Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skeid-Vålerenga, Fredag 18. februar kl. 17.15, Vallhall arena

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by thorstein View Post
    En ting som irriterte meg så mye mot Nybergsund var de sinnsyke prisene i kiosken.
    30.- for en slapp wienerpølse i brød!
    25.- for kaffe
    30.- for cola

Sett ned prisen en 10-kroning
    Ikke bare det, men billett prisen i dag er Kr 100,- men de forrige vs Nybergsund og Ham Kam var det 50,- hvorfor da 100,- for denne trenignskampen
    enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
      Ikke bare det, men billett prisen i dag er Kr 100,- men de forrige vs Nybergsund og Ham Kam var det 50,- hvorfor da 100,- for denne trenignskampen
      Som nevnt på f. eks vif-fotball.no så er det Skeid som er arrangør av denne kampen. Altså, Vålerenga er bortelag.

Skeid har satt prisene.

Comment

Det jeg lurer på er hvorfor kampen ikke går på TV2 Sport?

Jeg betaler 299,- hver måned for TV2 Premier League og TV2 Sport, og TV2 svarer med å be meg kjøpe Sumo i tillegg. Ikke at det er den største utgiften, men det "lagger" alltid når jeg skal se nett-tv så det ser jeg på som bortkastet.

Blir det oppdateringer på vif-fotball.no, foomatic? Ser ingen link foreløpig og det er kun fem minutter til kampstart. De oppdateringene har vært veldig bra i vinter. Bra jobbet!

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post

Blir det oppdateringer på vif-fotball.no, foomatic? Ser ingen link foreløpig og det er kun fem minutter til kampstart. De oppdateringene har vært veldig bra i vinter. Bra jobbet!
          Edit: Link: http://www.vif-fotball.no/article3094263.ece

Comment

Originally posted by Sosua View Post
            I forhold til den store midtstopper debatten som raser, håper jeg Solli får solid med spilletid, så vi får se hvilket nivå han egentlig ligger på.
            Ingen fare for det. Solli inn etter 14 minutter. Erstatter André Muri som sliter med lysken. Håper skaden ikke er alvorlig. Det ville i alle fall hauset opp debatten rundt en ny midtstopper.

Comment

Adnan med en kjempestart, ser nesten ikke Doffen så stor arbeidsradius Adnan har. Spennende med Solli, og nå har gjenvinningsspillet virkelig tatt seg opp. Litt mer presisjon på sistepasningen, og kampen hadde vært drept.

Comment

Originally posted by Eirik87 View Post
                Adnan med en kjempestart, ser nesten ikke Doffen så stor arbeidsradius Adnan har. Spennende med Solli, og nå har gjenvinningsspillet virkelig tatt seg opp. Litt mer presisjon på sistepasningen, og kampen hadde vært drept.
                Skaper mange sjanser,men har ikke den siste lille punchen i 16.meteren for å kunne score.
                Burde ledet med et par goaler.

Forøvrig stiller vi uten 3 av 4 som er tenkt i forsvaret nå.
                Da får hvertfall erstatterne prøvd seg.
                EVIG VIF

Comment

En ok første omgang der det er mye vi må ta tak i. Haidar banes beste så langt, tror vi kan vente oss flere gode bidrag fra han denne sesongen. Singh viser tidvis klasse, men enkelte ganger burde han lade skuddfoten også.

Ellers synes jeg vi noen ganger burde tørre å skyte, men det er bare Bojan i de framre rekkene som har ett skuddbein av de som er der ute nå og han har vi sett lite til. Ellers ser det ut som Shelton er der han var i fjor, opp å ned i kvalitet men du ser hva som bor i han når han får rettvent seg.

Nå gjelder det bare å få ordentlig trøkk på det som skjer bakover, synes vi har alt for mange balltap spesielt Nouri har vært dårlig men også Dos Antos. Vi må få med høyre siden mer i neste omgang, Bojan har vært alt for nøytral og fått for lite og jobbe med. Håper at vi får se Sid på topp, om vi da skal ta ut Berre eller flytte han ut på kant og ta ut Bojan og Nilsen inn etter 60min.

Strandberg har klart seg bra så langt, Solli ok. Virker ikke som han finner seg helt til rette i den midtbane rollen så langt, som sagt han har vært god bakover men han blir ofte markert når han flytter opp til midtbane leddet.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                    En ok første omgang der det er mye vi må ta tak i. Haidar banes beste så langt, tror vi kan vente oss flere gode bidrag fra han denne sesongen. Singh viser tidvis klasse, men enkelte ganger burde han lade skuddfoten også.

Ellers synes jeg vi noen ganger burde tørre å skyte, men det er bare Bojan i de framre rekkene som har ett skuddbein av de som er der ute nå og han har vi sett lite til. Ellers ser det ut som Shelton er der han var i fjor, opp å ned i kvalitet men du ser hva som bor i han når han får rettvent seg.

Nå gjelder det bare å få ordentlig trøkk på det som skjer bakover, synes vi har alt for mange balltap spesielt Nouri har vært dårlig men også Dos Antos. Vi må få med høyre siden mer i neste omgang, Bojan har vært alt for nøytral og fått for lite og jobbe med. Håper at vi får se Sid på topp, om vi da skal ta ut Berre eller flytte han ut på kant og ta ut Bojan og Nilsen inn etter 60min.

Strandberg har klart seg bra så langt, Solli ok. Virker ikke som han finner seg helt til rette i den midtbane rollen så langt, som sagt han har vært god bakover men han blir ofte markert når han flytter opp til midtbane leddet.
                    Koné skal inn som midtspiss til seriestart.
                    Hvorfor bruker man da ikke Berre som høyrekant der han skal spille framover?
                    Forøvrig godt å se Haidar på midten som har tatt steg i vinter.

Det som jeg savner aller mest er kreativiteten og skuddene til Fellah.
                    Da må motstanderen støte mere og det skaper mye rom for andre også.

Blir nok bra framover dette
                    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                      Koné skal inn som midtspiss til seriestart.
                      Hvorfor bruker man da ikke Berre som høyrekant der han skal spille framover?
                      Forøvrig godt å se Haidar på midten som har tatt steg i vinter.

Det som jeg savner aller mest er kreativiteten og skuddene til Fellah.
                      Da må motstanderen støte mere og det skaper mye rom for andre også.

Blir nok bra framover dette
                      Er vel ikke så mange andre å ta av for øyeblikket.. og det kan jo hende han vil drille bojan i høyreving rrollen..
                      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Og dermed var det 1-2 gitt. Faen at jeg ikke får sett kampen, småsurt å bare se oppdateringene på vif-fotball.no får litt FM feeling.

Comment

Huff!! Juniorfotball av Enga.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
                            Huff!! Juniorfotball av Enga.
                            Har vel ikke vært stort annet en junior fotball nå i "oppvarmings-kampene"... synes snart det er på tide at laget begynner å "finne formen"
                            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Slutt. 2-2

Comment

Heh... 2-2. Håper Tyrkia oppholdet gir litt mer kjøtt på beinet. Dere som så kampen, hvordan spilte gutta? Vurderinger på Solli?

Comment

Working...
                                X