krakow i Copa del Sol kl. 19.00: Hirschfeld - Stoor, Muri, Strandberg, Nordvik - Hæstad, Singh - Berre - Zajic, Abdellaoue, Shelton
    Spennende! Tilnærmet toppet lag. Mangler bare Kone og Fellah.

Comment

Hvor går kampen

Sender tv2sport kampen?

Comment

Originally posted by loLizm View Post
        Sender tv2sport kampen?
        Nei, men TV2 Sumo sender.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
          Nei, men TV2 Sumo sender.
          I følge denne: http://www.tv2.no/kanalene/sport/ så gjør den det.

Mens Get-Boksen min viser noe annet

Comment

Originally posted by Greb View Post
            I følge denne: http://www.tv2.no/kanalene/sport/ så gjør den det.

Mens Get-Boksen min viser noe annet
            Kanskje jeg har misforstått, men TV2-Sport 1 - TV2-Sport 5 er vel SUMO-kanalene, mens TV2-Sport står på egne bein.
            Jeg skulle egentlig se Football Rivalries (Boca vs RIver) i dag klokka 7 på TV2 Sport, men det blir det dårlig med nå som kampen er flytta.
            +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
              Kanskje jeg har misforstått, men TV2-Sport 1 - TV2-Sport 5 er vel SUMO-kanalene, mens TV2-Sport står på egne bein.
              Jeg skulle egentlig se Football Rivalries (Boca vs RIver) i dag klokka 7 på TV2 Sport, men det blir det dårlig med nå som kampen er flytta.
              Nei, TV2 Sport = TV2 Sport 1. Sumo er egen kanal som kun nåes via (inter)nett.

I realiteten går alt som vises på TV2 Sport'ene på Sumo, men andre veien er det ikke nødvendigvis slik, altså at alt som vises på Sumo ikke nødvendigvis vises på TV2 Sport'ene.
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hvorfor spiller vi i svart, igjen?

Jeg tror det er derfor vi gjør det så dårlig. De er ikke vant med at medspillerne spiller i svart
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Jeg vil at Shelton skal true i bakrom.
                  Da får at brukt spisskompetansen hans som er farten.
                  Han strekker også motstanderen som gjør at vi får mer rom på midten.

Og så vil jeg ha Berre tilbake på kanten og Bojan inn på midten.

Kom igjen,Enga
                  EVIG VIF

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                    Hvorfor spiller vi i svart, igjen?

Jeg tror det er derfor vi gjør det så dårlig. De er ikke vant med at medspillerne spiller i svart
                    Skal vi spille naken da eller? De andre draktene er ikke ferdigprodusert enda.

http://www.vif-fotball.no/article3065288.ece

- Samtidig får vi ikke våre spesiallagde hjemme- og bortedrakter før 1. mars. Derfor spiller vi med tredjedrakten i vinterens treningskamper.

Comment

Originally posted by Carez View Post
                      Skal vi spille naken da eller? De andre draktene er ikke ferdigprodusert enda.

http://www.vif-fotball.no/article3065288.ece

- Samtidig får vi ikke våre spesiallagde hjemme- og bortedrakter før 1. mars. Derfor spiller vi med tredjedrakten i vinterens treningskamper.
                      Så disse draktene har ikke samme design som de blå? Ellers skulle en jo tro at det tok like lang tid å lage blå, som sorte drakter =)
                      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Greia er vel at disse svarte er "proto"-type. De ekte VIF-draktene, som skal brukes i TL, cupen og EL, ikke er ferdiglaget. Ser bl.a at Telenor-logoen ikke er riktig på disse svarte. Var snakk om å ha en ren hvit logo på den blå, så da skal det nok være slik på den sorte også.

LSK har jo disse svarte og gule stripene som "vinter-drakt". Så det er nok ikke vår offisielle 3. drakt heller.

Jeg kan ikke si jeg vet noe 100%, men det virker mest logisk.

Comment

Originally posted by Carez View Post
                          Greia er vel at disse svarte er "proto"-type. De ekte VIF-draktene, som skal brukes i TL, cupen og EL, ikke er ferdiglaget. Ser bl.a at Telenor-logoen ikke er riktig på disse svarte. Var snakk om å ha en ren hvit logo på den blå, så da skal det nok være slik på den sorte også.

LSK har jo disse svarte og gule stripene som "vinter-drakt". Så det er nok ikke vår offisielle 3. drakt heller.

Jeg kan ikke si jeg vet noe 100%, men det virker mest logisk.
                          Takk for info. Kan bekrefte at det høres logisk ut =)
                          Btw så jeg aldri den nyhetssaken du linket til.

Forøvrig, kan det dårlige spillet ha noe med at fargen på draktene er "uvante"?
                          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                            Forøvrig, kan det dårlige spillet ha noe med at fargen på draktene er "uvante"?
                            For å koke det ned og si det kort:

Nei.

Comment

SE PÅ BERRE FOR POKKER!!!

Ikke engang Messi hadde danket ut han!!

1-0 =)
                              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Working...
                              X