Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Morten Berre

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morten Berre

bedre trent enn noen gang...

Får håpe dette gir han en enda bedre sesong enn i fjor...

Berre for president!!
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Meget gode nyheter. Nå må mannen får sin andre landskamp snart

Comment

Ser det går en serie på Discovery Channel kalt "Superhuman". skal vi melde Morten Berre på ?

Comment

Vår egen "Benjamin Button"!

Klarer Berre å prestere like godt, eller bedre enn han har gjort de siste par sesongene, tar jeg virkelig av meg hatten.
        Jeg synes egentlig det er helt utrolig at han klarer å stadig forbedre sine ferdigheter, og fortsatt forsvare en plass på laget. Det har tross alt vært en og annen unggutt som har pustet ham i nakken.
        Men Morten tar utfordringa han! På strak arm!

Morten Berre burde tilbys en plass i trenersystemet dersom det ermulighet for det og om han har lyst. Han vil være et meget godt forbilde for mange unge håpefulle og kan nok lære dem litt om hva som kreves for å stadig tyne seg selv til å bli enda bedre.

Morten Berre, we salute you!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
          Vår egen "Benjamin Button"!

Klarer Berre å prestere like godt, eller bedre enn han har gjort de siste par sesongene, tar jeg virkelig av meg hatten.
          Jeg synes egentlig det er helt utrolig at han klarer å stadig forbedre sine ferdigheter, og fortsatt forsvare en plass på laget. Det har tross alt vært en og annen unggutt som har pustet ham i nakken.
          Men Morten tar utfordringa han! På strak arm!

Morten Berre burde tilbys en plass i trenersystemet dersom det ermulighet for det og om han har lyst. Han vil være et meget godt forbilde for mange unge håpefulle og kan nok lære dem litt om hva som kreves for å stadig tyne seg selv til å bli enda bedre.

Morten Berre, we salute you!
          Helt enig her - Berre har vist de senere år at han kanskje har vært vår mest stabile spiller. Det er veldig sjelden Berre gjør en dårlig kamp, og når man ser mannen stå med hoftefeste, vet vi han har gjort noen lange og tunge løp.
          Se bare på høyrevingen når han spiller, Berre er først hjem i forsvar (av de offensive spillerne), og er langt framme når vi har ballen.
          Ville vært interessant å se hvor mange meter han tilbakelegger hver kamp, i forhold til andre.

Lenge leve Berre!
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hyggelig lesning, håper Berre får en knallsesong, er så gøy å se han raide nedover vestbredden mens venstrebackene klør seg i hodet og lurer på hva som skjer.

Comment

Kan noen av de som har sett treningskaper og treninger hittil i år bekrefte om han også har klart å løfte hoftefestet sitt til nye høyder?

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                Enig i alt det positive du skriver, men jeg tror ikke folk nødvendigvis er gode trenere selv om de er gode spillere. Forbilde ja, men man bør liksom ha en del mer. Jeg kjenner ikke til om Berre har eller mangler noe av dette, men han bør ikke ansettes bare på dette grunnlaget. Regner med at gutta på Valle vet dette :-)

Dette bringer meg inn på tankene om Solskjær virkelig er så god trener som alle tror(les akersgata og Møre og Romsdals befolkning). Det er greit å komme med litt entusiasme og et stort navn, men er det nok til å heve laget sååå mye?

Sorry avsporingen med Solskjær. Klarte ikke å dy meg

Comment

– Han hadde vært et år i USA, hvor han gjorde det utrolig bra som kicker, men han tok nok ikke akkurat like godt vare på resten av det fysiske.

Jøøøsss! Her kommer det frem overraskende ukjente tallenter. Noen som vet hvor han spilte? Og er det noen grunn til at det ikke er Berre som tar straffespakene våre? Rent hypotetisk selvfølgelig, siden vi aldri får staffe..... men likevel.

Comment

Originally posted by way_ View Post
                    – Han hadde vært et år i USA, hvor han gjorde det utrolig bra som kicker, men han tok nok ikke akkurat like godt vare på resten av det fysiske.

Jøøøsss! Her kommer det frem overraskende ukjente tallenter. Noen som vet hvor han spilte? Og er det noen grunn til at det ikke er Berre som tar straffespakene våre? Rent hypotetisk selvfølgelig, siden vi aldri får staffe..... men likevel.
                    Jeg anbefaler å lese boka til Freddy dos Santos. Dette og mer sladder om Morten Berre står der; bortsett fra hvorfor han ikke tar straffer.
                    in Absinthia

Comment

Han gikk på Morrison High School class of 93, her er linken til reunion og en kommentar om Berre.

13 feb 2008 16:32

Comment #300! Did anyone here realize that our foreign exchange student Morten Berre is a professional Norwegian football star? Not only does he have his own Wikipedia page (http://en.wikipedia.org/wiki/Morten_Berre) but there are You Tube videos and fan clubs on Facebook. I am going to add some photos I found of him online to our photo albums.

Ligger bilder ute av laget han spilte på også der, men jeg kunne ikke lokalisere han.
                      Last edited by Ogni M; 10.02.2011, 14:22. Reason: Link fikset!

Comment

Originally posted by Rovern View Post
                        Han gikk på Morrison High School class of 93, her er linken til reunion og en kommentar om Berre.

Comment #300! Did anyone here realize that our foreign exchange student Morten Berre is a professional Norwegian football star? Not only does he have his own Wikipedia page (http://en.wikipedia.org/wiki/Morten_Berre) but there are You Tube videos and fan clubs on Facebook. I am going to add some photos I found of him online to our photo albums.

Ligger bilder ute av laget han spilte på også der, men jeg kunne ikke lokalisere han.
                        Ligger en epost adresse der til fyren bak myspacen.. om noen får tak i bilder av berre fra denne tiden hadde det vert kanon
                        --

Berre er en spiller som har vokst i alle åra.. alt ser ut til å være bedre enn i fjor.. kan bli farlig god i år.. over 10 mål på vingen berre hadde ikke gjort noe

Comment

Originally posted by Rovern View Post

http://a4.l3-images.myspacecdn.com/i...4a0dc5e4/l.jpg

Berre helt på venstresiden, andre rad nr 22 eller 32 eller noe.
                          Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                            http://a4.l3-images.myspacecdn.com/i...4a0dc5e4/l.jpg

Berre helt på venstresiden, andre rad nr 22 eller 32 eller noe.
                            Du mener vel høyresida?

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                              Du mener vel høyresida?
                              Ja, sorry... Noe virrete idag...
                              Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Working...
                              X