Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamp:Vålerenga - Lokomotiv Moskva

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by thorstein View Post
    1-0 er jo ikke Luton Sheltons feil. Å kalle den pasningen hårreisende er jo bare teit. Pasningen er så løs at Adnan burde beveget seg ca. 1 1/2 meter med en gang. Venter jo 2 sekunder på at ballen skal trille forbi ham.

Nei, akkurat dette målet er litt symptomatisk for årets vinter. Kommunikasjonsproblemer og litt for få som står fram og tar ansvar...
    Vi snakker her om å spille en 10-meters pasning upressa, så ja, dette er hårreisende dårlig.
    Det er jo Shelton som skaper situasjonen, men som jeg sier, flere andre kunne rettet opp denne feilen ved å ta ansvar.
    Ser man av reprisen, virker det som om Nordvik er sikker på at Adnan tar denne, og avventer.
    Adnan på sin side, er nok rimelig sikker på at pasningen er ment for en annen da den går 2 meter bak.
    Shelton gjør en rævva pasning - både Adnan og Nordvik kunne plukka den opp.
    Jeg mener fortsatt dette er Shelton sin, men jeg ser samtidig at Adnan og Nordvik burde tatt større ansvar.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hvordan spillte vi i denne kampen? Noen her som har sett hele kampen?

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Vi snakker her om å spille en 10-meters pasning upressa, så ja, dette er hårreisende dårlig.
        Det er jo Shelton som skaper situasjonen, men som jeg sier, flere andre kunne rettet opp denne feilen ved å ta ansvar.
        Ser man av reprisen, virker det som om Nordvik er sikker på at Adnan tar denne, og avventer.
        Adnan på sin side, er nok rimelig sikker på at pasningen er ment for en annen da den går 2 meter bak.
        Shelton gjør en rævva pasning - både Adnan og Nordvik kunne plukka den opp.
        Jeg mener fortsatt dette er Shelton sin, men jeg ser samtidig at Adnan og Nordvik burde tatt større ansvar.
        Det finnes et flott innslag på VIF-TV nå, hvor analyseansvarlig Aleksander Olsen snakker litt om disse feilene og hva som må forbedres inn mot seriestart.

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=494834
        Last edited by enga14; 25.02.2011, 23:43. Reason: feil link

Comment

Yes, og Olsen viser vel at javisst slår Shelton en pasning midt i mellom to spillere, men når det er gjort ligger ansvaret på de to som er nærmest ballen, og her gjør ikke Nordvik / Haidar bare en feil, men to hver - da Haidar ikke følger løpet og Nordvik ikke går ut og støter i etterkant.

Comment

Working...
          X