Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF-Nybergsund Fredag 11. feb. kl. 17.45 i Vallhall

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sis blir god men han må slutte å være så dramatisk hver gang han får en trøkk. Forlenger jo kampene med 15 min hver gang han spiller jo!
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Mr.Laffer View Post
      Stoor som høyre kant...hmm
      blir morsomt å se, blir sikkert byttet med Jensen i 2.omgang
      Gleder meg til kampen, selv om det kun er treningskamp.
      Er vel ikke unaturlig at man gir Stoor litt offensiv trening i en slik treningskamp. Hans største svakhet er vel nettopp det offensive og da er det ikke dumt at han får sjansen som ving. Noen gode innlegg i første (kanskje litt mye luft under, men skaper blant annet sjansen til Sid som går i tverrliggeren).

Viktig med målet til Sid, morsomt at han springer rett til benken for en handshake med treneren.

Comment

Elendig av Strandberg, desto bedre av Kongshavn !

Comment

Forsvaret virker skikkelig shaky!!! Skulle gjerne hatt en forsterkning i midten og på venstre kant. Blir juling i Europa med dette forsvaret, det garanterer jeg.

Comment

Strandberg er en begrenset spiller, en ny midtstopper burde ha blitt prioritert
            You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Får liksom en følelse av at Strandberg gir 70% Synd! Håper han tar seg sammen.

Comment

Dawda kniver etter min mening med Berre om BB i dag.
                Blir veldig optimistisk når jeg ser drivet til Dawda i dag. Skaper
                flere sjanser på egen hånd både for seg selv og andre hvorav Berre burde ha satt to og Dawda en.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Backene gjorde en grei figur i dag synes jeg. Muri og Strandberg, spesielt førstnevnte, hadde noen helt syke pasninger i dag med positivt fortegn. Muri sendte for eksempel en en lissepasning på over 50 meter på direkten. Men begge to slurver ofte og bommer på de enkleste ting. Muri, du er ingen dribler, ikke prøv å dra av to stykker på egen banehalvdel...

Det største problemet til disse to er at det er veldig lett å se hvordan man skal ta dem. Send en høy ball i bakrommet og utfordre dem på fart. To ganger reddet vi på streken i siste liten og en gang reddet keeper Kongshavn en mot en på grunn av dette.

Midtbanen var ok. Adnan spilte seg nærmere en plass i start-elleveren, Hæstad var som vanlig god. Berre i 10'ern synes jeg ikke kommer til sin rett. Han er veldig flink til å utfordre, men det blir ofte alt for mange å ta på når man spiller sentralt. Synes Berre er best på vingen.

Leigh på ene sida og Stoor på andre var egentlig én god spiller. Leigh fikk en del gode baller, viste initiativ og driv, men det ble liksom aldri noe ut av det. Det hjelper ikke å dra av en mann hvis du snubler i dine egne bein like etterpå med balltap som resultat. Stoor fikk veldig lite å jobbe med, men hadde relativt gode innlegg, spesielt i første.

Sid på topp ble ikke brukt i første noe som er synd. Han lå på offsidegrensa gjennom hele omgangen, men ballen kom aldri. I andre hadde han tre store sjanser hvor den største ble mål. En gang prøvde han å legge 45 ut til Berre som bomma, den andre var en lobb som keeper reddet mesterlig.

Alt i alt en fortjent seier, men det burde blitt scoret en del flere mål. Vi reddet to ganger på streken og de reddet en eller to. Vi hadde noen kjempesjanser, blant annet bommet Berre på ballen fra fire meter, men de kom igjen alene med keeper etter 89 minutter så det kunne fort endt uavgjort.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Muri og Strandberg, spesielt førstnevnte, hadde noen helt syke pasninger i dag med positivt fortegn. Muri sendte for eksempel en en lissepasning på over 50 meter på direkten.
                    Sitter med et inntrykk av at dette er noe det bevisst fokuseres på før neste sesong. Å vri spillet med lissepasninger, som en variasjon i tillegg til å spille hurtig langs bakken over flere trekk.
                    Spennende i så fall..det vil i hvert fall gjøre oss mindre forutsigbare..
                    Time will sjåv...
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Backene gjorde en grei figur i dag synes jeg. Muri og Strandberg, spesielt førstnevnte, hadde noen helt syke pasninger i dag med positivt fortegn. Muri sendte for eksempel en en lissepasning på over 50 meter på direkten. Men begge to slurver ofte og bommer på de enkleste ting. Muri, du er ingen dribler, ikke prøv å dra av to stykker på egen banehalvdel...

Det største problemet til disse to er at det er veldig lett å se hvordan man skal ta dem. Send en høy ball i bakrommet og utfordre dem på fart. To ganger reddet vi på streken i siste liten og en gang reddet keeper Kongshavn en mot en på grunn av dette.

Midtbanen var ok. Adnan spilte seg nærmere en plass i start-elleveren, Hæstad var som vanlig god. Berre i 10'ern synes jeg ikke kommer til sin rett. Han er veldig flink til å utfordre, men det blir ofte alt for mange å ta på når man spiller sentralt. Synes Berre er best på vingen.

Leigh på ene sida og Stoor på andre var egentlig én god spiller. Leigh fikk en del gode baller, viste initiativ og driv, men det ble liksom aldri noe ut av det. Det hjelper ikke å dra av en mann hvis du snubler i dine egne bein like etterpå med balltap som resultat. Stoor fikk veldig lite å jobbe med, men hadde relativt gode innlegg, spesielt i første.

Sid på topp ble ikke brukt i første noe som er synd. Han lå på offsidegrensa gjennom hele omgangen, men ballen kom aldri. I andre hadde han tre store sjanser hvor den største ble mål. En gang prøvde han å legge 45 ut til Berre som bomma, den andre var en lobb som keeper reddet mesterlig.

Alt i alt en fortjent seier, men det burde blitt scoret en del flere mål. Vi reddet to ganger på streken og de reddet en eller to. Vi hadde noen kjempesjanser, blant annet bommet Berre på ballen fra fire meter, men de kom igjen alene med keeper etter 89 minutter så det kunne fort endt uavgjort.
                      Veldig bra referat, synd det ikke kan deles ut poeng akkurat nå.
                      Glad for å høre at Adnan gjorde en god figur, er veldig spent på ham i år.

Comment

Om det å vri spillet er noe det trenes på, synes jeg det må trenes mer. De gangene de gjør det, er det bra, men jeg synes de gjør det for sjelden, det blir ofte til mye småspill mellom back, ving og midtbanespiller bare på den ene siden. Det kan være bra om man spiller seg frem til innlegg e.l, men det kan også bli FOR trangt. Vender man spillet, må hele motstanderlaget forskyve, og det skaper både dårligere avstander hos motstander og sliter de ut. Singh er god på dette, så med han på laget klarer man nok å vende spillet mer.

To store blundere av Strandberg og Nordvik i dag, ellers hadde forsvaret OK kontroll. Synes Kongshavn var trygg og god, veldig godt fornøyd med ham! Dawda også bra på å utfordre, mulig det var en litt treg back han møtte. Adnan var OK, Hæstad synes jeg kunne vært mer presis med ballen i beina, og Sid viser igjen potensialet sitt, fint mål. Stoor på vingen - har jo en nokså god innleggsfot, lover godt for Stoor som nok kan være litt mer angripende enn dos var i fjor på høyreback.

Comment

Originally posted by Eirik87 View Post
                          To store blundere av Strandberg og Nordvik i dag, ellers hadde forsvaret OK kontroll.
                          Med Nordvik mener du nok den kjempesjansen rett før slutt som endte med en lobb og redning på streken? Det var ikke Nordviks skyld faktisk. Det var fullstendig strekk i fireren og Nordvik står med to spillere han skal markere. Han velger så klart førstemann, og dermed kom pasninga over han til andremann. Her var det sannsynligvis Muri eller Strandberg som mistet sin mann, spilleren som Nordvik endte opp med å ta. Vet ikke helt hvem som hadde skylda der, men det var ikke Nordvik faktisk (og det sier litt når jeg frikjenner han... )

Comment

Høydepunkter kan sees her:

http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...r-3414931.html
                            engaman
                            -----------
                            Ære Være Enga!!!

Comment

Kort referat fra Nybergsund sine sider:

http://www.sundet-fotball.no/index.p...-10&Itemid=121

(Ola B = Ola Brenden, treneren til Nybergsund IL/Trysil)

Comment

(og det sier litt når jeg frikjenner han... )
                                Ja, det gjør det jo

Han hadde jo hele venstresiden å dekke ja, og det er mulig jeg var litt rask til å dømme. Men når jeg ser episoden igjen, mener jeg at han bør ha muligheten til å heade den ballen bort, om han konsentrerte seg om ballen istedet for mannen. Selv om han antakelig ikke får noen beskjed fra andre om å gjøre det, hadde det vært tryggest når han skjønner at forsvaret er i ubalanse.

Men jeg spiller sjeldent venstreback selv, og er veldig god på å være etterpåklok

Comment

Working...
                                X