Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø: Copa del Sol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

4-3 Vålerenga. Nouri (?) sender ballen opp fra sin høyrebackposisjon, Sid løper seg opp på høyde med Tromsøs venstreback, lurer han, kommer aleine med keeper, går forbi og setter den i mål. Fint mål, elendig forsvar.

Mos kommer inn igjen for Sid som ble bytta ut rett etter målet.

Spilt 78 min.

Comment

Slutt, Vålerenga vant 4-3 og opprettholder evnen til både å score mange og slippe inn mange.

Comment

Dagens beholdning:

Haidar - BB. Godt driv, presise pasninger både korte og lange, godt blikk, gode valg, god under press, vinner mange dueller, tungt skudd.
        Sid. Viser mye bra, bra kraft/fart. Kan bli veldig bra på sikt.
        Mos. Som vi kjenner'n. Mye positivt, særlig avslutningsteknikk men gir meg fortsatt inntrykket av å være for "veik" fysisk i dueller.
        Qaka. I motsetning til alt som kalles "talent" om dagen så er dette et ekte talent. Fortsatt 15 år? Imponerende.

Comment

Jeg så ikke kampen, noen TIL-spillere som utmerket seg?
          DIXI

Comment

Originally posted by Sankt Hallvard View Post
            Dagens beholdning:

Haidar - BB. Godt driv, presise pasninger både korte og lange, godt blikk, gode valg, god under press, vinner mange dueller, tungt skudd.
            Sid. Viser mye bra, bra kraft/fart. Kan bli veldig bra på sikt.
            Mos. Som vi kjenner'n. Mye positivt, særlig avslutningsteknikk men gir meg fortsatt inntrykket av å være for "veik" fysisk i dueller.
            Qaka. I motsetning til alt som kalles "talent" om dagen så er dette et ekte talent. Fortsatt 15 år? Imponerende.
            Helt enig. Mos og Dawda viser at de kan gjøre det brukbart mot svakere motstand, men Mos har endel mangler som det ikke er så lett å gjøre noe med. Haidar har vært god de to siste kampene, og vil nok få endel kamper i år. Er jo i en alder nå hvor han ikke kan kalles ung & lovende lenger, så gledelig at han virker å ha tatt noen steg.

Comment

Originally posted by michael collins View Post
              Jeg så ikke kampen, noen TIL-spillere som utmerket seg?
              Jeg lot meg imponere av Thomas Drage. Det har jeg dog gjort før også, så det er ikke noen nyhet for meg. Jeg kunne ikke ha mer enn ett øye på kampen, så det var mange spillere og situasjoner som gikk meg hus forbi.

Ellers gjorde hospitantene fra RBK en vesentlig bedre jobb for TIL enn de tilsvarende hospitantene fra Aafk gjorde for VIF.

Jeg vil også ha nevnt at Dos gjorde en voksen jobb på midtstopperplass, blir det trangt og mye skader ser jeg ikke bort fra at han kan holde TL-standard.
              Haidar var balansen på midtbanen, med utrolig svake Ulvestad fra Aafk var det han som reddet oss fra en god del forsvarstrening og farlige situasjoner.

Comment

Martin Andresen likte også Drage: http://fotball.itromso.no/treningska...icle191630.ece
                DIXI

Comment

Noe sted man får sett høydepunkter?

Comment

Originally posted by poiuy View Post
                    Noe sted man får sett høydepunkter?

http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...d-3404154.html

Comment

Det ble en smule kaos og ganske mye latter på VIF-benken da Martin Andresen måtte sende medisinsk koordinator Eirik Bjærke på banen som venstreback mot Tromsø:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=489383

Comment

Originally posted by Thomas View Post
                        Det ble en smule kaos og ganske mye latter på VIF-benken da Martin Andresen måtte sende medisinsk koordinator Eirik Bjærke på banen som venstreback mot Tromsø:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=489383
                        Og dette kan vel medvirke til å forklare hvorfor Drage ikke var imponert over forsvaret vårt..
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Skal vi bare bruke den samme tråden til morgendagens kamp, som faktisk er innenfor rammene til Copa del Sol?

Torsdag avslutter Vålerenga sin deltakelse i Copa del Sol med kamp mot Tromsø på hovedbanen på La Manga kl. 16.00. Kampen vises direkte på VIF TV i samarbeid med TV2 Sumo.

Martin vil gjøre to endringer på laget; Shelton hangler litt så Håvard Nielsen får starte ( veldig spennende ), og Adnan Haidar har gjort en såpass bra jobb på trening at han antakelig kommer inn for Mos, og Berre går inn som midtspiss.

Sannsynlig lag:

Hirschfeldt
                          Stoor - Muri - Strandberg - Nordvik
                          Hæstad - Haidar
                          Singh
                          Zajic - Berre - Nielsen

I intervjuet under sier Martin at han mener Fegor har gjort en veldig (med trykk på _veldig_) bra jobb på treninger i vinter, og hadde vært inne i startelleveren hvis han var skadefri. Dette får meg til å tro at Fegor kan presse Fellah ut av startelleveren i 2011, noe som på en måte er både gledelig og synd, alt ettersom hvilken spiller man tenker på. Men bra at ikke Fegor var katta i sekken da!

Intervju med Martin:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=489655

Comment

Originally posted by Eirik87 View Post

I intervjuet under sier Martin at han mener Fegor har gjort en veldig (med trykk på _veldig_) bra jobb på treninger i vinter, og hadde vært inne i startelleveren hvis han var skadefri. Dette får meg til å tro at Fegor kan presse Fellah ut av startelleveren i 2011, noe som på en måte er både gledelig og synd, alt ettersom hvilken spiller man tenker på. Men bra at ikke Fegor var katta i sekken da!

Intervju med Martin:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=489655
                            Fegor vil vel først og fremst konkurre om Singh eller Hæstad sin plass så vidt jeg har skjønt hvor han prioriteres. Men klart han kan konkurrere ut Fellah i den grad Singh blir sendt frem i 10-er rollen, om Fegor går inn på Singh sin plass. Singh virker like solid i 10-er rollen som i.. ja... Singh-rollen

Han poengterer også at Adnan har vært bra.. Med andre ord så knives det hardt om plassene på midtbanen! Ingenting høres bedre ut enn det med tanke på at vi skal spille et lass med kamper i 2011 (og inn i 2012 med videre Europacup)..
                            negativ optimist!

Comment

TIL starter slik: http://www.til.no/Nyheter/Nyhetsarki...-laget-mot-VIF

Verdt å merke seg: både Magnus Andersen og Thomas Drage, som har imponert i tidligere kamper, er i startelveren. Andersen spilte en sjokkerende god kamp mot Molde (5-1).
                              DIXI

Comment

Stream

Finnes det stream til kampen?

Comment

Working...
                                X