Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø: Copa del Sol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JohnF
    replied
    Originally posted by Thomas View Post
    Det ble en smule kaos og ganske mye latter på VIF-benken da Martin Andresen måtte sende medisinsk koordinator Eirik Bjærke på banen som venstreback mot Tromsø:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=489383
    Og dette kan vel medvirke til å forklare hvorfor Drage ikke var imponert over forsvaret vårt..

Leave a comment:

• Thomas
    replied
    Det ble en smule kaos og ganske mye latter på VIF-benken da Martin Andresen måtte sende medisinsk koordinator Eirik Bjærke på banen som venstreback mot Tromsø:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=489383

Leave a comment:

• karabaz
    replied
    Originally posted by poiuy View Post
    Noe sted man får sett høydepunkter?

http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...d-3404154.html

Leave a comment:

• poiuy
    replied
    Noe sted man får sett høydepunkter?

Leave a comment:

• michael collins
    replied
    Martin Andresen likte også Drage: http://fotball.itromso.no/treningska...icle191630.ece

Leave a comment:

• Eirik87
    replied
    Originally posted by michael collins View Post
    Jeg så ikke kampen, noen TIL-spillere som utmerket seg?
    Jeg lot meg imponere av Thomas Drage. Det har jeg dog gjort før også, så det er ikke noen nyhet for meg. Jeg kunne ikke ha mer enn ett øye på kampen, så det var mange spillere og situasjoner som gikk meg hus forbi.

Ellers gjorde hospitantene fra RBK en vesentlig bedre jobb for TIL enn de tilsvarende hospitantene fra Aafk gjorde for VIF.

Jeg vil også ha nevnt at Dos gjorde en voksen jobb på midtstopperplass, blir det trangt og mye skader ser jeg ikke bort fra at han kan holde TL-standard.
    Haidar var balansen på midtbanen, med utrolig svake Ulvestad fra Aafk var det han som reddet oss fra en god del forsvarstrening og farlige situasjoner.

Leave a comment:

• Feilkast
    replied
    Originally posted by Sankt Hallvard View Post
    Dagens beholdning:

Haidar - BB. Godt driv, presise pasninger både korte og lange, godt blikk, gode valg, god under press, vinner mange dueller, tungt skudd.
    Sid. Viser mye bra, bra kraft/fart. Kan bli veldig bra på sikt.
    Mos. Som vi kjenner'n. Mye positivt, særlig avslutningsteknikk men gir meg fortsatt inntrykket av å være for "veik" fysisk i dueller.
    Qaka. I motsetning til alt som kalles "talent" om dagen så er dette et ekte talent. Fortsatt 15 år? Imponerende.
    Helt enig. Mos og Dawda viser at de kan gjøre det brukbart mot svakere motstand, men Mos har endel mangler som det ikke er så lett å gjøre noe med. Haidar har vært god de to siste kampene, og vil nok få endel kamper i år. Er jo i en alder nå hvor han ikke kan kalles ung & lovende lenger, så gledelig at han virker å ha tatt noen steg.

Leave a comment:

• michael collins
    replied
    Jeg så ikke kampen, noen TIL-spillere som utmerket seg?

Leave a comment:

• Sankt Hallvard
    replied
    Dagens beholdning:

Haidar - BB. Godt driv, presise pasninger både korte og lange, godt blikk, gode valg, god under press, vinner mange dueller, tungt skudd.
    Sid. Viser mye bra, bra kraft/fart. Kan bli veldig bra på sikt.
    Mos. Som vi kjenner'n. Mye positivt, særlig avslutningsteknikk men gir meg fortsatt inntrykket av å være for "veik" fysisk i dueller.
    Qaka. I motsetning til alt som kalles "talent" om dagen så er dette et ekte talent. Fortsatt 15 år? Imponerende.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Slutt, Vålerenga vant 4-3 og opprettholder evnen til både å score mange og slippe inn mange.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    4-3 Vålerenga. Nouri (?) sender ballen opp fra sin høyrebackposisjon, Sid løper seg opp på høyde med Tromsøs venstreback, lurer han, kommer aleine med keeper, går forbi og setter den i mål. Fint mål, elendig forsvar.

Mos kommer inn igjen for Sid som ble bytta ut rett etter målet.

Spilt 78 min.

Leave a comment:

• Sankt Hallvard
    replied
    4-3 Sid! Wow..

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Freddy redda et sikkert mål etter 70 min. En TIL-spiller er plutselig helt, helt aleine med keeper og har en hel banehalvdel å løpe på. Han legger ballen nok en gang til siden der en TIL-spiller står på åpent mål, men Freddy kommer bakfra og får kastet seg foran slik at skuddet gikk utenfor. Det finnes ikke et menneske i verden som trodde det der IKKE skulle bli mål.

Like før reddet vi på streken.

Vålerenga på sin side har ikke hatt en eneste sjanse i andreomgangen. Det er rett og slett for mange dårlige spillere utpå der. Og da snakker jeg i hovedsak om de som ikke spiller fotball på heltid og de som heller ikke tilhører vår klubb.

En litt spesiell situasjon i det 74. minutt. Sid går ned oppe ved Tromsøs keeper og er skadet. Dermed må venstreback, og fysio, Bjærke løpe opp og hjelpe Sid...

Leave a comment:

• Bingokongen
    replied
    Originally posted by thorstein View Post
    Nouri og Freddy helt på det jevne. Nouri god offensivt.
    Dawda og Sid gode offensivt.
    Haidar god sentralt på midten, men mest involvert på midtbanen er jo lille Qaka.
    Han blir en strålende sentral midtbanespiller om noen år. 15 år!
    Ikke om 15 år vel?! *sarkasme*

Men ja, virker ikke som han ikke trenger mange år på å 'ta steget'.

Leave a comment:

• Feilkast
    replied
    Originally posted by Sankt Hallvard View Post
    Som så langt viser at han er langt unna første-11ern. Tror vi har kjøpt katta i sekken her.
    Han har dog vært nære på å skade to tromsø-spillere nå. Skjønner han godt, skadede spillere er jo levebrødet hans.

Leave a comment:

Working...
X