Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

(2x) Vålerenga-LSK, Fredag 4. mars (10 årsjubileum for Vallhall også)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mølla
    replied
    Pip pippene stiller med:

Stefan Logi Magnusson – Karim Essediri, Steinar Pedersen, Ruben Gabrielsen, Lars Kristian Eriksen – Erling Knutzon, Espen Søgård, Nosa Igiebor, Stian Ringstad – Nicolay Solberg, Anthony Ujah.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Nye drakter å få kjøpt i Vallhall

Etter å sett bilder av juniorene og litt på damedraktene er det spennende og se om a-laget også har tilnermet "lilla" striper på ermet. Vi var endel som var skeptiske til Addidas og design, håper ikke vi får rett, men det begynner å snike seg innpå en guffen følelse. Hvis man på død og liv må forandre på fargene fra iford (som jeg synest var supre) kunne man ha gått i retning av de man kunne se på den drakta Luton Shelton hadde på seg i magasinet! Første gang jeg kvakk til var da Lasse Vangsten interviewet Martin i regnet, den svarte jakka hadde ROSA striper!!! Tror noen må snakke ett alvors ord med Addidas!

Leave a comment:

• Belhaven
    replied
    Er det virkelig noen som bryr seg så mye om LSK at det betyr noen rolle fra eller til om vi møter dem i en treningskamp? Dette oppgjøret har jo bare blitt haussa opp i mangel av et ordentlig lokaloppgjør mellom to store klubber.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    God nyhet, det blir ingen trommer i Vallhall i dag!

Kilde: Aftenposten.

Leave a comment:

• foomatic
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post

PS: Noen i VIF admin. - eller andre - som veit hvem som er dommere i disse to oppgjørene?
    Vet bare dommer i hovedkampen.

Øvrebø (http://www.vif-fotball.no/article3104067.ece)

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Og mindre enn 5 1/2 time til Vålerenga Damer A - LSK Kvinner....

Hadde vært kult om vi vant begge kampene. Men må innrømme at jeg har størst forhåpninger til seier i herrekampen. Men jentene veit sikkert like godt som gutta at man gir alt mot fula...

PS: Noen i VIF admin. - eller andre - som veit hvem som er dommere i disse to oppgjørene?

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by way_ View Post
    Vålerengas tropp: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 4 André Muri, 5 Aleksander Solli, 6 Freddy dos Santos, 7 Fredrik Stoor, 9 Sidoine Oussou, 13 Nicolai Næss, 16 Håvard Nielsen, 19 Dawda Leigh, 20 Mostafa Abdellaoue, 21 Luton Shelton, 23 Kristofer Hæstad, 24 Stefan Strandberg, 26 Bojan Zajic, 27 Adnan Haidar, 28 Harmeet Singh, 33 Amin Nouri

Hadde vært gøy å sett Koné før seriestart, men han er vel fortsatt til utredning/behandling.

....
    Hei Erik 87: Dette er da ikke 'VIF B'. (Bojan og Hæstad ble jo klare... men jeg savner Nordvik) Dette er en tropp vi kan komme til å stille med til en hvilken som helst TL-kamp i år.

Jeg håper å få se Shelton - Mos - Dawda som de tre på topp fra start - og et bytte Mos/Sid etter 45-60 minutter.
    7 timer og 45 min igjen nå...

Leave a comment:

• way_
    replied
    Vålerengas tropp: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 4 André Muri, 5 Aleksander Solli, 6 Freddy dos Santos, 7 Fredrik Stoor, 9 Sidoine Oussou, 13 Nicolai Næss, 16 Håvard Nielsen, 19 Dawda Leigh, 20 Mostafa Abdellaoue, 21 Luton Shelton, 23 Kristofer Hæstad, 24 Stefan Strandberg, 26 Bojan Zajic, 27 Adnan Haidar, 28 Harmeet Singh, 33 Amin Nouri

Hadde vært gøy å sett Koné før seriestart, men han er vel fortsatt til utredning/behandling.

For de som ikke kan være fysisk til stede i Vallhall vises kampen på TV2 Sumo.

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Originally posted by DonNasty View Post
    Hva vil billetten koste?
    50.- hvis du er 15 år eller mindre.
    100.- ellers.

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    Hva vil billetten koste?

Leave a comment:

• Eirik87
    replied
    Og laget? Uten Ogude, Fellah, Doffen OG Zajic blir det kanskje duket for Hussain i Fellah-rollen, foran Singh og Adnan?

Jeg vil også se Mos som ving med Dawda på andre siden og Sid i midten, tror kanskje MA velger det framfor å kjøre inn Nielsen.

Blir kult å se hvordan et VIF B kan sparke fra seg mot et LSK A (har hørt de har mye ungt i A-laget nå, så er ikke sikkert de kan vinne på ren rutine)

Leave a comment:

• superman
    replied
    Originally posted by Waldemar View Post
    Nå har det vel seg slik at første treningskampen som ble spillt på Vallhall var nettopp en treningskamp mellom Vålerenga og LSK.
    Det er godt mulig. Og for all del, jeg forstår at de heller vil møte et lag med litt betydning dersom det er en jubileumskamp.

Men jeg mener fortsatt (er vel enig Macho-Morten jeg da) at vi helst skal møte LSK eller andre hatlag kun når det er nødvendig.

Leave a comment:

• Tor Magnus
    replied
    I morgen håper jeg det er mange som stiller. Skal ikke se bortifra at "kanarifugla" dukker opp. Er isåfall veldig viktig at vi synger dem ut. Ikke la dem komme å herje på vårt territorium. KNUSE LILLESTRØM!

Og får dere som er i tvil om det blir noe liv i det hele tatt, så kan jeg bekrefte at det blir det. Er jo tross alt HAT vi snakker om her.

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Originally posted by superman View Post
    Personlig syns jeg det er kjipt å bruke sånne lag til treningskamper. Trenger ikke møte LSK/Lyn/RBK osv mer enn absolutt nødvendig.
    Nå har det vel seg slik at første treningskampen som ble spillt på Vallhall var nettopp en treningskamp mellom Vålerenga og LSK.

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Originally posted by KjellH View Post
    Deres styre-Medlem Macho-Morten på forumet:

Ikke noe opplegg i Vallhall

Styret i KFL har bestemt seg for ikke å arrangere eller sette opp busser til fredagens treningskamp mot Vålerengens if.

Vi har som oppgave å støtte LSK i tykt og tynt. Dog mener vi alt er relativt.
    KFL er svært lite begeistret for at vi skal møte erkerivalen noen få uker før serien starter i en show- og jubileumskamp, spesielt ettersom vi skal møte vif i serien om bare noen uker. Vi føler at kamper som dette vil vanne ut derbyet, og at det holder lenge å møte vif i obligatoriske kamper.

Vålerengen har også sagt at de mobiliserer sikkerheten som en høyrisikokamp – dette høres for oss ikke ut som særlig til jubileum med moro for hele familien, som de har prøvd å selge arrangementet som.

KFL mener det får holde lenge med obligatoriske kamper mot Vålerengen, spesielt så tett før seriestart.

Om noen har fri fra kjerring/gubbe, unger, fjøs eller VM på ski, er vi sikre på at de finner veien på egen hånd denne dagen.

KFL oppfordrer alle til å spise og drikke godt før ankomst Vallhall. Må du drite eller pisse, bruk mye papir...

Stakkars mann! og alle de andre der oppe på landet...

Skjønner godt dem ikke vil møte oss.. holder vel med to store tap for oss hver sesong.. hahaha

Leave a comment:

Working...
X