Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

(2x) Vålerenga-LSK, Fredag 4. mars (10 årsjubileum for Vallhall også)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sosua
    replied
    Originally posted by Loke View Post
    tja, bra og bra fru blom... synes lillestrøm faktisk virker som de har fått litt trua på "poeng" jeg da
    Var visst bare en kort periode

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by Sosua View Post
    Vi spiller bra nå. Mos har vært positiv selv om han skulle ha scora. Shelton har vært bra, og Hæstad begynner og vise seg fram.
    tja, bra og bra fru blom... synes lillestrøm faktisk virker som de har fått litt trua på "poeng" jeg da

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Vi spiller bra nå. Mos har vært positiv selv om han skulle ha scora. Shelton har vært bra, og Hæstad begynner og vise seg fram.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by MadsAndre View Post
    Uff.Akuratt hva vi trengte

Hvordan har vi spillt?
    Har spillt greit, ikke overbevisende, men greit, har vært noen 1/2 og 2/3 sjanser osv... skulle gjerne sett oss dpminere denne kampen, men gjør fortsatt en del småfeil både fremover og bakover... synes dawda har gjort en bra kamp hittil

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Loke View Post
    sånn... da gikk sid ut med problemer med ankelen også.... synes skadelisten begynner å bli litt for lang jeg... er fankern meg bare 2 uker til seriestart og halve første 11'ern får for tiden medisinsk støtte/hjelp
    Uff.Akuratt hva vi trengte

Hvordan har vi spillt?

Leave a comment:

• Loke
    replied
    sånn... da gikk sid ut med problemer med ankelen også.... synes skadelisten begynner å bli litt for lang jeg... er fankern meg bare 2 uker til seriestart og halve første 11'ern får for tiden medisinsk støtte/hjelp

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Sosua View Post
    Vil vel ikke akkurat si det. Får bekreftet at Dos Santos ikke burde sitte på benken engang. Mannen er livsfarlig med tversoverpassningene i eget forsvar. Overmoden for TV2.

I kjent Dos Santos stil med andre ord..

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by MadsAndre View Post
    Høres lovende ut.Ruller dem over fugla ?
    Vil vel ikke akkurat si det. Får bekreftet at Dos Santos ikke burde sitte på benken engang. Mannen er livsfarlig med tversoverpassningene i eget forsvar. Overmoden for TV2.

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Mølla View Post
    Mye fram og tilbake i starten, hvor vi styrer det meste av spillet. Vi hadde nettopp en corner hvor kun en god refleksredning fra lsk sin keeper hindrer 1-0.

Shelton virker frisk!

Høres lovende ut.Ruller dem over fugla ?

Leave a comment:

• Mølla
    replied
    Mye fram og tilbake i starten, hvor vi styrer det meste av spillet. Vi hadde nettopp en corner hvor kun en god refleksredning fra lsk sin keeper hindrer 1-0.

Shelton virker frisk!

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Noen som ser på kampen? jeg får ikke sett kampen.Hadde vært fint om noen kunne informert åssen vi spiller

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by foomatic View Post
    Endring: Det er Kristoffer Helgerud som dømmer i kveld.
    Hvorfor spiller ikke Zajic ?

Leave a comment:

• foomatic
    replied
    Endring: Det er Kristoffer Helgerud som dømmer i kveld.

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Blir spennende å se åssen vi kommer til å fremstå i denne kampen..har vært mildt sagt ustabile,må slå fugla!!

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by Belhaven View Post
    Er det virkelig noen som bryr seg så mye om LSK at det betyr noen rolle fra eller til om vi møter dem i en treningskamp? Dette oppgjøret har jo bare blitt haussa opp i mangel av et ordentlig lokaloppgjør mellom to store klubber.
    Har hata dem siden de rappa Terje Olsen og Rune Hansen fra oss en gang på 70 tallet.
    Tvers gjennom et motbydelig lag og spillere. Frode Kippe, Espen Søgaard, Arild Sundgodt og Bjørn Helge Riise, bare for å nevne toppen av isfjellet.
    Er klar motstander av "vennskapskamper" mot dem, samt å hente nåværende eller tidligere LSK spillere til Enga.

Leave a comment:

Working...
X