Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamp: Vålerenga - Dinamo Moskva

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• erik1985
    replied
    Originally posted by Goal´n View Post
    Neida, til og med på hjemmesiden til russerne kan vi lese at VIF burde vunnet og at Northug vant fortjent...

НИЧЬЮ С НОРВЕЖЦАМИ ПРИНЕС 17-ЛЕТНИЙ СОЛОВЬЕВ

ДИНАМО — ВОЛЕРЕНГА — 2:2 (0:1)

Голы: Заич, 20 (0:1). Ломич, 55 (1:1). Абделауе, 71 (1:2). Соловьев, 84 (2:2).

«Динамо» (Москва): Габулов, Ротенберг, Колодин, Мьюшкович (Главан, 46), Ломич, Соболев, Ропотан, Юсупов (Соловьев, 82), Сапета, Каряка, Кокорин.

27 февраля. Белек.

Встартовом составе «Динамо» против серебряного призера чемпионата Норвегии вышли те футболисты, которые накануне не играли с «Карпатами». Лишь Каряка провел на поле чуть более четверти часа из-за проблем с мышцами у Смолова. Поскольку состав не набирался, то Миодраг Божович вызвал из расквартировавшегося по соседству дубля правого полузащитника Соболева, левого полузащитника Соловьева и находящегося на просмотре у резервистов центрального защитника черногорца Главана.

Draw with the Norwegians WINS 17-YEAR SOLOVYEV

DYNAMO - Valerenga - 2:2 (0:1)

Scorers: Zaich, 20 (0:1). Lomich, 55 (1:1). Abdelaue, 71 (1:2). Solovyov, 84 (2:2).

Dynamo (Moscow): Gabulov, Rothenberg, Kolodin, Myushkovich (Glavany, 46), Lomich Sobolev, Ropotan, Yusupov (Soloviev 82), Sapeta, Karyaka, Kokorin.

February 27. Belek.

Vstartovom of Dynamo against silver medalist Norway came out those players who never played before with the "Carpathians". Only Karyaka spent on the field a little more than a quarter of an hour because of problems with the muscles of Polina. Since the composition is not reached, then Miodrag Bozovic called out stationed nearby double Sobolev right midfield, left midfield Solovyov and situated on view at the reserve central defender Montenegrin Glavany.

Jeg tror ikke vi skal ta av etter uavgjort mot dynamo moskva hvis det er slik at de kun stilte med b-lagsspillere. Noen andre tolkninger?

Leave a comment:

• GrusommeIvan
    replied
    Originally posted by Goal´n View Post
    Neida, til og med på hjemmesiden til russerne kan vi lese at VIF burde vunnet og at Northug vant fortjent...

«Динамо» (Москва): Габулов, Ротенберг, Колодин, Мьюшкович (Главан, 46), Ломич, Соболев, Ропотан, Юсупов (Соловьев, 82), Сапета, Каряка, Кокорин.

27 февраля. Белек.

Встартовом составе «Динамо» против серебряного призера чемпионата Норвегии вышли те футболисты, которые накануне не играли с «Карпатами». Лишь Каряка провел на поле чуть более четверти часа из-за проблем с мышцами у Смолова. Поскольку состав не набирался, то Миодраг Божович вызвал из расквартировавшегося по соседству дубля правого полузащитника Соболева, левого полузащитника Соловьева и находящегося на просмотре у резервистов центрального защитника черногорца Главана.

Leave a comment:

• Goal´n
    replied

27 февраля. Белек.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Originally posted by bolten View Post
    Dinamo moskva er ikke noe småtteri men enga var faktisk det beste laget på banen. Detta var gøy. Hadde med 70 år gammelt ektepar på kampen og de stortrivdes i et ellers så surt vær men med det spilllet så frøys ingen av oss.

ENGAA skulle vunnet 3-2 mot dinamo moskva men 2-2 ble greit nok de hadde seieren inne et min.ppå overtid men feilaktig annulert. FOR EN KAMP. Og nå sier jeg det bare, vi blir et lag å regne med høyt oppe i år. Gleder meg til videre utvikling av spillerstall og et skadefritt lag.
    He he, høres bra ut

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied
    Morro å se at det går riktig vei! Taper ikke en seriekamp de neste 5 åra!

Leave a comment:

• bolten
    replied
    Overhyggelig underholdning at enga spilte i tyrkia når jeg selv er nede en tur

Dinamo moskva er ikke noe småtteri men enga var faktisk det beste laget på banen. Detta var gøy. Hadde med 70 år gammelt ektepar på kampen og de stortrivdes i et ellers så surt vær men med det spilllet så frøys ingen av oss.

ENGAA skulle vunnet 3-2 mot dinamo moskva men 2-2 ble greit nok de hadde seieren inne et min.ppå overtid men feilaktig annulert. FOR EN KAMP. Og nå sier jeg det bare, vi blir et lag å regne med høyt oppe i år. Gleder meg til videre utvikling av spillerstall og et skadefritt lag.

Leave a comment:

• enga14
    replied
    Russisk dommer idag... ?

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Ingen ting som er bedre enn det, hvertfall ingen tvil om at han er en avslutter av rang.

Leave a comment:

• enga14
    replied
    @ 1/2vorsen

Ikke godt å vite hva russere stiller med nei.

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Ja og nei, jeg tror Mos kan gjøre det godt på topp. Problemet er jo at han trenger en spissmakker for å fungere ordentlig. Han har rett å sett ikke musklene til å bryte gjennom ett forsvar alene, pluss at han mangler litt ekstremferdigheter.

Sid er jo sterk i kroppen, god spenst relativt rask. Med andre ord har han mer å bidra med utenfor 16 meteren som gjør at han blir prioritert foran Mos.
    Svar på tiltale:

2-1
    MOS

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Nå vet vi ikke hva slags lag Dynamo moskva stiller med så vet ikke helt hvor jeg skal henge denne på prestasjons treet.

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied
    Originally posted by Bojan View Post
    Helt klart god trening og et sterkt resultatet sålangt i kampen.
    Men vi mangler vel 4 mann i en antatt førsteellever.
    Koné,Berre,Fellah og Stoor.

Pluss at vi spiller uten Hæstad og Nordvik nå i 2.omgang.
    True thing! Enda sterkere da.. høres ut som vi har vært best om det kom et litt uheldig baklengs der ser det ut

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by tipppeliga View Post
    Sterkt sålangt! Holder nullen med antatt førsteellver, får se etter de to byttene nå.. Virker nesten som bortebane etter rapportene å dømme! Så dette er god trening for e-cup!
    Helt klart god trening og et sterkt resultatet sålangt i kampen.
    Men vi mangler vel 4 mann i en antatt førsteellever.
    Koné,Berre,Fellah og Stoor.

Pluss at vi spiller uten Hæstad og Nordvik nå i 2.omgang.

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied
    Sterkt sålangt! Holder nullen med antatt førsteellver, får se etter de to byttene nå.. Virker nesten som bortebane etter rapportene å dømme! Så dette er god trening for e-cup!

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Ja og nei, jeg tror Mos kan gjøre det godt på topp. Problemet er jo at han trenger en spissmakker for å fungere ordentlig. Han har rett å sett ikke musklene til å bryte gjennom ett forsvar alene, pluss at han mangler litt ekstremferdigheter.

Sid er jo sterk i kroppen, god spenst relativt rask. Med andre ord har han mer å bidra med utenfor 16 meteren som gjør at han blir prioritert foran Mos.

Leave a comment:

Working...
X