Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kjempenyhet, selv om man kanskje hadde håpet noe annet med den kryptiske forvarselen
Jeg likte forresten de hettegenserne de sitter med, så lenge det ikke står "VÅLERENGA" med gigantskrift på baksiden elns, går det an for hvermann å bruke de..
Fantastiske nyheter!
At kapteinen og en av våre beste spillere forlenger med fem år er veldig bra.
Takk, gleder meg til å se deg den vakre trøya vår i lang tid fremover
Ble faktisk litt ''skuffa'' når det var Doffen som signerte. Jeg vet, høres lit rart ut, men vi visste jo egentlig at Hæstad kom til å forlenge kontrakten sin. Trodde nyheten gjaldt en ny spiller jeg.
Første følelsen var at jeg var skuffet, ikke over den nye kontrakten, men at VIF skrev på Twitter "Det kommer noe på forsiden om ikke alt for lenge". Diskusjonen ble ganske het om en ny spiller, selv tippet jeg BH Riise mens andre våget seg på Mix.
Men når jeg kom hjem så ble jeg dritglad. Hæstad er en meget viktig spiller.
Legger til at, det er vel det klareste beviset på at vi VIF-fans er litt bortskjemte om dagen. Når man kan bli skuffet med en gang når kapteinen skriver under!
Hæstad på 5 års kontrakt framfor Mix eller BHR any day! Tanken på at en av de nevnte spillerene vil være positivt er jeg ikke helt med på en gang, men en lang kontrakt på 5 år er flott å få med Hæstad.
Comment