Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skeid-Vålerenga, Fredag 18. februar kl. 17.15, Vallhall arena

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eirik87
    replied
    Originally posted by Olum View Post
    Noen som vet grunnen til at billettprisen har gått opp med 100% denne kampen?
    Skeid har hjemmekamp og får antakeligvis sette prisene. Dessuten er det jo en litt mer attraktiv motstander i forhold til Ham-Kam og Nybergsund (i hvert fall i undertegnedes bok).

Gleder meg til i morra, håper vi får se i alle fall litt antydninger til Torpedo-fotball!

Leave a comment:

• Olum
    replied
    Noen som vet grunnen til at billettprisen har gått opp med 100% denne kampen?

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by Vål'enga View Post
    Vålerengas tropp: Lars Hirschfeld, Gudmund Taksdal Kongshavn, André Muri, Aleksander Solli, Freddy dos Santos, Etzaz Hussain, Sidoine Oussou, Morten Berre, Håvard Nielsen, Dawda Leigh, Luton Shelton, Kristofer Hæstad, Stefan Strandberg, Bojan Zajic, Adnan Haidar, Harmeet Singh, Amin Nouri, Nikolai Næss.

Ingen Koné her heller. I tillegg er Nordvik, Mos, Ogude, Fellah og Stoor ute med diverse skader.
    Vi kan stille et ganske sterkt lag.
    f.eks:

Lars
    Freddy Muri Strandberg Nouri
    Singh Hæstad Bojan
    Berre Sid Shelton

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Vålerengas tropp: Lars Hirschfeld, Gudmund Taksdal Kongshavn, André Muri, Aleksander Solli, Freddy dos Santos, Etzaz Hussain, Sidoine Oussou, Morten Berre, Håvard Nielsen, Dawda Leigh, Luton Shelton, Kristofer Hæstad, Stefan Strandberg, Bojan Zajic, Adnan Haidar, Harmeet Singh, Amin Nouri, Nikolai Næss.

Ingen Koné her heller. I tillegg er Nordvik, Mos, Ogude, Fellah og Stoor ute med diverse skader.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    - Resultatet teller mer i denne kampen, sier Martin
    Noen flere ord fra MA + troppen her:

http://www.vif-fotball.no/article3093208.ece

Leave a comment:

• Skeid-Vålerenga, Fredag 18. februar kl. 17.15, Vallhall arena

Får vi se et toppa lag denne kampen? Det er vel på tide å begynne å sette laget nå.

Og er det noen som vet hvor det blir av Koné? Han skulle være borte i to uker, og det har vell gått så lang tid nå.

Uansett, gleder jeg meg til å se match i valhall i morra
Working...
X