Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

(2x) Vålerenga-LSK, Fredag 4. mars (10 årsjubileum for Vallhall også)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (2x) Vålerenga-LSK, Fredag 4. mars (10 årsjubileum for Vallhall også)

Både dame- og herre-kamp mot erkerivalene fra Lillestrøm nå på Fredag.

Damelaget først ut kl. 16.45 mot det tidligere Team Strømmen som nå har skifta farger og ble til 'LSK kvinner' i fjor. Fra sidene til damelaget vårt:
    http://www.vif-damefotball.no/index....g-menn-mot-lsk

Gutta starter sin kamp kl. 19
    http://www.vif-fotball.no/article3101058.ece

Litt mer enn "vanlige treningskamper" dette. Fugla er til for å slås...

Blir det forhåndssalg av billetter i Sjappa? - noen som veit?
    Last edited by san Paolo; 01.03.2011, 15:27. Reason: flere småfeil...

Originally posted by san Paolo View Post
    Litt mer enn "vanlige treningskamper" dette. Fugla er til for å slås...
    Personlig syns jeg det er kjipt å bruke sånne lag til treningskamper. Trenger ikke møte LSK/Lyn/RBK osv mer enn absolutt nødvendig.
    IKAROS

Comment

Vel nå er vel denne kampen fikset i forbindelse med 10års? dagen til Vallhall etter det jeg har fått med meg. Så det er derfor vi møter ett lag som LSK så tidlig.

Ellers så er jeg enig med deg i at slike kamper ikke burde spilles i sesongoppkjøring eller i sommervinduet.

Comment

Er vel ikke utenkelig at Kippe og resten av Lillestrøm påfører oss enda flere skader. Innavlet vet ikke hva vennskapskamp betyr.

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post
          Er vel ikke utenkelig at Kippe og resten av Lillestrøm påfører oss enda flere skader. Innavlet vet ikke hva vennskapskamp betyr.
          Det håper jeg faen ikke vi veit hva betyr heller.

Comment

Blir jo helt klart feil å spille mot det største hatlaget, og kalle det vennskapskamp.

Comment

Største frykten her er skader! Vi trenger absolutt ikke flere skader nå. Pakket fra landet er vel ikke kjent for finspill.

Comment

Originally posted by Larrse View Post
                Største frykten her er skader! Vi trenger absolutt ikke flere skader nå. Pakket fra landet er vel ikke kjent for finspill.
                Treningskamp mot småfuglene er det vel strengt tatt noe tradisjon over. Lyn hadde den rollen i noen år før de la opp.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                  Treningskamp mot småfuglene er det vel strengt tatt noe tradisjon over. Lyn hadde den rollen i noen år før de la opp.

Kjellsen
                  Så dette skal bli en årlig greie, eller?..
                  IKAROS

Comment

Kanari-Fansen Lille-Strøm har fun-Net ut at det er kam-P

Deres styre-Medlem Macho-Morten på forumet:

Ikke noe opplegg i Vallhall

Styret i KFL har bestemt seg for ikke å arrangere eller sette opp busser til fredagens treningskamp mot Vålerengens if.

Vi har som oppgave å støtte LSK i tykt og tynt. Dog mener vi alt er relativt.
                    KFL er svært lite begeistret for at vi skal møte erkerivalen noen få uker før serien starter i en show- og jubileumskamp, spesielt ettersom vi skal møte vif i serien om bare noen uker. Vi føler at kamper som dette vil vanne ut derbyet, og at det holder lenge å møte vif i obligatoriske kamper.

Vålerengen har også sagt at de mobiliserer sikkerheten som en høyrisikokamp – dette høres for oss ikke ut som særlig til jubileum med moro for hele familien, som de har prøvd å selge arrangementet som.

KFL mener det får holde lenge med obligatoriske kamper mot Vålerengen, spesielt så tett før seriestart.

Om noen har fri fra kjerring/gubbe, unger, fjøs eller VM på ski, er vi sikre på at de finner veien på egen hånd denne dagen.

KFL oppfordrer alle til å spise og drikke godt før ankomst Vallhall. Må du drite eller pisse, bruk mye papir...

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                      Deres styre-Medlem Macho-Morten på forumet:

Ikke noe opplegg i Vallhall

Styret i KFL har bestemt seg for ikke å arrangere eller sette opp busser til fredagens treningskamp mot Vålerengens if.

Vi har som oppgave å støtte LSK i tykt og tynt. Dog mener vi alt er relativt.
                      KFL er svært lite begeistret for at vi skal møte erkerivalen noen få uker før serien starter i en show- og jubileumskamp, spesielt ettersom vi skal møte vif i serien om bare noen uker. Vi føler at kamper som dette vil vanne ut derbyet, og at det holder lenge å møte vif i obligatoriske kamper.

Vålerengen har også sagt at de mobiliserer sikkerheten som en høyrisikokamp – dette høres for oss ikke ut som særlig til jubileum med moro for hele familien, som de har prøvd å selge arrangementet som.

KFL mener det får holde lenge med obligatoriske kamper mot Vålerengen, spesielt så tett før seriestart.

Om noen har fri fra kjerring/gubbe, unger, fjøs eller VM på ski, er vi sikre på at de finner veien på egen hånd denne dagen.

KFL oppfordrer alle til å spise og drikke godt før ankomst Vallhall. Må du drite eller pisse, bruk mye papir...

Stakkars mann! og alle de andre der oppe på landet...

Skjønner godt dem ikke vil møte oss.. holder vel med to store tap for oss hver sesong.. hahaha
                      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by superman View Post
                        Personlig syns jeg det er kjipt å bruke sånne lag til treningskamper. Trenger ikke møte LSK/Lyn/RBK osv mer enn absolutt nødvendig.
                        Nå har det vel seg slik at første treningskampen som ble spillt på Vallhall var nettopp en treningskamp mellom Vålerenga og LSK.
                        Elsker Bergen By

Comment

I morgen håper jeg det er mange som stiller. Skal ikke se bortifra at "kanarifugla" dukker opp. Er isåfall veldig viktig at vi synger dem ut. Ikke la dem komme å herje på vårt territorium. KNUSE LILLESTRØM!

Og får dere som er i tvil om det blir noe liv i det hele tatt, så kan jeg bekrefte at det blir det. Er jo tross alt HAT vi snakker om her.

Comment

Originally posted by Waldemar View Post
                            Nå har det vel seg slik at første treningskampen som ble spillt på Vallhall var nettopp en treningskamp mellom Vålerenga og LSK.
                            Det er godt mulig. Og for all del, jeg forstår at de heller vil møte et lag med litt betydning dersom det er en jubileumskamp.

Men jeg mener fortsatt (er vel enig Macho-Morten jeg da) at vi helst skal møte LSK eller andre hatlag kun når det er nødvendig.
                            IKAROS

Comment

Og laget? Uten Ogude, Fellah, Doffen OG Zajic blir det kanskje duket for Hussain i Fellah-rollen, foran Singh og Adnan?

Jeg vil også se Mos som ving med Dawda på andre siden og Sid i midten, tror kanskje MA velger det framfor å kjøre inn Nielsen.

Blir kult å se hvordan et VIF B kan sparke fra seg mot et LSK A (har hørt de har mye ungt i A-laget nå, så er ikke sikkert de kan vinne på ren rutine)

Comment

Working...
                              X