Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø: Copa del Sol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• g-maZta
    replied
    Ser ikke kampen. Leser bare på VIf og her inne.
    Og det ble som jeg regnet med. Tromsø spiller sin sedvanlige møkkafotball. Om man i det hele tatt kan kalle det fotball. SPILLER gjør de uansett ikke. De SPARKER ball.

jeg kjenner bare jeg er så jævlig glad vi ikke spiller sånn (lenger).

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    Tromsø er det eneste laget som kunne vummet serie og alikevel mistet antall tilskuere.
    Men vi skal uansett ikke glemme at Tromsø skaper aller mest her..

Enga har blitt litt mere med nå de siste minuttene..

Han tromsøafrikanern i forsvar får jo lov til alt jo.. Tragiske dommere..

Og der kom Mos inn for Nielsen..

Leave a comment:

• robertlorang
    replied
    Syns forøvrig dommer'n ikke akkurat hjelper denne kampen noe særlig!

Har lagt lista ganske lavt iforhold til hva han aksepterer!

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by robertlorang View Post
    Tromsø mister ballen: Ligg 10-15 meter bak ballen! stå helst inne i eget mål!

Møkk kjedelig fotball som blir spilt i perioder her!
    Men vi burde llikevel være bedre og klare å rulle over disse samene.

Sikker på at det blir bedre når Kone,Shelton og Fellah er på plass.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Tromsø er det eneste laget som kunne vummet serie og alikevel mistet antall tilskuere.

Leave a comment:

• robertlorang
    replied
    Originally posted by Bojan View Post
    Tromsø får ballen :
    Klink ballen 60 meter oppover og jobb etter.

Utviklende fotball? NOT.
    Tromsø mister ballen: Ligg 10-15 meter bak ballen! stå helst inne i eget mål!

Møkk kjedelig fotball som blir spilt i perioder her!

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Tromsø får ballen :
    Klink ballen 60 meter oppover og jobb etter.

Utviklende fotball? NOT.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Nå må vel Martin gjøre noe her.: Tromsø er klart farligst og ligger lavest og kompakt.. Skulle nesten tro at Vålerenga ville hatt masse spill på midtbanen og at rommene ville vært STORE, men det virker ikke slik..

Dette er en døll kjedelig kamp, en kamp hvor Vålerenga skulle fokusere på angrepsspillet..

Vi har vel bare hatt en eneste avslutning.. Mens til nærmer seg vel et halvt dusin..

Og der kom byttet.. Haidar ut og Leigh inn.. Personlig syns jeg at Zajic burde gått ut..

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Tror jeg sovner... zzzzzzzzzzzz...

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Er litt gøy å høre hva dommeren og spillerne sier utpå der også..

"Ikke lene på meg, ikke lene på meg".. (Lars).. =)

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Tromsø spiller alltid gjerrig og kjiipt, de er enda verre når de leder dessverre så det blir en døll kamp tror jeg.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Stor sjanse til Berre.. Blir spilt gjennom og er alene mot keeper.. Skyter midt på keeper..

TIL ligger veldig kompakt, så det er vanskelig å bryte gjennom forsvaret deres..

Leave a comment:

• Eirik87
    replied
    Spillet vårt begynte å komme seg fra 38-40 minutter og ut, og Tromsø klarte ikke å dekke rommene. Både Berre og Nielsen hadde muligheten til å score, men dårlige førstetoucher fra begge ødela muligheten. Håper den bedringen jeg så fortsetter etter pause, da kan vi komme fort og hardt tilbake.

Leave a comment:

• thorstein
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    1-0 Tromsø noen sekunder på overtid, Rushfeldt, tabbe av Hirschfeldt. Pause.
    Jeg må ærlig innrømme at Lars ikke var helt patent er, men Muri har jo brukt ca. 25 minutter på å komme seg ut av egen 16-meter og opphever alle former for offside.

Hvordan det er mulig for 2 mann å være alene når man har 6! mann i forsvar er jo helt utrolig. Forferdelig forsvarsmarkering og de gutta bak i 4ern bør virkelig få smake pisken snart. De har vært foruroligende dårlige til nå i oppkjøringen.

Leave a comment:

• michael collins
    replied
    Nielsen er bra for Vålerenga, men han spiller mot den dårligste i TIL-stallen, Hans Norbye, som sannsynligvis går tilbake til Tromsdalen i dette overgangsvinduet.

Leave a comment:

Working...
X